Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
421/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä EN ota koronarokotetta, mutta haluan rakastella äitiäni!

Et sitten parempaa propagandaa enää keksinyt?

Minä EN ole keksinyt mitään, minä EN ota rokotetta, minä HALUAN rakastella äitiäni!

Vierailija
422/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HELSINGISSÄ LAUANTAINA 18.9.2021 KLO 14:00-16:00 EDUSKUNTATALOLLA

WorldWide Demonstration (tunnetaan myös nimellä WorldWide Rally For Freedom) on kansainvälisesti verkostoituneen yhteisön mielenosoitus, jonka tarkoituksena on rohkaista kansalaisia torjumaan koronavirukseen liittyviä laittomia rajoituksia omissa maissaan.

Ja levittää virusta?

Kyllä te rokotetutkin sitä levitätte.

Rokotetuthan vasta levittävätkin, tutkimuksen mukaan 251-kertaisesti enemmän viruskuormaa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelli-79 kirjoitti:

Just näin, ihan käsittämätön ajatus, että rokottamattomat voisivat määrätä milloin epidemia päättyy, sillä sehän ei päättyisi ikinä, jos ei olisi rokotetta

Miten se rokote vaikuttaa epidemian päättymiseen kun ei edes estä leviämistä eikä uusien varianttien syntyä? Olen pienestä 11 000 asukkaan Pohjois-pohjanmaan kaupungista, meillä rokotettuja 54%. Olin meillä 24 joka sairastui koronaan ja taudin pian vuosi sitten sairastaneena en todellakaan koe tarvetta ottaa rokotetta. Ette ole minun vankeja. Ei mua haittaa vaikka mulle tulis uudestaan korona.

Koskaan en ole ottanut influenssa rokotettakaan, enkä ole sairastunut

Mä olen ottanut, ja juurikin sinä talvena sairastuin. En ota enää.

Vierailija
424/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään töissä emme saaneet leikkauspotilasta ison leikkauksen jälkeen jatkohoitoon tehovalvonta osastolle, koska osasto oli täynnä. Ai miksi? No siksi, että siellä makaa huonossa hapessa olevia rokottamattomia pandemian kieltäjiä. Tämä siis ärkästyneen anestesialääkärin sanomaa.

Perhetuttu, parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteeseen. Mukava poika oli, ystävällinen

Mukava, vaikka mielikuvitusta.

Vierailija
425/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

”Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Me rokottamattomat emme ole keksineet 80% rokotekattavuutta. Aiemmin se tavoite oli 70%, nyt Krista haluaa rokottaa 90% suomalaisista. Hallitus pitää ihmisiä panttivankeina, eivät rokottamattomat.

Vttu mikä mengele ämmä! Seuraavaksi kaikille 3, sitten 4, sitten 5 rokotetta kunnes 8. tulee täyteen kuten EU-passissa. Tosin 3. piikin jälkeen suuri osa kuolee.

KANSANMURHAA!

Sä tarvitsisit kyllä muitakin lääkkeitä.

Kukapa ei.

Terkuin Pfizer.

Vierailija
426/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

WorldWide Demonstration (tunnetaan myös nimellä WorldWide Rally For Freedom) on kansainvälisesti verkostoituneen yhteisön mielenosoitus, jonka tarkoituksena on rohkaista kansalaisia torjumaan koronavirukseen liittyviä laittomia rajoituksia omissa maissaan.

Ja levittää virusta?

Rokotetuthan vasta levittävätkin, tutkimuksen mukaan 251-kertaisesti enemmän viruskuormaa!

Minkä tutkimuksen?

Varmaan sellaiset, jotka lähtevät takki auki rällästämään, jos hekään.

Mutta eihän se virus ole vaarallinen eikä tauti totta, vai miten se menikään?

Vierailija
427/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tänään töissä emme saaneet leikkauspotilasta ison leikkauksen jälkeen jatkohoitoon tehovalvonta osastolle, koska osasto oli täynnä. Ai miksi? No siksi, että siellä makaa huonossa hapessa olevia rokottamattomia pandemian kieltäjiä. Tämä siis ärkästyneen anestesialääkärin sanomaa.

Perhetuttu, parikymppinen urheilijanuorukainen kuoli rokotteeseen. Mukava poika oli, ystävällinen

Mukava, vaikka mielikuvitusta.

Sano se kuolleen pojan vanhemmille, että hän oli mielikuvitusta.

Vierailija
428/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nelli-79 kirjoitti:

Just näin, ihan käsittämätön ajatus, että rokottamattomat voisivat määrätä milloin epidemia päättyy, sillä sehän ei päättyisi ikinä, jos ei olisi rokotetta

Miten se rokote vaikuttaa epidemian päättymiseen kun ei edes estä leviämistä eikä uusien varianttien syntyä? Olen pienestä 11 000 asukkaan Pohjois-pohjanmaan kaupungista, meillä rokotettuja 54%. Olin meillä 24 joka sairastui koronaan ja taudin pian vuosi sitten sairastaneena en todellakaan koe tarvetta ottaa rokotetta. Ette ole minun vankeja. Ei mua haittaa vaikka mulle tulis uudestaan korona.

Koskaan en ole ottanut influenssa rokotettakaan, enkä ole sairastunut

Mä olen ottanut, ja juurikin sinä talvena sairastuin. En ota enää.

Otitko sen liian myöhään tai aikaisin, oliko sulla muuta immuniteettiin vaikuttavaa?

Saatko helposti oireita rokotteista?

Vierailija
429/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ainakaan vielä ole edes tullut rokote aikaa ensimmäiseenkään rokotteeseen.

Vierailija
430/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja levittää virusta?

Tutkimuksen tosiaan tekivät Jorma-Kalevi Ylimäyrä-Peura ja Gyrvän Anuspaarma. Eikö yhtään hävetä suoltaa tuota puppua?

Minäpä en ota koronarokotetta, tunnetko kiukustumisen tunnetta asian johdosta?

Vierailija
431/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja levittää virusta?

Tutkimuksen tosiaan tekivät Jorma-Kalevi Ylimäyrä-Peura ja Gyrvän Anuspaarma. Eikö yhtään hävetä suoltaa tuota puppua?

Lähinnä sääliä.

Vierailija
432/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Media pelottelee että rokottamattomat synnyttävät supervariantteja vaikka rokotetut sen tekevät

Amerikasta varoitus rokottamattomuuden seurauksista: Riski, että syntyy deltaakin vaarallisempi virusmutantti

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/amerikasta-varoitus-rokottamattomuu…

"USA:n tartuntatautiviraston pääjohtaja Anthony Fauci varoittaa, että korkeat koronatartuntamäärät lisäävät todennäköisyyttä entistä pahemmalle koronavirusmuunnokselle. Tätä mahdollisuutta vastaan taistellaan nyt rokotuksilla, hän sanoo.

Valkoisen talon korona-asiantuntijana toimiva pääjohtaja Fauci antoi lausuntonsa MSNBC-kanavalle. Hän sanoi aamuohjelma Morning Joen haastattelussa, että vaarana on "toiminnallisesti erilaisen" koronavariantin kehittyminen.

Koronatartuntaluvut ovat kehittyneet Yhdysvalloissa huolestuttavaan suuntaan, ja tartuntamäärät ovat nyt suurimmillaan sitten viime talven. Päiväkohtainen tartuntamäärä ylitti tiistaina maassa 150 000:n tautitapauksen rajan.

Tilanne voi johtaa uudenlaisen koronavirusmuunnoksen syntyyn, sanoo Fauci.

– On aina riski, kun virusta kiertää enemmän yhteisössä, että uusia mutaatioita syntyy herkemmin. Voi kehittyä variantti, joka on toiminnallisesti erilainen kuin nyt nähdyt."

Syyhän on nimenomaan rokotettujen, jotka alkavat parveilla ja matkustaa rokotepassin antaman turvallisuusilluusion sekoittamina lisäten koronaviruksen määrää väestössä. Nytkin tv-uutiset ovat tämän illan mainostaneet ulkomaan massamatkailun elpymistä. Pitää muistaa että Yhdysvaltain tautivirasto CDC:n mukaan 74% tartunnoista on täyden rokoteannoksen saaneilla ja heillä on hengitysteissään deltavirusta saman verran kuin muillakin. Briteissä ja Israelissa 60-70% vakavasti sairastuneista ja koronaan heinä-elokuussa kuolleista on ollut tuplarokotettuja.

Mistäköhän matkailualan yritykset osasivat monta kuukautta aikaisemmin mainostaa lokakuun alkua matkojen varaamiseen, kun "kaikki aukeaa"? Oliko ennalta sovittu juttu jossain, että rajoitukset poistetaan maailmasta lokakuun alussa? Tämä tapahtui siis reilusti ennen Marinin lupausta höllentää rajoituksia lokakuussa.

Vierailija
433/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja levittää virusta?

Lähinnä sääliä.

Onkohan noin?

Vierailija
434/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ano Turtiainen: ”Me olemme sodassa, mutta me emme anna periksi” – VKK perustaa Suomeen varjohallituksen

Valta kuuluu kansalle -eduskuntapuolueen kansanedustaja Ano Turtiainen piti VKK:n kesäkokouksessa perjantaina puolueen puheenjohtajana ensimmäisen varsinaisen linjapuheensa, jonka suomalaisia varoittava, mutta toivoa välittävä viesti on vahva: "Tämä kaikki kääntyy iloksi ja voitoksi!"

https://is.gd/LLW2w9

Valtamedia pyysi tarinoita rokottamattomien tragedioista – Tuli pommitetuksi rokotettujen kauhukertomuksilla

Vahvistaakseen rokoteagendaansa, Yhdysvaltojen ABC-uutiset etsi tarinoita rokottamattomien tragedioista, mutta sen sijaan toimitus sai valtavan määrän tarinoita kokeellisten koronarokotteiden aiheuttamista vakavista vammautumisista ja kuolemista.

https://is.gd/tDxbGw

Tietovuoto: Kaikki EU:n ja koronarokotteiden valmistajien salatut sopimukset [PDF]

EU-komissio on osapuolena Pfizerin, Modernan ja AstraZenecan kanssa tehdyissä miljardien arvoisissa kokeellisten COVID-rokotteiden salatuissa toimitussopimuksissa EU-jäsenmaille. Sopimukset lähetettiin tänään ainakin UMV-Lehdelle, ja me toimitamme ne suoraan kaikkien saataville.

https://is.gd/VC3ZNe

”Täysin rokotetun” Gibraltarin COVID-tapausten määrä noussut nopeasti peräti 2500%

Tiedot Gibraltarilta vahvistavat jälleen varoittavaa tietoutta, että kokeelliset koronarokotukset lisäävät taudin leviämistä. Koronavirustartuntojen (Covid-19) kerrotaan lisääntyvän Gibraltarilla räjähdysmäisesti, jossa rokotusaste on peräti 99 prosenttia.

https://is.gd/mEUnun

220 000 amerikkalaista sotilasta kieltäytyy pakkorokotuksesta – Puolustushallinto haastettu oikeuteen

Bidenin hallinto yrittää pakottaa kokeellisen Covid-piikityksen 220 000 Yhdysvaltain armeijan sotilaalle, jotka ovat jo saaneet tartunnan ja selviytyneet SARS COV-2-viruksesta. Sotilaat ovat nostaneet oikeuskanteen maan puolustushallintoa vastaan.

https://is.gd/oesl5E

Globaali täyskäännös koronapandemian strategiassa | Kolumni

Pandemia loppuu, kun lopetamme sen. Tämä viisaus ei ole QAnonilta vaan Ano Turtiaiselta (VKK). Moni pannan julistettu asiantuntija sanoi tämän jo puolitoista vuotta sitten, mutta silloin se luokiteltiin vielä disinformaatioksi ja suut sanojilta suljettiin. 

https://is.gd/tZPNBp

Vierailija
435/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten vasta on mukavaa kun tulee kansalaispalkka ja sen ehdoksi laitetaan voimassa olevat rokotukset.

Vierailija
436/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle ei ainakaan vielä ole edes tullut rokote aikaa ensimmäiseenkään rokotteeseen.

Sinne pitää hakeutua itse... nyt niitä jaetaan jo jonottamalla ilman ajanvarausta.

(Tämäm on pakko olla provo.)

Vierailija
437/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikassaon tosiaan hävittäjälentäjistä lähtien porukkaa kieltäytynyt rokotteesta. Mistä meinasivat äkkiä löytää uusia lentäjiä?

Vierailija
438/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suomessa on rokottamatta lähinnä pikkupitäjien peräkammarinpoikia, lestadiolaisia ja kieltä osaamattomia, luku- ja kirjoitustaidottomia ulkomailta tulleita.

Ei vastaa sitä kuvaa, joka minulla on tästä porukasta. Itse olen opettaja, FM, tutkinut rokotekirjallisuutta 30 vuotta eli siitä asti kun sain lapsia. Minun oli pakko ruveta perehtymään itse asiaan, koska en luota monessa muussakaan suhteessa ns. koululääketieteeseen eli vallalla olevaan lääketieteelliseen käsitykseen ihmisestä. En esimerkiksi halunnut syödä e-pillereitä, koska pidän niitä naisen psyykelle ja keholle haitallisina. 

Tunnen muutaman rokotekriittisen, yksi on nuorisotyössä oleva keski-ikäinen nainen, yksi on eläkkeellä oleva puutarhurimies, yksi on buddhalaisuutta harjoittava vanhempi ihminen, yksi kolmikymppinen uskonnonvastainen opiskelija ja pienen lapsen äiti.

Uskonnonvastaisuus on paitsi oma uskontonsa, tyypillistä epäsosiaaliselle ja uppiniskaiselle luonteelle.

Se ei suojele ihmistä kulkutaudeilta.

Tarkoitin tämän profiloinnin vain kommenttina edellisen kirjoittajan fundalentalisti-uskovaishypoteesiin. Kun totuus on se, että lääketieteellinen yhteisökään ei ole rokotuksista yhtä mieltä. Myös rokotuskriittisten ihmisten kirjo on laaja.

Vierailija
439/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitten vasta on mukavaa kun tulee kansalaispalkka ja sen ehdoksi laitetaan voimassa olevat rokotukset.

Mä tykkään työstäni.

Vierailija
440/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja levittää virusta?

Ja tuollaisen porukan tekemiä covid-rokotteita söisit kernaasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kolme