Terveisiä hoitoalalta: Koronarokotuksesta ei puhuta vaan nyt on taas influenssarokotusten aika.
Minä ja moni muu täällä ei ole käynyt koronarokotuksessa. Kaikkien työkaverien osalta en edes tiedä tilannetta eikä se kiinnostakaan, koska on toisarvoinen yksityiselämän asia.
Työnantaja ei ole sanallakaan ottanut kantaa koronarokotteeseen, mutta influenssarokotusajankohta on jo jokaiselle annettu ja se on laissa säädetty pakolliseksi.
Influenssarokotteen olen aina ottanut mielelläni, koska olen nähnyt monta kertaa miten kohtalokas influenssa voi olla perusterveelle lapselle. Ja tulen jatkossa ottamaan, koska olen kerran sairastanut ja oli todella raskas koettelemus.
Kommentit (46)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että minua hoitaa hoitaja tai lääkäri, joka ei ole ottanut koronarokotetta.
Mikset jos sinut on rokotettu?
En minäkään halua. Rokottamattomuus korreloi alhaisen ÄO:n kanssa. En halua, että minua hoitaa idiootti.
-eri
Millähän äo-arvolla teidän korkeuttanne sopii hoitaa?
Mihinkään hoitoalan kouluihin ei ole äo-rajoja, ei enää edes soveltuvuuskokeita.
Usko tai älä, mutta sen huomaa!🤣
Vierailija kirjoitti:
Voi teitä trollit.
Jos olisitte oikeissa töissä, ette kirjoittaisi täällä keskellä päivää. Työnantaja sitä, ja työnantaja tätä.
Kremlissä teidän työnantaja on.
Voi sie trolli kun hoitajilla juurikin on se kuuluisa 3-vuorotyö 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua, että minua hoitaa hoitaja tai lääkäri, joka ei ole ottanut koronarokotetta.
Mikset jos sinut on rokotettu?
En minäkään halua. Rokottamattomuus korreloi alhaisen ÄO:n kanssa. En halua, että minua hoitaa idiootti.
-eri
Höpön löpö.
Jos olisit seurannut korona-ajan alkumetrejä, niin olisit huomannut että on olemassa myöskin koulutettujen joukossa toista mieltä olevia, mutta heidän sanoma ei ollut yhtä tiedotusseksikästä joten koronaa pelkäävien ääni syrjäytti heidät.
Historia toistaa itseään, esim. aikoinaan Ancel Keys ansiosta luotiin ihmisille rasvakammo, joka on nykyisin tutkimuksin todettu perusteettomaksi. Myös tällöin oli olemassa toisia näkemyksiä, jotka eivät päässeet kuuluviin Ancel Keysin vahvan yhteiskunnallisen aseman johdosta.
Jos olisitte oikeasti fiksuja, niin opiskelkaa historiaa ja kuunnelkaa tarkalla korvalla kriisin alussa esitettyjä väittämiä, niin ei tarvitse alistua kuin karjalauma toisten vietämäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rokote ei estä tartuttamasta, mikä on perustelu? Aaa hysteria hysteria ... Se vanha ihana kaveri.
Kysymys ei olekaan kokonaan tartunnan estämisestä, kysymys on siitä rokotettuna sairastaa mahdollismman koronan paljon lievemmässä muodossa kuin ilman rokotetta.
Näkyyhän se jo nyt, että suurin osa sairaalaan joutuneista koronapotilaista on rokottamattomia.
Sehän nähdään kaikista tilastoista selkeästi.
Siis tahallista kuormitusta sairaanhoitoon, ja kaikki muu hoito viivästyy näiden vapaamatkustajien takia, hoitojonot kasvaa, leikkauksia jää tekemättä.
Mitä sinä toistelet tuota samaa vanhaa jargonia, lapsellista touhua, kun varsinainen tilanne on kaikkien tiedossa erittäin hyvin. Ympäri maailmaa.
Tahallista kuormitusta terveydenhuoltoon tuo ylipäätään lihavat…. Jotka myös Koronan vuoksi ovat siellä. Valtaosa meistä suomalaisista on lihavia. Se on kansantauti, mutta asialle ei tehdä mitään….
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun rokote ei estä tartuttamasta, mikä on perustelu? Aaa hysteria hysteria ... Se vanha ihana kaveri.
Kysymys ei olekaan kokonaan tartunnan estämisestä, kysymys on siitä rokotettuna sairastaa mahdollismman koronan paljon lievemmässä muodossa kuin ilman rokotetta.
Näkyyhän se jo nyt, että suurin osa sairaalaan joutuneista koronapotilaista on rokottamattomia.
Sehän nähdään kaikista tilastoista selkeästi.
Siis tahallista kuormitusta sairaanhoitoon, ja kaikki muu hoito viivästyy näiden vapaamatkustajien takia, hoitojonot kasvaa, leikkauksia jää tekemättä.
Mitä sinä toistelet tuota samaa vanhaa jargonia, lapsellista touhua, kun varsinainen tilanne on kaikkien tiedossa erittäin hyvin. Ympäri maailmaa.
Leikkauksia jäänyt tekemättä sen takia, kun terveydenhuolto jäljittää tapauksia. Siitähän on lääkärit pyytäneet luopumaan jo ajat sitten, kun suuret tartuntamäärät eivät vie sairaalahoitoon kuitenkaan. Mutta hallitus ei reagoi. Jos hoitohenkilökunta ei saa tehdä normaalia työtään, niin hoitojono kasvaa. Turha syyttää rokottamattomia hallituksen kyvyttömyydestä tehdä nopeita ratkaisuja. Kaikkia asioita vatvotaan joko liikaa tai ylireagoidaan… muistatko viel vaalien siirron? 😂
Tietenkin sairastettu tauti antaa hyvän suojan mutta haittana on se että liian moni sairastunut joutuu sairaalaan, teholle ja kuolee ja vielä se että lievä tauti antaa vain lievän suojan jonka kestoa ei vielä kunnolla tiedetä. On ihmisiä jotka ovat sairastuneet koronaan jo kolmekin kertaa.