Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Sirkka68 kirjoitti:
We-vibe 3. Hieroo molempia aktin aikana. Molemmat saa vaikka ei liikkuisi ollenkaan. Me käytetään lähes aina. Toinen on anustappi, joka tekee sitten pimpasta tosi kireän. Nii yhdessä niin mies ei enää meinaa mahtua sisään millään. Ongelma sitten se, että malli tulee alle minuutissa. Onneksi ei koskaan jätä minua hoitamatta loppuun.
Mä oon vissiin jotenkin yliherkkä tuntoaistiltani tai jotain, kun mulla ei toi We-vibe3:kaan toimi. Miehen kanssa kokeiltiin ja molemmista tuntu ikävältä kun aktin aikana sielä oli välissä ylimäärästä. Mua myös sattui ihan siitä vaginan reunalta ja jos halusi klitorisosan kiihottavan klitorista niin sitä piti vähän pitää paikallaan, että se osui oikeeseen kohtaan. En myöskään tykännyt siitä, että toi osui kokoajan mun g-pisteeseen kun taas ilman sitä penis tökkisi g pistettä. Pelkkänä klitoriskiihottimena toi on hyvä, mutta satanen on aika hurja hinta siitä ilosta.
N26
kummatkin jalat yhtäaikaa perseenreiässä
20v naisenalku joka tekee mitä sanon. Ihana, paras mitä mulla ollut.
Nahkarukkanen molempien kädessä käy lelusta petipuuhissa
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä rukkasella tehdään?
Tarvis munaa pääsiäiseks, pakko suristaa vanhoilla kunnes pyhät on ohi.
Butt plug. Se sisään niin pimppa tuntuu paljon tiukemmalta ja neitokin saa mielestään paljonkin paremmat kiksit.
Viikon päivät nyt tullut surruteltua uudella lempparilla: http://www.libido.fi/product/374/pretty-love-deluxe-owen-vibraattori
Aevan mahtava mut pattereita menee melkolailla ainakin omassa käytössä :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, jollain taitaa olla nahkarukkasfetissi. ;)
Minulla on vain yksi seksilelu, joten seon sitten se paras. Kuin myös huonoin.
Vierailija kirjoitti:
Paras seksilelu on Tenga egg käteenveto sukka. se myydään sellasessa munan mallisessa kotelossa. Ei maksanut paljon mitään.
Olen sinkku kuten varmaan arvasitte.
Munan malliseesa
*tursk*
Tenga egg on kertakäyttöinen tai ainkin sellaiseksi tarkoitettu. Maksaa kympin paikkeilla kappale. Kalliksi käy, jos ahkerasti wänkkää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä rukkasella tehdään?
Hyväillään aluksi ympäri vartaloa sitten mies työntää peukalon kakkoseen ja muut ykköseen . Nainen runkkaa kullia toisella kädellä ja toisen käden peukku anukseen
Kertokaa, saako tällaisia naisten ratsastusleluja Suomesta. Tilaan heti.
Vierailija kirjoitti:
Kertokaa, saako tällaisia naisten ratsastusleluja Suomesta. Tilaan heti.
Ei saa symbiania ja hintakin on todella suolainen.
Mulla ei ole vielä mitään mutta aattelin tilata anustapin ja jonku tekopillun.
Joo, alle kympin maksaa ja on hintansa väärtti.