Mikä on teidän paras seksilelu?
Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
Kommentit (236)
Perusdildo ja tuo edellämainittu on todella värisyttävä yhdistelmä.
Hieman käytetty vessaharja. Sellainen missä on sopivasti ulostejäämiä, ei kuitenkaan isoja yksittäisiä kakkalastuja. Näitä harjoja voi hankkia esim. ABC-liikenneasemilta. Sieltä rekkamiesten puolelta saa hyvän sävyisiä. Sen voi laittaa vaikka abc muovikassiin ja viedä huomaamattomasti ulos sieltä niin. Sillä kun vuorotellen iltasella hoonaatte molempien persreikiä niin aijai tekee sitten eetvarttia!
Meidän??
Minä olen paras seksilelu. Jos mies ei ymmärrä asian päältä mitään, häntä kutsutaan omallaerityisellä nimellä.
N
[quote author="Vierailija" time="11.02.2015 klo 08:42"]
Meidän??
Minä olen paras seksilelu. Jos mies ei ymmärrä asian päältä mitään, häntä kutsutaan omallaerityisellä nimellä.
N
[/quote]
Uteliaisuus heräsi! Millä nimellä?
Minunkin uteliaisuuteni heräsi. EX-Mies?
[quote author="Vierailija" time="03.08.2015 klo 13:38"]
Dildon näköinen pillupumppu. Venyttää pillua 12cm asti, tyhjennettynä kuin dildo.
[/quote]
Mut eiks se oo sen parempi mitä tiukempi? Niinkuin pitkällä tähtäimellä
Avovaimo myös tykännyt lahjastaan.on hintansa arvoinen
Muistakaa vaan seksilelujen kanssa että voi käydä pian niin ettei miehen kosketus tunnukkaa enää niinkuin ennen. Siksi käytetään yhdessä leluja ja vain silloin tällöin ja mieheni tykkää hoidella minua vaikka ei itse jaksaisi seksiä
[quote author="Vierailija" time="21.12.2014 klo 01:04"]
Penisrengas rajoittaa jonkin verran verenkulkua peniksessä ja se saa lähinnä aikaiseksi sen, että verta pakkautuu keskimääräistä enemmän penikseen. Tämä saa aikaan kovemman erektion ja jonkin verran penis saattaa kasvaa hetkellisesti normaalista seisokista, koska penis on äärimmillään. Jos käytössä on kiristettävä versio, niin laita kireys "napakaksi" seisovan kalun juureen.... Ei mitään hirttosilmukkaa vaan sellainen että tuntuu jonkinverran puristavalle.
[/quote]
Hyvät ohjeet, mutta itse laitan kiertämään kassien takaa.... Tuntuu hyvälle.
Aivan parhain mahdollinen juttu ikinä on funfactoryn (kaalimato yms.) Stronic-sauvat. Ei värise vaan jynkyttää edestakaisin http://www.eros.fi/tuote/stronic-eins-16cm-tarjous-ladattava-punainen-/4032498800479/
Siinä samaa aikaa kun mies nuolee, niin oijoi!
Jos oon yksin niin käytän jotain pikkuvibraa tuon kanssa.
Peppuun on kanssa kiva saada jotain, mutta ne riippuu niin paljon ihmisestä mistä tykkää. Miehellä on sellainen eturauhasen kiihoitin. Lainaan sitä aina välillä. Vaikka se on miehille suunniteltu, niin kyllä se hyvältä omassa pyllyssäkin tuntuu :)
mitä muuta porukka on tilaillut tuolta kaalimadosta ja mitä yleensä käytätte ?
No asuja lähinnä tänne korpeen. Meillä kun naapuriin on pari kilometriä, niin joskus ollaan asuissa ihan päivälläkin. Sitä ei edes tajua kun on tottunut viuhatteleen. Kerran oli ilimakuvakauppiaalla metka ilme kasvoilla kun tupsahti pihhaan ja siinä tepastelin kumisaappaat jalassa sairaanhoitajan asussa.
Fleslight Stamina Trainig Unit. Tuntuu paremmalta kuin oikea pillu.
[quote author="Vierailija" time="15.01.2015 klo 23:42"]
Fleslight Stamina Trainig Unit. Tuntuu paremmalta kuin oikea pillu.
[/quote]
Meillä oli tyttöjen ilta ja puhuttiin näistä "surisijoista". Kuusi naista, joilla yhdellä ei ollut leluja ollenkaan. Lopuilla oli ja neljällä oli just tuollainen jossa oli erikseen klitoriskiihotin. Toki kaikilla oli myös perusdildo.
[quote author="Vierailija" time="29.10.2014 klo 12:52"]Ollaan nykyisen kanssa hankkimassa leluja makkarin puolelle.
Suositelkaa malleja kiihottimia, dildoja ja jotain mitkä on olleet hyviä käytössä ?
[/quote]
Hah..salarakas
Onko porukka kokeillut nuita radio-ohjattavia kiihotinkuulia kaukosäätimellä :D. Voi tulla kauppareissusta melko mielenkiintoinen kun vaimo laittaa tuollaiset sisään ja antaa kaukosäätimen. Kaalimadosta tilaan melkein aina itse lähinnä siksi että siellä on nuita käyttäjien antamia arvosteluja tuotteista niin ei tarvitse ihan sikaa säkissä tilata