Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskovainen täällä, kysy mitä vain!

Vierailija
28.10.2014 |

:) saa kysellä!

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon?
[/quote]

Kato se ateistista uskovaiseksi -keskustelu joka seikkailee täällä etusivulla, oon laittanu sinne paljon kommentteja

Vierailija
42/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:20"]

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon? [/quote] Kato se ateistista uskovaiseksi -keskustelu joka seikkailee täällä etusivulla, oon laittanu sinne paljon kommentteja

[/quote]

Joo täytyy lukea! Minulla on vain niin paljon kysymyksiä päässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]

Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon?

[/quote]

a) lue uutta testamenttia, b) avaa tv7, jos näkyy c) kuuntele radio deitä D)mene johonkin seurakuntaan?

Vierailija
44/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
46/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, äiti! En tiennytkään että oot av-mamma!

Vierailija
47/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä Jumala, johon uskot, antoi sille pienelle Vilja Eerikalle tapahtua ne kaikki raakuudet? Miksei hän puuttunut voimillaan tapahtumaketjuun missään vaiheessa? Miksi viaton pieni lapsi joutui kokemaan sen kaiken?

(Ja ei kiitos sitten mitään hurskastelevaa juttua siitä, miten tällä kärsimyksellä pieni tyttö lunasti itselleen taivaspaikan, ja että isä ja äitipuoli tulevat mätänemään helvetissä, kun sehän ei itse tapahtumaa lievennä oikeastaan yhtään)

Vierailija
48/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]

Miksi tämä Jumala, johon uskot, antoi sille pienelle Vilja Eerikalle tapahtua ne kaikki raakuudet? Miksei hän puuttunut voimillaan tapahtumaketjuun missään vaiheessa? Miksi viaton pieni lapsi joutui kokemaan sen kaiken?

(Ja ei kiitos sitten mitään hurskastelevaa juttua siitä, miten tällä kärsimyksellä pieni tyttö lunasti itselleen taivaspaikan, ja että isä ja äitipuoli tulevat mätänemään helvetissä, kun sehän ei itse tapahtumaa lievennä oikeastaan yhtään)

[/quote]

Kyllä vaan. Vastasit itse. Vaikak eihän me voida varmuudella tietää, sillä Jumalan tiet ovat tutkimattomat.

Vierailija
49/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
50/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]

[/quote]

Kyllä vaan. Vastasit itse. Vaikak eihän me voida varmuudella tietää, sillä Jumalan tiet ovat tutkimattomat.
[/quote]

Tää ei ollu ap:n kommentti t.ap, hetki, tarkastan vaan mitä tossa siis kävi

Vierailija
51/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]

[/quote]

[/quote]

Tää ei ollu ap:n kommentti t.ap, hetki, tarkastan vaan mitä tossa siis kävi
[/quote]

Siis kuinka kamalaa se onkaan sanoa mutta uskon että kaikella on tarkoitus.. Ei voi olla hyvää jos ei ole pahaa.

Vierailija
52/53 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos Pinokkio sanoo nenänsä kasvavan, niin kasvaako se?

Vierailija
53/53 |
28.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme viisi