Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Herään polvikipuun yöllä, päivällä ei mitään oireita

Vierailija
24.05.2024 |

Mistähän tämä johtuu, kipu oikeassa polvessa? Panadol Forte ei auttanut yhtään mitään kipuun. Kääntyilyä ja valvomista. Nyt ollut neljänä yönä, oon tosi väsynyt nyt.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rustovaurioita polvessa.

Vierailija
2/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos levon jälkeen tulee ja liikkeessä helpottaa voisi olla reumaa. Parasetamoli ei tuolloin auta kipuun, vain tulehduslääkkeet auttaa.

Ootko synnyttänyt hiljattain tai vaihdevuodet? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rustovaurioita polvessa.

Onko apuja tähän? Olen 60-v. Tällä viikolla alkoi kipu ihan yhtäkkiä. Ja lääkäriin ei varmastikaan saa aikaa.

Vierailija
4/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös fibromyalgia. Mutta yleensä siitä johtuvat kivut ovat symmetrisiä. ap

Vierailija
5/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lääkehoito ainoa nyt ainoa apu? Pitääkö ottaa kuurina Buranaa? Please neuvoja, en jaksa tätä yöheräilyä. Vaikka oot kuinka sikeässä unessa, alkaa loimottava kipu polvessa. Ei ole arka painellessa, kipu on syvemmällä.

Vierailija
6/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tuo nivelrikon alkua ole.

Vierailija
7/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rustovaurioita polvessa.

Onko apuja tähän? Olen 60-v. Tällä viikolla alkoi kipu ihan yhtäkkiä. Ja lääkäriin ei varmastikaan saa aikaa.

Nivelrikko?

Vierailija
8/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivelrikko kiusaa itseäni. Polvet tohjona ja jalkapohjiin koskee. Kaikki veriarvot  ovat kunnossa. Kipu on sellaista jyystävää juilimista.

Vierailija
9/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rustovaurioita polvessa.

Kokeile ennen nukkumaan menoa liikuttaa polvea lempeillä liikkeillä niin, että verenkierto aktivoituu kudoksessa ja nivelneste voitelee niveltä. Yöksi kannattaa kokeilla tulehduskipulääkettä.

Vierailija
10/10 |
24.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rustovaurioita polvessa.

Kokeile ennen nukkumaan menoa liikuttaa polvea lempeillä liikkeillä niin, että verenkierto aktivoituu kudoksessa ja nivelneste voitelee niveltä. Yöksi kannattaa kokeilla tulehduskipulääkettä.

Kiitos, kokeilen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi