Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
461/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HELSINGISSÄ LAUANTAINA 18.9.2021 KLO 14:00-16:00 EDUSKUNTATALOLLA

WorldWide Demonstration (tunnetaan myös nimellä WorldWide Rally For Freedom) on kansainvälisesti verkostoituneen yhteisön mielenosoitus, jonka tarkoituksena on rohkaista kansalaisia torjumaan koronavirukseen liittyviä laittomia rajoituksia omissa maissaan.

Tervetuloa kaikki aloittamaan koronatartuntaketjut samanmielisten Äo:ltaan heikompien (ihan tutkitusti, jee) kanssa! Tartutetaan toisemme yhdessä, korona on vain pikku nuha! Meillä kaikillahan on jo yksi korona ollut, joten tämä uusi tartunta tulee olemaan hieman rajumpi, mutta ei se mitään, se ei pelaa joka pelkää! Näytetään lampaille, että meitä ei kukaan manipuloi (paitsi Yhdysvaltojen äärikonservatiiviset sallaliittoteorikot ja Nigerian hullu pastori ja kuka tahansa hopeavesikauppias, joka puhuu tarpeeksi vakuuttavasti). Joukossa tyhmyys tiivistyy! Tule sinäkin mukaan!

Vierailija
462/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Kylläpä olet "fiksu", se ominaisuus taitaakin kulkea käsi kädessä tuon rokottamattomuuden kanssa.

Sinä KUVAINNOLLISESTI pidät kaikkia panttivankeina, eli kun te ette ota rokotuksia niin yhteiskunta pysyy kauemmin suljettuna. Et voi siis saada kaikkea, eli olla rokottamaton ja avata rajat välittömästi...tee valintasi!

Mut on rokotettu ja minäkin haluaisin kaikki rajoitukset jo pois. Panttivankina sekä rokotettuja että rokottamattomia pitää taho, joka haluaa rajoitusten jatkuvan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
463/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäpä en ota koronarokotetta, tunnetko kiukustumisen tunnetta asian vuoksi?

Minäpä en osaa mitään muita sanoja, kuin nämä ja tulen toistamaan ne monta kertaa joka ketjuun.

Vierailija
464/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HELSINGISSÄ LAUANTAINA 18.9.2021 KLO 14:00-16:00 EDUSKUNTATALOLLA

WorldWide Demonstration (tunnetaan myös nimellä WorldWide Rally For Freedom) on kansainvälisesti verkostoituneen yhteisön mielenosoitus, jonka tarkoituksena on rohkaista kansalaisia torjumaan koronavirukseen liittyviä laittomia rajoituksia omissa maissaan.

Ja levittää virusta?

Kyllä te rokotetutkin sitä levitätte.

Rokotetuthan vasta levittävätkin, tutkimuksen mukaan 251-kertaisesti enemmän viruskuormaa!

Lähde? Siis ihan oikea lähde...

Vierailija
465/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat ovat täysin vastuuntunnottomia, eikä heillä pidä siksi olla samoja oikeuksia liikkua ihmisten ilmoilla kuin rokotetuilla. Niin kauan kuin keskuudessamme liikkuu näitä piittaamattomia, eivät esim. elinsiirron saaneet tai syöpähoidoissa käyvät voi vapaasti liikkua missään. Heille korona olisi todennäköisesti kohtalokas, samoin vaikeasti sydän- tai keuhkosairaille. Kyllä on itsekkyys huipussaan, jos ei koronarokotetta ota, mutta mitä muuta voi junteilta odottaa.

Rokotetulta saatu korona taas ei ole heille kohtalokas?

Vierailija
466/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään töissä emme saaneet leikkauspotilasta ison leikkauksen jälkeen jatkohoitoon tehovalvonta osastolle, koska osasto oli täynnä. Ai miksi? No siksi, että siellä makaa huonossa hapessa olevia rokottamattomia pandemian kieltäjiä. Tämä siis ärkästyneen anestesialääkärin sanomaa.

Perhetuttu, parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteeseen. Mukava poika oli, ystävällinen

Mukava, vaikka mielikuvitusta.

Sano se kuolleen pojan vanhemmille, että hän oli mielikuvitusta.

Mahtavatkohan tuon mukavan urheilijanuorukaisen läheiset tietää, että sinä käytät häntä rokotevastaisen propagandasi levittämiseen? On 100% varmaa, että "terve urheilijanuorukainen" ei niin vain kuole rokotteeseen. Tuot tuon saman valheen joka ketjuun moneen kertaan, häpeäisit.

Vierailija
467/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosisadan pahin kusetus nimeltään korona.

Vierailija
468/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä eteenpäin kirjoitti:

Rokottamattomilta ilmisiltä puuttuu perusluottamus elämään, sanoi taannoin joku asiantuntija. Eivät he ilkeyttään jätä rokotetta ottamatta. Seuraukset ovat silti tuhoisat. Ei auta muu, kuin vaatia rokotepassi vähintään kaikilta matkailijoilta ja ravintolassa kävijöiltä. Ruokakaupassa ja apteekissa pitää voida käydä. Toivottavasti pahin ennuste ei koskaan toteudu, että osa rokottamattomista ihmisistä kuolee turhaan.

Terveydellisistä syistä rokottamattomat ovat surkeimmassa asemassa, sekä ne keille vasta-aineita ei synny muutenkaan.

Tämä on hassu väite. Rokottamattomat luottavat kyllä minun nähdäkseni elämään paljon enemmän kuin rokotteen haluajat, mutta luottavat vähemmän valtamediaan ja kyseenalaistavat korruptoitunutta lääkebisnestä. Niin teki Sanna Marinkin ennen politiikan portailla nousuaan.

Ja kukaan meistä ei varsinaisesti tiedä, ketkä ovat terveytensä puolesta surkeimmassa asemassa, sen näyttää aika. Eikä tässä mittariksi riitä se, kuka on nyt teholla ja kuka ei. Seuraan suurella mielenkiinnolla kansanterveyden kehitystä seuraavan kymmenen vuoden aikana.

Vierailija
469/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään töissä emme saaneet leikkauspotilasta ison leikkauksen jälkeen jatkohoitoon tehovalvonta osastolle, koska osasto oli täynnä. Ai miksi? No siksi, että siellä makaa huonossa hapessa olevia rokottamattomia pandemian kieltäjiä. Tämä siis ärkästyneen anestesialääkärin sanomaa.

Perhetuttu, parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteeseen. Mukava poika oli, ystävällinen

Mukava, vaikka mielikuvitusta.

Sano se kuolleen pojan vanhemmille, että hän oli mielikuvitusta.

Mahtavatkohan tuon mukavan urheilijanuorukaisen läheiset tietää, että sinä käytät häntä rokotevastaisen propagandasi levittämiseen? On 100% varmaa, että "terve urheilijanuorukainen" ei niin vain kuole rokotteeseen. Tuot tuon saman valheen joka ketjuun moneen kertaan, häpeäisit.

Sydänlihastulehduksen ensimmäinen oire voi olla kuolema.

Vierailija
470/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minulla ainakaan ole yhtään rokotettua panttivankina. Etkö luotakaan rokotteeseen (lääkkeeseen)? Senhän piti suojata rokotet....

Vierailija
471/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on se asia, jota rokottamattomat vaativat panttivankinsa vapauttamisesta?

472/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onkohan Nohynek itse vieläkään ottanut kovasti lobbaamaansa rokotetta?

Hän sairasti koronan alkuvaiheessa. Tietää siis itse onko tarpeellinen rokote, tai milloin ottaa

473/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelli-79 kirjoitti:

Just näin, ihan käsittämätön ajatus, että rokottamattomat voisivat määrätä milloin epidemia päättyy, sillä sehän ei päättyisi ikinä, jos ei olisi rokotetta

Miten se rokote vaikuttaa epidemian päättymiseen kun ei edes estä leviämistä eikä uusien varianttien syntyä? Olen pienestä 11 000 asukkaan Pohjois-pohjanmaan kaupungista, meillä rokotettuja 54%. Olin meillä 24 joka sairastui koronaan ja taudin pian vuosi sitten sairastaneena en todellakaan koe tarvetta ottaa rokotetta. Ette ole minun vankeja. Ei mua haittaa vaikka mulle tulis uudestaan korona.

Koskaan en ole ottanut influenssa rokotettakaan, enkä ole sairastunut

Et voi tietää, ettet huomenna sairastu

Vierailija
474/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaa kirjoitti:

Ei ole, se sai varmaan vuosi sitten sairastamastaan taudista jonkun superhybridi suojan😂 buahahaaahhahahhh 😶 niinku mitä ihmettä? Käsitin että kauhein päälle jäänyt oire itse taudista oli se että kahvi maistuu pahalle, ei voi juoda, voi hirveetä.

Mulle ei oo kahvi maistunut koskaan. Sainko siis koronan jo synnärillä? 50 vuotta sitten?

Vierailija
475/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Kylläpä olet "fiksu", se ominaisuus taitaakin kulkea käsi kädessä tuon rokottamattomuuden kanssa.

Sinä KUVAINNOLLISESTI pidät kaikkia panttivankeina, eli kun te ette ota rokotuksia niin yhteiskunta pysyy kauemmin suljettuna. Et voi siis saada kaikkea, eli olla rokottamaton ja avata rajat välittömästi...tee valintasi!

Ei se ihan niin mustavalkoista ole. Muutenkin hassua että luomalla luodaan ongelma johon sitten tarjotaan ratkaisua. Rokotekattavuuden kasvaessa on kokoajan perustellumpaa avata rajoituksia, laumasuojaa ei tarvitse saavuttaa vain rokottamalla.

Vierailija
476/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen rokottamaton, en halua suojelua, en pidä ketään panttivankina, ainut toiveeni on, että tämä paska loppuisi.

Älkää minusta huoliko, hyväksyn seuraukset, mutta tekopyhyyttä en hyväksy.

Jos joudut teholle rokottamattomuutesi takia, maksat varmaan kulut itse? Jaa et vai?

Vierailija
477/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Buahahaa kirjoitti:

Ei ole, se sai varmaan vuosi sitten sairastamastaan taudista jonkun superhybridi suojan😂 buahahaaahhahahhh 😶 niinku mitä ihmettä? Käsitin että kauhein päälle jäänyt oire itse taudista oli se että kahvi maistuu pahalle, ei voi juoda, voi hirveetä.

Lopeta lässyt ja pössyttely.   Kukaan ei saa supersuojaa vuosi sitten sairastetusta taudista.  Se suoja kestää vai n 6 kuukautta.

Vierailija
478/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

IHmetyttää kyllä, miksei Nuhanenä ota piikkiä, jota kovasti muille tuputtaa ja painostaa. 

Vierailija
479/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiskunta ei voi olla globalistien panttivankina.

Vierailija
480/857 |
16.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä, hannat ja sannat kiukuttelevat rokottamattomalle kansanosalle, harmittaa tietysti kun eivät voi pakottaa ottamaan rokotetta vaan on vapaaehtoista. Nyt hakevat eri keinoja rajoittaa rokottamattomien elämää. Laajakatseisemmat johtajat ymmärtäisivät että kaikki eivät halua koe-eläimiksi. Katsotaan pari vuotta tuleeko rokotteesta seurauksia, jollei, niin sitten otan itsekin sellaisen. Silloin se on kunnolla testattu: ajan kanssa ja isolla ihmimäärällä.

Hannat ja sannat eivät todellakaan tuhlaa aikaansa sinuun, koska sinä olet valintasi tehnyt ja sinä kannat siitä vastuun ja seuraukset.     Sen sijaan sinun ei anneta enää vahingottaa muiden terveyttä, Suomen taloutta ja tulevaisuutta.    Hyvin yksinkertaista.

Me muut menemme eteenpäin, emmekä tarvitse rajoituksia.

Jokainen on saanut valita.  Valinnasta on aina seurauksensa, jotka jokainen sitten kantaa.   Lopeta riehuminen ja tyydy valitsemaasi osaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme