Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi et ole ottanut koronarokotetta?

Vierailija
16.09.2021 |

Minua kiinnostaisi tietää, miksi et ole rokotuttanut itseäsi koronaa vastaan. Tiedetään, että terveydelliset syyt, jotka estävät rokotteen ottamisen, ovat äärimmäisen harvinaisia. Uskotko valepropagandaan vai onko kyse vain välinpitämättömästä asenteesta?

Kommentit (661)

Vierailija
181/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen välinpitämätön en ota rokotetta.

Vierailija
182/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piikki ei vaikuta rokotteelta ollenkaan enkä aknnata koronapassia jonka voimassaolemiseen voisi tarvita jopa 8 paukkua tuota koeliuosta. Myöskään ei rehellisesti oo vieläkään siolle yleisölle paljastettu mihin koronapassilla oikeasti pyritään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset. Olen noin 50v ja lapsena saatuihin polio, jäykkäkouristus, hinkuyskä etc rokotteisiin on noin 60 vuotta silkkaa testattua tietoa ja varmuutta kuinka rokote toimii.

Toisekseen on noussut "maksuttomuus"

Rokote ei todellakaan ole ilmainen. Lääkeyhtiöt saavat rahansa, sitä varten ne on olemassa, tekemässä omistajille voittoa ja heidän bisnes on terveys.

Noin 6 000 000 Suomessa asuvaa ja vakaasti sairastuneita ja kuolleita on vähän kaikesta mediamyllytyksestä huolimatta.

"Rokote on kokeellinen ihmiskoe jonka testaustiedot ovat edelleen puutteelliset."

Eivät ole, ota asioista selvää jostain muualta kuin foliohatusivustoilta. Vai arveletko ihan tosissasi, että tuhansille miljoonille annettu rokote voisi millään ilveellä olla millään muotoa keskeneräinen minkään asian suhteen?  Hiukan nyt valoja päälle!

Vierailija
184/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vasta käynyt läpi syöpähoidot, enkä halua kyykätä kroppani vastustuskykyä yhtään, sillä pelkään, että se voi aiheuttaa syövän uusiutumisen.

Mihin perustuu tuo arvelusi vastustuskyvyn "kyykkäämisestä"? Ja miksi et ole samalla huolissasi itse koronan oleellisesti vaaralisemmista vaikutuksista`?

Vierailija
185/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

USA:n tartuntatautiviraston pääjohtaja Anthony Fauci varoittaa, että korkeat koronatartuntamäärät lisäävät todennäköisyyttä entistä pahemmalle koronavirusmuunnokselle. Tätä mahdollisuutta vastaan taistellaan nyt rokotuksilla, hän sanoo.

Valkoisen talon korona-asiantuntijana toimiva pääjohtaja Fauci antoi lausuntonsa MSNBC-kanavalle. Hän sanoi aamuohjelma Morning Joen haastattelussa, että vaarana on "toiminnallisesti erilaisen" koronavariantin kehittyminen.

Koronatartuntaluvut ovat kehittyneet Yhdysvalloissa huolestuttavaan suuntaan, ja tartuntamäärät ovat nyt suurimmillaan sitten viime talven. Päiväkohtainen tartuntamäärä ylitti tiistaina maassa 150 000:n tautitapauksen rajan.

Tilanne voi johtaa uudenlaisen koronavirusmuunnoksen syntyyn, sanoo Fauci.

– On aina riski, kun virusta kiertää enemmän yhteisössä, että uusia mutaatioita syntyy herkemmin. Voi kehittyä variantti, joka on toiminnallisesti erilainen kuin nyt nähdyt.

Lue myös: Perusterveiden rokotettujen testaamisesta luovutaan suurelta osin Suomessa – koronalle altistumattomia lapsia ei tarvitse testataRokotukset tehokas ase

Faucin mukaan kehityskulku on nähty jo deltamuunnoksen kohdalla, joka leviää alkuperäistä virusta selvästi herkemmin.

Koronaviruskanta koostuu Yhdysvalloissa jo 99-prosenttisesti deltamuunnoksesta.

– Yksi syistä, miksi haluamme saada mahdollisimman monta ihmistä rokotetuiksi kuin mahdollista on, että virukset eivät voi mutatoitua, jos niillä ei ole mahdollisuutta levitä ja toisintua, Fauci sanoo.

– Rokotuksilla yritetään estää seuraavan mutantin, seuraavan variantin tuloa.

Newsweek kertoo, että Yhdysvalloissa keskimäärin 54 prosenttia väestöstä on tällä hetkellä täysin rokotettu koronaviruksen aiheuttamaa tautia vastaan.

Vaihtelu koronarokotuksissa osavaltioiden välillä on suurta. Korkeimman rokotekattavuuden osavaltiossa Vermontissa jo 69 prosentilla on täysi rokotesuoja, kun pienimmän kattavuuden osaltioissa Länsi-Virginiassa, Wyomingissa, Idahossa ja Alabamassa luku on noin 40 prosenttia.

Suomessa kahden rokotuksen rokotekattavuus on tällä hetkellä 64 prosenttia yli 12-vuotiaista.

Mutta kun rokotettukin voi kantaa virusta ja saada tartunnan (lievän, oireettoman, vakavankin) niin kyllähän tuo pöpö jyllää ja muuntuu heidänkin keskuudessaan.

Nyt ei enää testata 2x rokotettuja, jotta lööpit ja tilastot voivat huutaa vielä punaisempana "rokottamattomien epidemiaa".

Sen haluaisin tietää mihin tällä kaikella pyritään.

Koronasta sairaalaan joutuneet kylä luonnollisesti testataan. Sairaalaluvuista ne otsikot "rokottamattomien pandemiasta" oikeutetusti tulevat. Etkö tosiaan tiennyt?

Vierailija
186/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi.

Vierailija
187/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lobbari yrittää niiin epätoivoisesti saada ihmisiä myrkkypiikille, ja vituttaa kuin pientä oravaa kun ei onnistu!

Vierailija
188/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ottaisin sen. Ottaisin mieluummin taudin mukana tulevan immuniteetin.

-

1. Yhdysvaltalaistutkimuksen mukaan rokotteesta saa paremman suojan.

2. Saksalaisvirologin mukaan kaikki rokottamattomat tulevat sairastumaan koronaan.

3. Norjalaistutkimuksen mukaan yli 50% lievänkin koronan sairastaneista kärsii pitkään piinallisista Long Covid oireista.

4. Onnitelut saapastyhmästä valinnastasi.

Tuota listaa voisi jatkaa.  Rokottamattomat kierrättävät virusta vielä pitkään hällä väliä tyyliin.  Eivät tunne vastuuta missään muussakaan asiassa. Tartuttavat muita ihan kuin uhmaikäiset.  Keitä nämä ihmiset ovat? Kas siinä kysymys.  Tottelevat kuitenkin nöyrästi aatteidensa kannattajia. Ajattelevat muka ihan itse. 

Vierailija
189/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin yhden rokotteen, mutten ota toista koska ymmärsin että korona ei todennäköisesti ole minulle vaarallinen. Piikki suojaa ainoastaan muutaman kuukauden eikä estä levittämästä tautia eteenpäin. Olen nelikymppinen, ikäisistäni yli 99% selviää koronasta hengissä. mRNA-rokotteiden pitkäaikaisvaikutuksista ei tietoa, foliohattusivut väittävät niiden heikentävän yleistä vastustuskykyä mutta tästä en tiedä.

Long covid taas on mielen sairaus, joka johtuu pelkopropagandan viljelystä. Pelko aiheuttaa ihmisille fyysisiä oireita, jotka kyllä ovat todellisia.

Harmittaa todella aloittajan kaltaisten rokotepropagandistien jutut. Ihan turha aiheuttaa vastakkainasetteluja ja dissata rokottamattomia mutta ehkä jotkut pönkittävät siten omaa valintaansa.

Vierailija
190/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärit epävirallisesti varoittavat vaarallisesta kokeellisesta ns rokotteesta.

Ns elintaso on syönyt lääkäreiden vaikenemisen haitoista.

Iso osa maailmalla on tullut esiin haitoista.

Vierailija
191/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkopropaganda sairastuttaa ihmiset sytokiinimyrskyyn.

Vierailija
192/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minuun tartu. Olen teflonpintainen suomalainen. 

Vierailija
193/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin rokotteen, mutta kadun. Toista en tarvi. En halua osallistua tähän järjettömyyteen. Vielä alkuvuodesta olin hirveästi haluamassa rokotetta, nyt ottaa niin paljon kiihkoilu päähän, että harmittaa, että menin hakemaan sitä piikkiä lainkaan. Olen kypsä teihin. Luulin, että rokotteella tämä vouhotus loppuisi ja siksi hain sen, että sitä kautta tilanne rauhoittuisi. Nyt on selvää, ettei mikään muutu. Siksipä otin sen turhaan. Se on aivan sama, vaikka 100% olisi hakenut rokotteen, te jatkatte tätä varomista ja maskeilua ja muuta.

Vierailija
194/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän menee niin, että rokotettu voi olla sairas tai terve, kun taas rokottamaton voi olla terve tai sairas.

Vierailija
195/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todella hirveää ainetta nuissa koronarokotteissa siksi. En juttele enää asiasta. Etsikää tietoa muualtakin kuin valtamediasta.

Vierailija
196/661 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heikki Pälve sanoi Sannikassa, ettei koronarokotetta tarvitse ottaa jos on lääketieteellinen syy kuten MS-tauti.

Siksi.

Vierailija
197/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkään todella paljon haittavaikutuksia. Se on ainut syy miksi en ole ottanut rokotetta. Käytän aina ffp2 maskia kodin ulkopuolella. En tapaa ketään sisätiloissa, enkä käy muualla kuin ruokakaupassa ja töissä.

Vierailija
198/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavimmin meidän perhe sairasti sen silloin ihan heti alussa ja selvisimme siitä. Olen koko tämän ajan käynyt normaalisti töissä enkä ole tuon alun sairastamisen jälkeen ollut kertaakaan kipeänä.

Lisäksi mua on ennen korona-aikaa tutkittu lihas-, nivel- ja neurologisten oireiden takia. Vahva epäily eräästä lihassairaudesta, joka luultavasti alkavana. En halua ottaa riskiä, että rokote laukaisee sen. Joku toki neuvoisi juuri tuon takia ottamaan, koska viruskin voi laukaista, mutta luulen, että se olisi sen jo tehnyt. Voi olla myös, että elimistöni on sellainen, ettei minulle muodostuisi niitä vasta-aineita, mutta siitä täytyisi päästä tutkimuksiin.

Vierailija
199/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

koronarokotteet on koessa olevat rokotteet en suostu koekannis

ja tutkijat on kertoonut tää rokotteet on myrkkyä bioase

Vierailija
200/661 |
07.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse rokotetta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kuusi