Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Terveisiä hoitoalalta: Koronarokotuksesta ei puhuta vaan nyt on taas influenssarokotusten aika.

Vierailija
16.09.2021 |

Minä ja moni muu täällä ei ole käynyt koronarokotuksessa. Kaikkien työkaverien osalta en edes tiedä tilannetta eikä se kiinnostakaan, koska on toisarvoinen yksityiselämän asia.

Työnantaja ei ole sanallakaan ottanut kantaa koronarokotteeseen, mutta influenssarokotusajankohta on jo jokaiselle annettu ja se on laissa säädetty pakolliseksi.

Influenssarokotteen olen aina ottanut mielelläni, koska olen nähnyt monta kertaa miten kohtalokas influenssa voi olla perusterveelle lapselle. Ja tulen jatkossa ottamaan, koska olen kerran sairastanut ja oli todella raskas koettelemus.

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, että minua hoitaa hoitaja tai lääkäri, joka ei ole ottanut koronarokotetta.

Vierailija
2/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua, että minua hoitaa hoitaja tai lääkäri, joka ei ole ottanut koronarokotetta.

Mikset jos sinut on rokotettu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua. Rokottamattomuus korreloi alhaisen ÄO:n kanssa. En halua, että minua hoitaa idiootti.

-eri

Millähän äo-arvolla teidän korkeuttanne sopii hoitaa?

Mihinkään hoitoalan kouluihin ei ole äo-rajoja, ei enää edes soveltuvuuskokeita.

Vierailija
4/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sun tarvitsekaan haluta. 

Vierailija
5/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun rokote ei estä tartuttamasta, mikä on perustelu? Aaa hysteria hysteria ... Se vanha ihana kaveri.

Vierailija
6/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minäkään halua. Rokottamattomuus korreloi alhaisen ÄO:n kanssa. En halua, että minua hoitaa idiootti.

-eri

Lähde?

Vierailija
7/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotettujen hysteerinen pelko rokottamattomia kohtaan alkaa näyttää mielisairaudelta.

Mitään loogista syytä siihen ei ole, eivätkä he osaa itsekään kertoa mitään syytä siihen. Pitäisiköhän pikkuhiljaa alkaa avata suljettuja mielisairaaloita? Rokotteen aiheuttama massapsykoosi ei ole mikään pikku juttu.

Vierailija
8/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun rokote ei estä tartuttamasta, mikä on perustelu? Aaa hysteria hysteria ... Se vanha ihana kaveri.

Taviksilla hysteria ja rokotelobbareilla palkkapussi.

Vierailija
9/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotettujen hysteerinen pelko rokottamattomia kohtaan alkaa näyttää mielisairaudelta.

Mitään loogista syytä siihen ei ole, eivätkä he osaa itsekään kertoa mitään syytä siihen. Pitäisiköhän pikkuhiljaa alkaa avata suljettuja mielisairaaloita? Rokotteen aiheuttama massapsykoosi ei ole mikään pikku juttu.

En minä pelkää rokotettuja, ihan sama mulle. Mutta minua vaan harmittaa että hallitus/THL pitää rajoituksia päällä rokottamattomien takia. Yhteiskunta auki ja kasvomaskit hiiteen. Jos ei halua ottaa rokotetta niin ei varmaan pelkää koronaa?

Vierailija
10/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On monia syitä miksi piikkiä ei voi ottaa, esim. allergiat ja sairaudet.

https://www.eatthis.com/news-fda-covid-vaccine-condition/

Vierailija
11/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Influenssarokotuksen vielä ymmärtää, kun tauti on oikeasti kovaoireinen ja rokote todistetusti auttaa.

Korona taas on "useimmiten oireeton tai lieväoireinen", niin tuntuu järjettömältä ottaa tällaiseen rokotetta. Vielä kun rokote ei käytännössä edes millään lailla estä taudin saantia, niin melkoisesta virityksestä on kyse.

Viime syksynä ei ollut rokotuksia, eikä tilanne tainnut olla yhtään huonompi kuin nytkään. Kuitenkin valtaosa on rokotettuja.

Vierailija
12/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä pelkää rokotettuja, ihan sama mulle. Mutta minua vaan harmittaa että hallitus/THL pitää rajoituksia päällä rokottamattomien takia. Yhteiskunta auki ja kasvomaskit hiiteen. Jos ei halua ottaa rokotetta niin ei varmaan pelkää koronaa?

Samaa mieltä! Eiköhän kaikilla halukkailla ole ollut mahdollisuus rokottautua halutessaan. Turha enää ylläpitää rajoituksia.

T. Rokottamaton

Vierailija
13/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ota influenssarokotettakaan, saati koronarokotetta. Kiitos työnantajalle, että sairastuin koronaan ja sitä myöden long covidiin. Terveyteni on koronan vuoksi menetetty. En tähän soppaan halua enää yhtään ylimääräistä rasitetta kehooni.

Eipä työnantajaa kiinnostanut työntekijöiden rokottaminen pandemian alussa ja rokotetta tarjottiin vasta silloin, kun paska oli jo osunut tuulettimeen.

T. Sh

Vierailija
14/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdatko olla vielä edes sen ikäinen, että erityisesti niitä palveluja tarvitsisit?

Sitten kun ihmisellä on oikeasti tarvetta saada hoitoa, ei hän perusta näistä huuhaa-rokotuksista.

Vierailija
15/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys ei olekaan kokonaan tartunnan estämisestä, kysymys on siitä rokotettuna sairastaa mahdollismman koronan paljon lievemmässä muodossa kuin ilman rokotetta.

Näkyyhän  se jo nyt, että suurin osa sairaalaan joutuneista koronapotilaista on rokottamattomia.

Sehän nähdään kaikista tilastoista selkeästi.

Siis tahallista kuormitusta sairaanhoitoon, ja kaikki muu hoito viivästyy näiden vapaamatkustajien takia, hoitojonot kasvaa, leikkauksia jää tekemättä.

Mitä sinä toistelet tuota samaa vanhaa jargonia, lapsellista touhua, kun varsinainen tilanne on kaikkien tiedossa erittäin hyvin.   Ympäri maailmaa.

Vierailija
16/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-eri

Minun ÄÖ:ni on n.135. Sen avulla olen kykenevä jollain tasolla opiskelemaan tieteellistä tutkimusmateriaalia, löytämään tietoa muualtakin kuin googlesta, youtubesta ja tokentubesta ja iltalehdestä, ymmärtämään viestintäperiaatteita, ihmiseen vaikuttamisen psykologiaa, yhteiskunnan valtahierarkioita, rahataloutta, korruptiota, myös salaliittoteorioiden sudenkuoppia, näkemään silmilläni sensuuria siellä missä sitä ei pitäisi olla, havaitsemaan objektiivisten tieteellisten keskustelujen puuttumisen asian molemmilta puolilta, ohittamaan yksittäistapausten alleviivaukset jne. En ole ottanut rokotetta ja minulla on siihen perustelut.

Vierailija
17/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et halua että rokottamaton hoitaa niin hoida sitten itse itsesi. Älä tule sairaalaan.

Vierailija
18/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ota influenssarokotettakaan, saati koronarokotetta. Kiitos työnantajalle, että sairastuin koronaan ja sitä myöden long covidiin. Terveyteni on koronan vuoksi menetetty. En tähän soppaan halua enää yhtään ylimääräistä rasitetta kehooni.

Eipä työnantajaa kiinnostanut työntekijöiden rokottaminen pandemian alussa ja rokotetta tarjottiin vasta silloin, kun paska oli jo osunut tuulettimeen.

T. Sh

Ja kun kaikkiin koronarokotteisiin liittyy riski, niin mielummin ihmiset olisivat ottaneet loppupeleissä sen Astran. Siinä ekaan piikkiin liittyi isompi riski, mutta seuraavan piikin kohdalla riski pieneni. mRNA-rokotteiden kohdalla tilanne on päinvastainen. Riski saada pahoja haittavaikutuksia lisääntyy piikkien määrän myötä.

Johnson & Johnsonin rokotteessa samoja riskejä kuin Astrassa, mutta sitä olidi tarvittu täyden immuniteetin saamiseksi vain YKSI annos.

Saako sitä tai Astraa ylipäätään enää Suomessa?

Vierailija
19/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muualla maailmassa ruumiita viedään rekkakonteittain pois ja sairaalat pullistelevat liitoksissaan. On ollut maskipakkoa ja ulkonaliikkumiskieltoa...

Suomessa joutuu tehohoitokäyriä ihan zoomailemaan, että näkisi edes sen käyrän nousevan nollasta irti. Ja tehohoitopaikkojen riittävyydellä tätä kaikkea showta on perusteltu.

Olisi kiva tietää, olisiko tauti aiheuttanut Suomessa mitään onglelmia, vaikka olisi hylätty kaikki korona"toimet". Eihän nytkään ihmisiä estetty kohtaamasta: Kaupat ovat koko ajan olleet täynnä väkeä, töissä on käyty ja koulut on pyörineet paria katkoa lukuunottamatta ihan normaalisti. Kesät on viiletetty menemään täysin vanhaan malliin huvipuistoineen ja kylpylöineen. Eli viruksella on kyllä päivittäin miljoonia tilaisuuksia levitä, mutta kun ei vaan leviä.

Korona on nähty. Jotain uutta pelottelua, kiitos.

Vierailija
20/46 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisinko tilastotietoon lähteen, josta näkee, että valtaosa tehohoidettavista on rokottamattomia. Näin sanotaan, mutta mitä sanoo tilasto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi neljä