Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi isä jäi bussiin istumaan?

Vierailija
28.10.2014 |

Lasten äiti oli täysin sekaisin ja lapset istuivat auton takapenkillä, kun äiti raivoaa miehelle. Miksi isä jäi bussiin istumaan, eikä noussut kyydistä?

Jättäisitkö itse lapset miehesi hoitoon, jos lastesi isä olisi raivosta sekaisin ja hoidettavana ihan pieniä lapsia? Istuisit bussiin ja matkustaisit viikoksi pois?

Entä jos bussissa istuja olisikin ollut perheen äiti ja isä olisi epätoivoisena ajanut bussin perässä ja rynnännyt pysäkiltä bussiin anelemaan lastenhoidosta. Äiti olisi istunut takaisin paikoilleen ja isä jäänyt lasten kanssa pysäkille. Ikävä sanoa, mutta eikö lasten äitiä olisi pidetty kylmänä työnarkomaanina?

Kommentit (267)

Vierailija
61/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:14"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:42"]

Jos puoliso on kohtuuttoman vihainen tai epätoivoinen, niin.ei sitä saa jättää kylmästi ja lähteä.työmatkalle.

[/quote]

Draamailu saattoi olla normaali rituaali, kun mies palaa työnsä ääreen sunnuntaina.

[/quote]

Pitäisikö silloin perheellisen miettiä, voiko työtä järjestä lähempää? Mielestäni pitäisi. Olen ollut siinä tilanteessa että mies (nykyään ex) asui viikot muualla ja kaikki vastuu arjesta minulla. Hän tuli kotiin lepäämään eli minulla arki jatkui viikonloputkin. Miehellä ei riittänyt minulle mitään sympatiaa.

Vierailija
62/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:46"]

Vaikka isä ei tiennyt että tarkoituksella ajaa alle en olisi päästänyt edes noin kiihtyneenä rattiin kun sama olisi voinut käydä vahingossa.

[/quote]

Kiristääkö sädekehä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:43"]

Miksi miehestä yritetään vääntää jotain pyhimystä? Hän vain viattomasti oli olemassa ja nainen lisääntyi ihan huomaamatta ja piinasi miestä. Mistä vitusta voi tietää mitä kaikkea mies on MYÖS tehnyt. Juu,nainen on pääsyyllinen 3 viattoman lapsen murhaan, mutta jostain lähtökohta ja tämä lopputulos ovat syntyneet. Ei ihminen voi yksinään riidellä.

[/quote]

Nainen on YKSIN syyllinen kolmen lapsensa murhaan.

Tässä tapauksessa hyvää on se, että tuo nainen ei enää ikinä synnytä yhtäkään lasta tähän maailmaan, eikä myöskään tapa enää yhtään ketään. Ei enää koskaan.

Vierailija
64/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:34"]Mun mielestä työt sun muut työnnetään sinne minne pippuri ei kasva kun perheessä on hätätilanne. Jokainen työnantaja kyllä ymmärtää silloin kun oikeasti on hätä. Tää mies nyt vaan sattu olemassa jättämässä vaimonsa, ei sitä enää kiinnostanut.
[/quote]työantaja voi ymmärtää,asiakas ei.

Ter. Ktsekin yrittäjä

Vierailija
65/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:27"]

Miksi miehestä yritetään vääntää jotain pyhimystä? Hän vain viattomasti oli olemassa ja nainen lisääntyi ihan huomaamatta ja piinasi miestä. Mistä vitusta voi tietää mitä kaikkea mies on MYÖS tehnyt. Juu,nainen on pääsyyllinen 3 viattoman lapsen murhaan, mutta jostain lähtökohta ja tämä lopputulos ovat syntyneet. Ei ihminen voi yksinään riidellä.

[/quote]

Nainen on YKSIN syyllinen kolmen lapsensa murhaan.

Tässä tapauksessa hyvää on se, että tuo nainen ei enää ikinä synnytä yhtäkään lasta tähän maailmaan, eikä myöskään tapa enää yhtään ketään. Ei enää koskaan.

[/quote]

Persoonallisuushäiriöiset osavat riidellä ilman riitelykaveriakin. Riittää kun on yleisöä.

Vierailija
66/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:29"]Hei, mä tiedän!

Hän ei voinut tietää mitä kohta tapahtuu. No, helpottiko. Vitun jälkiviisas...
[/quote]
Pikemminkin jälkityhmä...

Vierailija
67/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

No siksi, kun tämä on av-palsta. Siksi, kun täällä vika on aina naisessa, etenkin, jos nainen on loppuunpalanut tai muuten vain heikossa asemassa. Ai niin: tai hoitaa lapsia. Nainen, joka synnyttää lapsia miehelleen on esim. huomiohuora ja loinen. Mies, joka matkustaa puolet vuodesta ympäri maapalloa miesporukassa on kuningas ja nainen, joka sillä aikaa hoitaa pariskunnan lapsia ja kehtaa valittaa, on huomiohuora, loinen, kusipää ja nalkuttava akka. Kiitos av-palsta näistä tiedoista, joita olen saanut täältä oppia!

Mutta eipä silti, tämä palsta on täynnä narsisteja ja muita helvetin ilkeitä ihmisiä, jotka nauttivat siitä, että saavat esiintyä täydellisinä (samalla kun huutavat kotona omalle pesueelleen), kiillottaa täällä omaa kruunuaan ja haukkua ihmisiä. Eli vertaistukea täältä ei ainakaan saa, jos vaikka oma arki tuntuu raskaalta.

Vierailija
68/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puolustele äitiä mutta eikö teistä isällä ole mitään vastuuta ja velvoitetta muuta kuin työ? Jos toinen on ihan loppu eikä jaksa yksin pyörittää arkea 3 lapsen kanssa joista 2 ihan pieniä. Onhan sekin valinta mitä työtä tekee ja kuinka paljon siihen uhraa voimavaroja joita pitäisi jäädä perheellekin. Mäkin olen ollut tilanteessa että olen melkein roikkunut miehen housunlahkeesta että älä jätä mua tänne yksin lasten kanssa, en jaksa! Olen ollut niin väsynyt. Mun mies pisti työttämäksi jäätyään yrityksen pystyyn kun meidän lapset oli jo olemassa. Voitte arvata mitä olin siitä mieltä, ja mitä mieltä olen edelleen. Hän kuulemma haluaa tehdä sitä, haluaa olla työnsä herra jne. Voisinko minäkin päättää perustaa yrityksen ja alkaa tehdä 12 h päiviä? Kukahan silloin meidän lapset hoidosta hakisi vai voisiko ne alkaa asua pk:ssa? Kyllä se on kumma että se työ menee ihan KAIKEN edelle. En siis puolusta naisen tekoa mutta voin ymmärtää tuskan. Mun pelastus oli omat vanhemmat, joiden luona käytännössä asuin silloin kun olin vielä lasten kanssa kotona ja mies reissussa.

Vierailija
69/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:33"]

Mies on yrittäjä, itse itsellensäkkö meinasit potkut antaa?

[/quote]

Yrittäjän täytyy tehdä töitä, muuten on entinen yrittäjä.

Vierailija
70/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:14"]

Jos puoliso on kohtuuttoman vihainen tai epätoivoinen, niin.ei sitä saa jättää kylmästi ja lähteä.työmatkalle.

[/quote]

Draamailu saattoi olla normaali rituaali, kun mies palaa työnsä ääreen sunnuntaina.

[/quote]

Pitäisikö silloin perheellisen miettiä, voiko työtä järjestä lähempää? Mielestäni pitäisi. Olen ollut siinä tilanteessa että mies (nykyään ex) asui viikot muualla ja kaikki vastuu arjesta minulla. Hän tuli kotiin lepäämään eli minulla arki jatkui viikonloputkin. Miehellä ei riittänyt minulle mitään sympatiaa.

[/quote]

Noilla nurkilla mietitään, että onko ylipäänsä työtä missään. Jos alkaa nirsoilla, ollaan kortistossa. Täälläkin aina hopotetaan, että työtä pitää ottaa vastaan mistä löytyy, olipa perhe missä tahansa , olipa olosuhteet mitkä tahansa.

Oma siskoni asuu Kainuussa. Miehensä on yrittäjä, joka ottaa välillä keikkatyötä vastaan jopa Helsingistä. Silloin on viikot erossa perheestään. Jos jää odottamaan keikkoja lähimmän 200km säteeltä, saa pyöritellä peukaloita.

Vierailija
71/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:16"]

En yhtään tajua, miksi kaikki puolustelevat sitä äitiä isän sijasta?! Entä jos isä olikin vain kiltti perheenisä, joka kävi oikeasti vain töissä tienaamassa lapsilleen rahaa, mutta nainen oli sairaalloisen vainoharhainen?? Tällaisia löytyy! Oli sitä kuinka masentunut ja väsynyt ja mustasukkainen tahansa, niin ei se oikeuta naisen tekoa! Tää koko homma on niin lapasesta mennyt tällä foorumilla että ihan vihaksi pistää! Eikä kukaan mainitse sanaakaan uhreina olleista lapsista! Myötätuntoa kyllä löytyy vastuuttomille aikuisille vaikka muille jakaa!

[/quote]

Ei sen naisen tekoa tarvitse puolustella. Tehty mikä tehty, kauhea ja järkyttävä ratkaisu, johon tarvitaan mielenterveyden järkkymistä. Muuta me emme tiedä. Emme oliko isä kiltti perheenisä vai nainen kiltti perheenäiti vai jompi kumpi tai molemmat täysin jotain muuta. Mutta on hyvä pitää mielessä, että kyseisellä perheellä oli kaksi pientä lasta. Silloin on hieman erikoista lähteä olettamuksesta, että nainen on hirviö ja mies ressukka. 

Parempi tosin, että emme oleta mitään, mutta emme myöskään anna pistää vihaksi naama punaisena sitä, että joku olettaa näiden kahden olleen tekemässä yhteisiä lapsia vielä hetki sitten omasta vapaasta tahdostaan. 

Vierailija
72/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Mäkin olin nuorempana usein kohtuuttoman vihainen ja epätoivoinen, suorastaan sekaisin, myös itsetuhoinen ja väkivaltainen. Jos mun silloiset kumppanini olisivat jääneet mua paapomaan kun sain raivarin, olisin ehkä edelleen sellainen. Tai pahempi. Mutta kun useampi kumppanini joko jätti mut tyystin tai ilmoitti (mielestäni silloin tylysti), että palataan asiaan, kun olet rauhoittunut ja järjissäsi, pikkuhiljaa otin opikseni.

Vierailija
73/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:32"]

[/quote]

No siksi, kun tämä on av-palsta. Siksi, kun täällä vika on aina naisessa, etenkin, jos nainen on loppuunpalanut tai muuten vain heikossa asemassa. Ai niin: tai hoitaa lapsia.

[/quote]

Jaa... en ole koskaan pitänyt itseäni naisvihaajana, mutta kieltämättä pidän sitä naisen vikana jos nainen hoitaa lapsensa bussin keulaan kuolleena. Jos se tekee minusta naisvihaajan, olkoon sitten niin.

Vierailija
74/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:16"]

En yhtään tajua, miksi kaikki puolustelevat sitä äitiä isän sijasta?! Entä jos isä olikin vain kiltti perheenisä, joka kävi oikeasti vain töissä tienaamassa lapsilleen rahaa, mutta nainen oli sairaalloisen vainoharhainen?? Tällaisia löytyy! Oli sitä kuinka masentunut ja väsynyt ja mustasukkainen tahansa, niin ei se oikeuta naisen tekoa! Tää koko homma on niin lapasesta mennyt tällä foorumilla että ihan vihaksi pistää! Eikä kukaan mainitse sanaakaan uhreina olleista lapsista! Myötätuntoa kyllä löytyy vastuuttomille aikuisille vaikka muille jakaa!

[/quote]

En ole lukenut täältä vielä yhtään viestiä, jossa olisi väitetty että naisen teko olisi ollut oikeutettu.

Vierailija
75/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:35"]

Eikö näillä ollut kaksi farmari fordia. Oliko isä siis ottanut alkoholia?

[/quote]

Toinen auto voi olla rikki?

Nainen piilottanut avaimet?

Turha spekuloida, kun tilanteelle voi olla joku ihan järkevä syy.

Vierailija
76/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtä hyvin vois kysyä, miksi bussikuski jatkoi ajamista. Ihmiset kun nyt sattuu käymään töissä, ja työtkin pitää hoitaa..

Vierailija
77/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:41"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:32"]

[/quote]

No siksi, kun tämä on av-palsta. Siksi, kun täällä vika on aina naisessa, etenkin, jos nainen on loppuunpalanut tai muuten vain heikossa asemassa. Ai niin: tai hoitaa lapsia.

[/quote]

Jaa... en ole koskaan pitänyt itseäni naisvihaajana, mutta kieltämättä pidän sitä naisen vikana jos nainen hoitaa lapsensa bussin keulaan kuolleena. Jos se tekee minusta naisvihaajan, olkoon sitten niin.

[/quote]

Eiköhän tuossa kritisoitu vaan tämän palstan älyttömyyttä. Eipä heittäydytä dramaattiseksi.

Vierailija
78/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 21:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:51"]

[/quote]

Kyllä muuten voi riidellä yksin. Varsinkin sekopäät. Tuon naisen temput oli kyllä sellaisia että ei niitä kukaan täysijärkinen edes ajattelisi tekevän.

Et voi syyttää miestä mistään ilman todisteita.

[/quote]

Luettelepa tämän naisen "temppuja", siis muitakun mitä tässä on jo tiedossa? Ja todisteet myös.

[/quote]

Sä siis meinaat ettei näissä jo julkisuudessa olleissa tempuissa ole tarpeeksi?

Vierailija
79/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 20:28"]

Lasten äiti oli täysin sekaisin ja lapset istuivat auton takapenkillä, kun äiti raivoaa miehelle. Miksi isä jäi bussiin istumaan, eikä noussut kyydistä?

Jättäisitkö itse lapset miehesi hoitoon, jos lastesi isä olisi raivosta sekaisin ja hoidettavana ihan pieniä lapsia? Istuisit bussiin ja matkustaisit viikoksi pois?

Entä jos bussissa istuja olisikin ollut perheen äiti ja isä olisi epätoivoisena ajanut bussin perässä ja rynnännyt pysäkiltä bussiin anelemaan lastenhoidosta. Äiti olisi istunut takaisin paikoilleen ja isä jäänyt lasten kanssa pysäkille. Ikävä sanoa, mutta eikö lasten äitiä olisi pidetty kylmänä työnarkomaanina?

[/quote]

Vittu sä olet sairas. Väität siis, että se oli isän vika, että mielipuolinen äiti tappoi itsensä ja lapsensa? Olisiko isänkin pitänyt mennä murhattavaksi?

Vierailija
80/267 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme madonnakulttuuri täälläkin, peukkujen mukaan se että hullu ämmä tappaa itsensä ja lapsensa niin se on miehen vika!? Entä jos sukupuolet olisivat toisinpäin?