Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Rokotetut eivät voi olla ro­kot­ta­mat­to­mien pant­ti­van­ki­na"

Vierailija
15.09.2021 |

Näin sanoo THL:n ylilääkäri Hanna Nohynek Ylen haastattelussa. Hänen mukaansa rokotetut ovat jääneet vasten tahtoaan rokottamattomien panttivangeiksi. Ylen uusi tietopaketti kertoo mitä asiantuntijat tietävät heistä, joita ei ole rokotettu: https://yle.fi/uutiset/3-12098356

Kommentit (857)

Vierailija
1/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

You all shall be ruled by me !!! Muahahaa ...

Vierailija
2/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvin sanottu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, minä ja mun mielipide, minä, minä, minä ja mun mielipide, minä, minä, minä, minä ja mun mielipide,  minä, minä, minä ja mun mielipide, minä, minä, minä, minä ja mun mielipide....

Vierailija
4/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton enkä pidä ketään panttivankina. Haluan kaikki rajoitukset, maahantulovaatimukset yms. pois.

Vierailija
5/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin, ihan käsittämätön ajatus, että rokottamattomat voisivat määrätä milloin epidemia päättyy, sillä sehän ei päättyisi ikinä, jos ei olisi rokotetta

Vierailija
6/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos vain säädettäisiin Suomen lakeja uudelleen niin että voidaan lukita rokotuksen torjuvat koteihinsa. Vapaus kuuluu ihmiselle eikä ole oikein että rokotetut joutuvat istumaan kotona ja kykkimään piilossa rokottamattomien takia.

Vierailija
7/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiantuntijat ovat saaneet tietää keitä ei ole rokotettu jos osaavat kertoa heistä vai onko noin yleisesti päätelty että kaikki ovat tälläisiä ?

Vierailija
8/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotepassi käyttöön kuten muuallakin Euroopassa missä se jo on.

Vierailija
9/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kahdesti rokotettu enkä ole kenenkään panttivankina. 

Vierailija
10/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokotepassi käyttöön kuten muuallakin Euroopassa missä se jo on.

Rokotepassissani lukee vain VIP.

Vierailija
11/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan Nohynek itse vieläkään ottanut kovasti lobbaamaansa rokotetta?

Vierailija
12/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos vain säädettäisiin Suomen lakeja uudelleen niin että voidaan lukita rokotuksen torjuvat koteihinsa. Vapaus kuuluu ihmiselle eikä ole oikein että rokotetut joutuvat istumaan kotona ja kykkimään piilossa rokottamattomien takia.

Tauti levisi matkustelijoiden takia. Pitäisikö nyt ottaa rokotus, että pandemiaan syylliset pääsisivät jatkamaan elosteluaan. Ei kiitos.

Vierailija
13/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rokottamaton, en halua suojelua, en pidä ketään panttivankina, ainut toiveeni on, että tämä paska loppuisi.

Älkää minusta huoliko, hyväksyn seuraukset, mutta tekopyhyyttä en hyväksy.

Vierailija
14/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos se rokote toimisi kuten rokotteilla yleensä on tapana, rokotetut olisivat täysin turvassa eikä kenenkään tarvitsisi piitata rokottamattomista.

Minut on kyllä rokotettu, mutta suurin ongelmahan tässä on rokotteen huonous. On täysin ymmärrettävää ettei kukaan tahdo rokotetta, joka ei estä sairastumasta tai tartuttamasta. Eli ei tee niitä asioita, mitä rokotteilta on totuttu odottamaan.

Mutta ei hätää, ratkaisu on rokotteen määritelmän muuttaminen, kuten Yhdysvaltojen terveysvirasto teki

Vierailija
15/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpä jos rokotetut vaan laittaisivat kengät jalkaan, takin päälle, avaisivat ulko-oven ja lähtisivät ulos? Kukaan ei pakota istumaan kotona ja kykkimään piilossa. Nyt jo poistuu suositus olla matkustamatta tarpeettomasti ulkomaille eli heikunkeikun reissuu vaan. 

Vierailija
16/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en käytä enää maskia.

Kaikilla on jo rokote tai mahdollisuus ottaa se.

Jos joku rokottamaton ääliö toimintani johdosta sairastuu/kuolee niin sehän on vaan evoluution tapa hoitaa elinkelvottomat pois sukua jatkamasta.

Vierailija
17/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokottamattomat ovat täysin vastuuntunnottomia, eikä heillä pidä siksi olla samoja oikeuksia liikkua ihmisten ilmoilla kuin rokotetuilla. Niin kauan kuin keskuudessamme liikkuu näitä piittaamattomia, eivät esim. elinsiirron saaneet tai syöpähoidoissa käyvät voi vapaasti liikkua missään. Heille korona olisi todennäköisesti kohtalokas, samoin vaikeasti sydän- tai keuhkosairaille. Kyllä on itsekkyys huipussaan, jos ei koronarokotetta ota, mutta mitä muuta voi junteilta odottaa.

Vierailija
18/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tauti levisi matkustelijoiden takia. Pitäisikö nyt ottaa rokotus, että pandemiaan syylliset pääsisivät jatkamaan elosteluaan. Ei kiitos.

Tämä. En halua olla mahdollistamassa saastuttavan lentoliikenteen lisääntymistä.

Vierailija
19/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rokottamattomat ovat täysin vastuuntunnottomia, eikä heillä pidä siksi olla samoja oikeuksia liikkua ihmisten ilmoilla kuin rokotetuilla. Niin kauan kuin keskuudessamme liikkuu näitä piittaamattomia, eivät esim. elinsiirron saaneet tai syöpähoidoissa käyvät voi vapaasti liikkua missään. Heille korona olisi todennäköisesti kohtalokas, samoin vaikeasti sydän- tai keuhkosairaille. Kyllä on itsekkyys huipussaan, jos ei koronarokotetta ota, mutta mitä muuta voi junteilta odottaa.

Minä olisin ottanut rokotteen, mutten saanut sitä pulloa. Olisin voinut tarjota siitä kiimaisille rokotefanaatikoille aina kun tulevat utelemaan rokotteesta.

Vierailija
20/857 |
15.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan hyvin sanottu.

Paljasti ainakin lausujansa ajatusmaailman ja kertoi enemmän rokotetusta itsestään kuin yhdestäkään rokottamattomasta. Minkälainen ihminen edes ajattelee muista noin rumasti ja lokeroivasti? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi