Uskovainen täällä, kysy mitä vain!
Kommentit (53)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon? [/quote] Kato se ateistista uskovaiseksi -keskustelu joka seikkailee täällä etusivulla, oon laittanu sinne paljon kommentteja
[/quote]
Joo täytyy lukea! Minulla on vain niin paljon kysymyksiä päässä.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]
Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon?
[/quote]
a) lue uutta testamenttia, b) avaa tv7, jos näkyy c) kuuntele radio deitä D)mene johonkin seurakuntaan?
Hei, äiti! En tiennytkään että oot av-mamma!
Miksi tämä Jumala, johon uskot, antoi sille pienelle Vilja Eerikalle tapahtua ne kaikki raakuudet? Miksei hän puuttunut voimillaan tapahtumaketjuun missään vaiheessa? Miksi viaton pieni lapsi joutui kokemaan sen kaiken?
(Ja ei kiitos sitten mitään hurskastelevaa juttua siitä, miten tällä kärsimyksellä pieni tyttö lunasti itselleen taivaspaikan, ja että isä ja äitipuoli tulevat mätänemään helvetissä, kun sehän ei itse tapahtumaa lievennä oikeastaan yhtään)
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]
Miksi tämä Jumala, johon uskot, antoi sille pienelle Vilja Eerikalle tapahtua ne kaikki raakuudet? Miksei hän puuttunut voimillaan tapahtumaketjuun missään vaiheessa? Miksi viaton pieni lapsi joutui kokemaan sen kaiken?
(Ja ei kiitos sitten mitään hurskastelevaa juttua siitä, miten tällä kärsimyksellä pieni tyttö lunasti itselleen taivaspaikan, ja että isä ja äitipuoli tulevat mätänemään helvetissä, kun sehän ei itse tapahtumaa lievennä oikeastaan yhtään)
[/quote]
Kyllä vaan. Vastasit itse. Vaikak eihän me voida varmuudella tietää, sillä Jumalan tiet ovat tutkimattomat.
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]
[/quote]
Kyllä vaan. Vastasit itse. Vaikak eihän me voida varmuudella tietää, sillä Jumalan tiet ovat tutkimattomat.
[/quote]
Tää ei ollu ap:n kommentti t.ap, hetki, tarkastan vaan mitä tossa siis kävi
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:51"]
[/quote]
[/quote]
Tää ei ollu ap:n kommentti t.ap, hetki, tarkastan vaan mitä tossa siis kävi
[/quote]
Siis kuinka kamalaa se onkaan sanoa mutta uskon että kaikella on tarkoitus.. Ei voi olla hyvää jos ei ole pahaa.
Jos Pinokkio sanoo nenänsä kasvavan, niin kasvaako se?
[quote author="Vierailija" time="28.10.2014 klo 22:14"]Mitä ohjeita antaisit minulle, joka haluan tulla uskoon?
[/quote]
Kato se ateistista uskovaiseksi -keskustelu joka seikkailee täällä etusivulla, oon laittanu sinne paljon kommentteja