Miksi isä jäi bussiin istumaan?
Lasten äiti oli täysin sekaisin ja lapset istuivat auton takapenkillä, kun äiti raivoaa miehelle. Miksi isä jäi bussiin istumaan, eikä noussut kyydistä?
Jättäisitkö itse lapset miehesi hoitoon, jos lastesi isä olisi raivosta sekaisin ja hoidettavana ihan pieniä lapsia? Istuisit bussiin ja matkustaisit viikoksi pois?
Entä jos bussissa istuja olisikin ollut perheen äiti ja isä olisi epätoivoisena ajanut bussin perässä ja rynnännyt pysäkiltä bussiin anelemaan lastenhoidosta. Äiti olisi istunut takaisin paikoilleen ja isä jäänyt lasten kanssa pysäkille. Ikävä sanoa, mutta eikö lasten äitiä olisi pidetty kylmänä työnarkomaanina?
Kommentit (267)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa.
[/quote]
No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu. Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut. Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys. Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi. Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä.
Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia. Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii.
Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen.
Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:36"]
Työpaikkana oli katukivetysten rakentaminen. Kuka rakentaa pimeässä katukivetyksiä sunnuntai-iltana?
[/quote]
Aamulla Nurmeksesta lähtevä linja-auto on Kuopiossa aamukymmeneltä. Liian myöhään jos aamulla on oltava töissä. On mentävä ilta-autolla. Ajelen itsekin usein näillä autoilla. Huom. ei olla Helsingissä!
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:28"]
Lasten äiti oli täysin sekaisin ja lapset istuivat auton takapenkillä, kun äiti raivoaa miehelle. Miksi isä jäi bussiin istumaan, eikä noussut kyydistä?
Jättäisitkö itse lapset miehesi hoitoon, jos lastesi isä olisi raivosta sekaisin ja hoidettavana ihan pieniä lapsia? Istuisit bussiin ja matkustaisit viikoksi pois?
Entä jos bussissa istuja olisikin ollut perheen äiti ja isä olisi epätoivoisena ajanut bussin perässä ja rynnännyt pysäkiltä bussiin anelemaan lastenhoidosta. Äiti olisi istunut takaisin paikoilleen ja isä jäänyt lasten kanssa pysäkille. Ikävä sanoa, mutta eikö lasten äitiä olisi pidetty kylmänä työnarkomaanina?
[/quote]
äiti on huutanut ja uhannut miestä.
manipulointi on narsistin valikoimassa oleva keino.
jos manipulointiin taipuu kerran niin saa taipua aina.
mies ei ole vastuussa siitä että äiti päätti murhata lapset.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:34"]
En puolustele äitiä mutta eikö teistä isällä ole mitään vastuuta ja velvoitetta muuta kuin työ? Jos toinen on ihan loppu eikä jaksa yksin pyörittää arkea 3 lapsen kanssa joista 2 ihan pieniä. Onhan sekin valinta mitä työtä tekee ja kuinka paljon siihen uhraa voimavaroja joita pitäisi jäädä perheellekin. Mäkin olen ollut tilanteessa että olen melkein roikkunut miehen housunlahkeesta että älä jätä mua tänne yksin lasten kanssa, en jaksa! Olen ollut niin väsynyt. Mun mies pisti työttämäksi jäätyään yrityksen pystyyn kun meidän lapset oli jo olemassa. Voitte arvata mitä olin siitä mieltä, ja mitä mieltä olen edelleen. Hän kuulemma haluaa tehdä sitä, haluaa olla työnsä herra jne. Voisinko minäkin päättää perustaa yrityksen ja alkaa tehdä 12 h päiviä? Kukahan silloin meidän lapset hoidosta hakisi vai voisiko ne alkaa asua pk:ssa? Kyllä se on kumma että se työ menee ihan KAIKEN edelle. En siis puolusta naisen tekoa mutta voin ymmärtää tuskan. Mun pelastus oli omat vanhemmat, joiden luona käytännössä asuin silloin kun olin vielä lasten kanssa kotona ja mies reissussa.
[/quote]
Siis mistä helvetistä te ootte saaneet päähänne, että isä vaan kävi töissä ja että äiti oli ihan loppu jne? Ootte ihan ite vääntäneet tarinan. En oo nähnyt yhdessäkään lehtijutussa mitään tällästä kirjotetun.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa. [/quote] No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu. Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut. Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys. Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi. Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä. Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia. Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii. Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen. Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään.
[/quote]
niin, yrittäjällähän on näitä palkallisia lomia ihan pilvin pimein... Millekähän niistä jäisin huomenna?
Onhan se ihan pääteltävissä yksinkertaisimmallekin. Kaikkea ei muuten lehtiin kirjoiteta. Isäkään ei ole antanut muita kommentteja (poliisin välityksellä) kuin erosuunnitelmasta.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa. [/quote] No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu.
Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut.
Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys.
Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi.
Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä.
Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia.
Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii.
Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen.
Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään.
[/quote]
juurihan niillä on ollut koko viikonloppu aikaa hoitaa asiat.
mies siis oli sunnuntai-iltana menossa työreissuunsa.
tstotyössä voikin tehdä vähän mitä vaan... miesten äijähommissa on vähän eri asenne.
mutta pointti ei ole siitä jääkö pois töistä vai ei. heillä on ollut koko viikonloppu aikaa jutella ja joskus pitää vetää stoppi tai keskustelu jatkuu viikon.
luulen että nainen on manipuloinut miestä että pakko jäädä pois töistä tai tekee jotain. narsistia ei voi ruokkia siten että antaa periksi.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:19"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:43"]Miksi miehestä yritetään vääntää jotain pyhimystä? Hän vain viattomasti oli olemassa ja nainen lisääntyi ihan huomaamatta ja piinasi miestä. Mistä vitusta voi tietää mitä kaikkea mies on MYÖS tehnyt. Juu,nainen on pääsyyllinen 3 viattoman lapsen murhaan, mutta jostain lähtökohta ja tämä lopputulos ovat syntyneet. Ei ihminen voi yksinään riidellä. [/quote] Tämä. Ei tuollainen tilanne ihan itsestään synny. Naisen vika oli lasten tappo, mutta jokin hänet on siihen ajanut. Ei voi olla ihan mitätön asia kyseessä.
[/quote]
Nainen on jopa murhaajana uhri.
Mikä sen laajasalon kokoomusnuoren ajoi tappamaan naapurinsa? Vai oliko hän vain paha?
[/quote]
Oli mielenterveysongelmia, kuten kaikilla murhaajilla. Jostain nekin ongelmat ovat syntyneet, useimmiten toisten ihmisten kaltoinkohdelluksi joutumisesta, monesti jo lapsena. Ei sen ihmeempää.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:42"]Jos puoliso on kohtuuttoman vihainen tai epätoivoinen, niin.ei sitä saa jättää kylmästi ja lähteä.työmatkalle. [/quote] Nämä sun saamat alapeukut osoittaa et suomi on tunnevammaisia täynnä.
[/quote]
Ai miten loistava kiristys- ja manipulointikeino!
Kukaan ei ole päävastuussa kenenkään toisen tunne-elämästä. Henkilön, jolla on järkkynyt mieli, tulee kääntyä, tai hänet tulisi ulkopuolisen ohjata ammattiavun piiriin. Eikä kohtuuttomasti kuormittaa läheisiä. Läheisriippuvuus on todella kipeä ja usein hoitoa vaativa sieluntila, sairaus.
vaikka miehellä olisi ollut toinen nainen tai ei niin sen perusteella ei voi miestä tuomita.
tiedätte varsin hyvin että sekä miehillä että naisilla on uusia kumppaneita, erityisesti jos entinen on osoittautunut täysin sietämättömäksi tapaukseksi.
jos toi äiti on ollut tosi skitso (huom. poliisit kutsuttu kotiin, ajelee bussin perässä, murhaa lapsensa) niin ei ihme että mies on ottamassa eroa.
kaikki merkit viittaa siihen että toi nainen oli tosi hullu.
jos kellä tahansa naisella olis tuollainen skitso mies niin täällä kaikki LAULAIS KUOROSSA: JÄTÄ SE SIKA
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa. [/quote] No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu. Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut. Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys. Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi. Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä. Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia. Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii. Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen. Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään.
[/quote]
niin, yrittäjällähän on näitä palkallisia lomia ihan pilvin pimein... Millekähän niistä jäisin huomenna?
[/quote]
Se yrittäjä voi tehdä valinnan: oma perhe vs 1pv tienestit. Kyllä jokaisella on varaa yhteen omakustanteiseen päivään. Ne on ahneiden työnarkomaanien selityksiä ettei voi. Ahneiden tai välinpitämättömien ja molemmat kulkee jokseenkin käsi kädessä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:16"]
En yhtään tajua, miksi kaikki puolustelevat sitä äitiä isän sijasta?! Entä jos isä olikin vain kiltti perheenisä, joka kävi oikeasti vain töissä tienaamassa lapsilleen rahaa, mutta nainen oli sairaalloisen vainoharhainen?? Tällaisia löytyy! Oli sitä kuinka masentunut ja väsynyt ja mustasukkainen tahansa, niin ei se oikeuta naisen tekoa! Tää koko homma on niin lapasesta mennyt tällä foorumilla että ihan vihaksi pistää! Eikä kukaan mainitse sanaakaan uhreina olleista lapsista! Myötätuntoa kyllä löytyy vastuuttomille aikuisille vaikka muille jakaa!
[/quote]
Naisellahan epäillään olleen narsistinen persoonallisuushäiriö ja syvä masennus.
Tämä nyt ei ole sama asia, koska mitään näin pahaa ei tapahtunut. Mieheni on joka tapauksessa maailman sopuisin mies. Sellainen perusäijä, joka pussaa ja puhuu, ei pahemmin juoksentele missään vapaa-ajalla. Ja tätäkin miestä oli piinattu edellisessä suhteessa. Sairaalloista mustasukkaisuutta, kyttäämistä, miestä on pahoinpidelty luunmurtumille asti (mies ei ole lainkaan aggressiivinen tai riitaisa) ja yleistä räyhäämistä joka asiasta. Eksänsä oli usein ihan putkassakin, selvinpäin, rauhoittumassa perheriitojen jälkeen. Että kyllä se niinkin on, että joktut ihmiset on vaan sekaisin... Ai niin, miehen eksä on jo kolmannessa suhteessa miehen jälkeen ja olen kuullut, että sama meno on jatkunut. Samaa huutoa ja mustasukkaisuutta on myös ollut siellä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:16"]
En yhtään tajua, miksi kaikki puolustelevat sitä äitiä isän sijasta?! Entä jos isä olikin vain kiltti perheenisä, joka kävi oikeasti vain töissä tienaamassa lapsilleen rahaa, mutta nainen oli sairaalloisen vainoharhainen?? Tällaisia löytyy! Oli sitä kuinka masentunut ja väsynyt ja mustasukkainen tahansa, niin ei se oikeuta naisen tekoa! Tää koko homma on niin lapasesta mennyt tällä foorumilla että ihan vihaksi pistää! Eikä kukaan mainitse sanaakaan uhreina olleista lapsista! Myötätuntoa kyllä löytyy vastuuttomille aikuisille vaikka muille jakaa!
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa. [/quote] No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu. Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut. Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys. Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi. Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä. Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia. Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii. Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen. Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään. [/quote] niin, yrittäjällähän on näitä palkallisia lomia ihan pilvin pimein... Millekähän niistä jäisin huomenna? [/quote] Se yrittäjä voi tehdä valinnan: oma perhe vs 1pv tienestit. Kyllä jokaisella on varaa yhteen omakustanteiseen päivään. Ne on ahneiden työnarkomaanien selityksiä ettei voi. Ahneiden tai välinpitämättömien ja molemmat kulkee jokseenkin käsi kädessä.
[/quote]
Pystytkö sä tajuamaan, että tuollaisten skitsojen kanssa ei vaan voi aina mennä mukaan? Kun sitä huutoa ja vaatimista riittää jokainen päivä, niin sinustako pitää sitten aina jäädä keskustelemaan...? Eiköhän tässäkin tapauksessa nämä samat kohtaukset ole ollut kuvioissa jatkuvasti ja ei kukaan voi jatkuvasti jäädä pois töistä tyynnyttelemään kontrolloivaa ja toista väkisin alistavaa puolisoa. Sitähän se on. Toinen halutaan tukehduttaa ja alistaa kaikin keinoin. Mikään ei ole vierasta, kun pitää toinen ihminen jyrätä. Joten älä puolustele sitä murhajaa, joka murhasi kolme viatonta pientä lasta. Sairas ihminen. Isä ansaitsee kaiken sympatian!
Ehkä se mies ei jäänyt pois bussista, koska oli illan viimeinen bussi. Miten se olisi päässyt sieltä korvesta ihmisten ilmoille, jos olisi jäänyt bussista pois, kun ei ollut mitään varmuutta, että vaimo ottaa henkilöautoon kyytiin? Ehkä ajatteli, että lapset olivat jääneet kotiin, ehkä synttäreillä oli vielä sukulaisia tai aikuisia, joiden ajatteli pitävän lapsista huolta. Kukaan meistä ei voi tietää miksei. En mäkään varmaan yllättävissä tilanteissa, mitä on esim. se että joku tulisi mulle rähjäämään bussiin, osaisi hetkessä arvioida kaikki mahdolliset seuraamukset ja skenaariot siitä onko aiheellista jäädä bussin kyydistä pois vai ei. Tuskin on ollut harkinta-aikaa tehdä päätöksiä.
Tämä mies oli jo valintansa tehnyt.nainen oli eri mieltä.jos oikeasti rakastaa ja pitää valita työ vai perhe niin ei ole epäselvää kumman valitsee.aina löytyy vaihtoehtoja mutta jos on löytänyt jo uuden niin ei siinä paljon vaimon raivoaminen kiinnosta.mies ei tajunnut kuinka sekaisin,peloissaan ja lopussa vaimo oli.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:13"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:06"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:59"] [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]Miehen piti mennä töihin. Mitä hänen olisi sinun mielestäsi pitänyt tehdä? Jäädä kyydistä, ottaa potkut ja viettää loppuelämänsä palvomalla pyhää vulvaa. [/quote] No kyllã järkevä ja toista huomioiva ihminen voi todeta, että okei, mä näen että sulla asiaa. Yritän järjestää tämän päivän vapaaksi niin jutellaan ja yritetään löytää ratkaisu. Tämän todennäköisesti olisi tehnytkin jokainen omalle "rakkaalleen". Mutta juju onkin siinä miten välinpitämättömästi ihmiset voivat kohdella niitä ihmisiä joihin ovat kyllästyneet, pettyneet ja joihin rakkaus ja mielenkiinto on loppunut. Heille ei löydy joustoa vaikka helvetti jäätys. Siinä saa seistä vaikka päällään eikä huomiota silti annettaisi eikä toisten tarpeita täytettäisi. Tämä perheenisä vain itse tietää oman käytöksensä ja jos yhtãän omatunto soimaa niin tietää senkin tuliko tehtyä kaikkensa inhimillisen kohtelun edestä. Ja mitä siihen väittämään tulee ettei töistä voi jäädä pois niin bullshittia. Suomessa voi sairastaa, käyttää pekkasia, korvata menetetyt työtunnit myöhemmin, ottaa jopa ylimääräisiä vapaita ilman korvausta, parhaimmillaan olla vuoden poissa. Äitiyslomat, isyyslomat yms... Kaikki on vain järjestelykysymyksiä mutta ah, niin sopiva tekosyy silloin kuin se itselle sopii. Itse olen toimistotyössä ja voin jäädä pois jopa päänsäryn takia ilman että pomo kengittäã persaukseen. Ihan oikeesti, jos te kovastikin priorisoitte sen työn perheen edelle niin sääliksi käy. Oravia juoksupyörässä eikä kukaan ajattele muuta kuin itseään. [/quote] niin, yrittäjällähän on näitä palkallisia lomia ihan pilvin pimein... Millekähän niistä jäisin huomenna? [/quote] Se yrittäjä voi tehdä valinnan: oma perhe vs 1pv tienestit. Kyllä jokaisella on varaa yhteen omakustanteiseen päivään. Ne on ahneiden työnarkomaanien selityksiä ettei voi. Ahneiden tai välinpitämättömien ja molemmat kulkee jokseenkin käsi kädessä.
[/quote]
Pystytkö sä tajuamaan, että tuollaisten skitsojen kanssa ei vaan voi aina mennä mukaan? Kun sitä huutoa ja vaatimista riittää jokainen päivä, niin sinustako pitää sitten aina jäädä keskustelemaan...? Eiköhän tässäkin tapauksessa nämä samat kohtaukset ole ollut kuvioissa jatkuvasti ja ei kukaan voi jatkuvasti jäädä pois töistä tyynnyttelemään kontrolloivaa ja toista väkisin alistavaa puolisoa. Sitähän se on. Toinen halutaan tukehduttaa ja alistaa kaikin keinoin. Mikään ei ole vierasta, kun pitää toinen ihminen jyrätä. Joten älä puolustele sitä murhajaa, joka murhasi kolme viatonta pientä lasta. Sairas ihminen. Isä ansaitsee kaiken sympatian!
[/quote]
Et sinä tiedä niinkuin mäkään en tiedä kuinka suuri rasite/toistuvaa käytös on ollut. Se mitä lehdistö on kertonut niin ei vakuuta siitä että kyse olisi ollut toistuvasta tavasta. On voinut olla tai olematta.
Ei tässä jutussa ole voittajaa, eikä paholaista. Kaikki on hävinnyt ja traumatisoitunut jollakin tavalla. Minun sympatiani ovat naisen sekä miehen puolella. Ei minun tarvitse valita puoltani tai paheksua ketään. Pystyn ajattelemaan asiaa ihan objektiivisesti ymmärtäen sen, että asioilla on syntynsä ja kuolonsa. [quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:32"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:13"]
[/quote]
[/quote]
Ehkä oli päivittäistä, ehkä ei. Sitä ei ole meille kerrottu. Pelkkä "poliisit käynyt ennenkin" ei ole riittävä todiste päivittäisyydestä.
Minun sympatiani riittävät molemmille puolille. Tässä jutussa ei ole hyvistä tai pahista enkä minä tarvitse syyllistä jatkaakseni elämãã. Pystyn ihan hyvin ymmärtãmâãn molempien ajatusmaailman. Asioilla on alkunsa ja loppunsa. Sellaista viljaa niittää kun laittaa itämään -sekä vaimo että mies.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:29"]
Se meni töihin.
[/quote]
Tärkeempää kuin pitää lapsien turvallisuudesta huolta? Ihmishenkeä ei saa uutta, työpaikan saa.
Nämä äitiä puolustavat ihmiset ovat varmasti niitä jotka joutuvat herkästi psykopaattien/narsistien uhriksi. Nämä kun osaavat vedota toisten ihmisten tunteisiin. Jos sille antaa periksi niin edessä on loputon suo. Tämä äiti teki lopulta narsistisen kostonsa miehelleen.
Jos haluaa nähdä miten kunnon psykopaatti toimii käytännössä niin kannattaa katsoa muutama kiinteistömiljardööri Leona Helmsleyn (joka tunnettiin lempinimellä The Queen of Mean) haastattelu. Nainen oli siis niin käsittämättömän ilkeä ja pirullinen muita ihmisiä kohtaan että jopa muut miljardöörit välttelivät häntä ja antoivat hänen jyrätä bisneksissä. Hänen lempipuuhaansa oli myös antaa huvikseen potkuja työntekijöilleen, olivat nämä sitten johtajia tai siivoojia.
Helmsley joutui lopulta oikeuteen kierrettyään veroja yli miljardin dollarin edestä ja oikeudessa sitten nähtiin toisenlainen nainen, itkuinen, syvästi järkyttynyt, anelevasti koiranpentukatseella valamiehistöä tuijottaen. Oikeudenkäynnin aikana selvisi, että Helmsley oli sanonut yrityksensä johtokunnalle mm. "I don't pay taxes, only the little people pay taxes" ja kun laiton siirtolaistyöntekijä oli anellut palkkaansa elättääkseen perheensä, Helmsley kehotti pitämään housut jalassa. Tuomion jälkeen oikeussalin edessä odotti media, mutta sen sijaan että Helmsley olisi näyttänyt syylliseltä tai jotain tämäntyyppistä, hän teeskenteli sydänkohtauksen kameroiden edessä saadakseen sääliä ja positiivista medianäkyvyyttä.
Hän myös itki jokaisessa televisiohaastattelussa jossa hän koskaan esiintyi (kerjäten sääliä), sanoen ihmisten vainoavan häntä. Lopullisen kostonsa hän sai kuolemansa jälkeen testamentattuaan miljardinsa ja kaikki kiinteistönsä (hän omisti mm. Empire State Buildingin) puudelilleen ja jätti joitain "armopaloja" lapsenlapsilleen.
Ehkäpä äiti on ollut "raivona" useinkin, mahd. jopa uhannut itsemurhalla. Mistä puoliso voi tietää, milloin uhka on todellinen? Ja työhönkin on vähän niinkuin pakko mennä...