Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Omistan useita seksileluja. Riippuu päivästä mikä tuntuu parhaalta, kyllästyn jos hinkaan aina samalla lelulla.
Vierailija kirjoitti:
Omistan useita seksileluja. Riippuu päivästä mikä tuntuu parhaalta, kyllästyn jos hinkaan aina samalla lelulla.
Mulla sama miesten suhteen.
Dildo, värinäkuula, geishapallot ja anaalihelmet. Noilla pääsee hyvin alkuun.
Vierailija kirjoitti:
S
Vierailija kirjoitti:
.miehen kasi paras oikean jälkeen n37 sama meillä., mikään ei voita miehen kättä spermasta märkään pilluun
Onkohan vaimoni kirjoittama? vaimoni pitää tuosta ja niin minäkin, mutta ei aina ettei pillu veny vaan pysyy suht tiukkanaM50+.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S
Vierailija kirjoitti:
.miehen kasi paras oikean jälkeen n37 sama meillä., mikään ei voita miehen kättä spermasta märkään pilluun
Onkohan vaimoni kirjoittama? vaimoni pitää tuosta ja niin minäkin, mutta ei aina ettei pillu veny vaan pysyy suht tiukkanaM50+.
Oli tarkoitus keskustella seksileluista.
Klitoris kiihotin, ehdottomasti.
Miehelle, joka osaa opetella rauhassa uusia elämyksiä, on ihan paras hankinta Lelo Hugo!
Meinasin olla vahingossa ennakkoluuloinen, mutta lopulta voitin luuloilut ja hankin tuon, ja se on ihan paras hankinta kautta aikain. Uskomatonta kuinka mieskin voi nauttia anaalistaan...
http://antishop.fi/fi/lelo-hugo-eturauhaskiihotin-lila.html
Olin swingerbileissä eräällä kartanolla lokakuussa ja tutustuimme mieheni kanssa siellä sellaiseen seksikeinuun. Aivan loistava meidän molempien kannalta. Sellainen kotiin.
Vierailija kirjoitti:
SuperPimPero :D on muuten hyvä
Ja mikähän se mukamas on?
Tokkopa vain. Saahan sitä enempi maksaa jos haluaa.
Mun mielestä paras on flesu. Tyttöystävä diggailee sellasta pientä klitoriskiihotinta.
Yhteisissä hetkissä käytellään näitä toisiimme ja joskus penisrengasta vibralla ym.
Paras seksilelu on rakkaus.
Ei tarvitse mitään anustappeja tai motorisoituja härpäkkeitä.
Vendetta voi vaikka suksia" kuuseen"
Vierailija kirjoitti:
Paras seksilelu on rakkaus.
Ei tarvitse mitään anustappeja tai motorisoituja härpäkkeitä.
En mä ainakaan saa rakkaudesta seksuaalista tyydytystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistavan luokan ongelma tämäkin.
Onko tämä jokin kaalimadon markkinointisivu? Parempaa ja halvempaa esim. lovehoney Englannnista.
Porvari kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Omistavan luokan ongelma tämäkin.
Onko tämä jokin kaalimadon markkinointisivu? Parempaa ja halvempaa esim. lovehoney Englannnista.
Kaalimato mainostaa televisiossa, siks niillä varmaan on ylivoimaisen kalliit hinnatkin kun markkinointiin menee miljoona.
Paras seksilelu on Tenga egg käteenveto sukka. se myydään sellasessa munan mallisessa kotelossa. Ei maksanut paljon mitään.
Olen sinkku kuten varmaan arvasitte.
Pumpattava parpara.