Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhteen löytäminen tuntuu nykyään mahdottomalta

Vierailija
14.10.2022 |

Olen 26-vuotias mies, ja etsinyt kumppania 20-30 vuotiaista naisista tuloksetta. Matchejakaan ei juuri tule tinderissä ja olen liian pelokas tutustuakseni naisiin oikeassa elämässä. Kun olin nuorempi, niin treffiseuraa löytyi helpommin ja on ollut pari parisuhdettakin. Huolestuttaa voisiko olla mahdollista, että aika on jo ajanut ohitseni... Minua nuoremmat ihmiset tuntuvat saavan seuraa helposti ja haikeana katson vierestä kun ympärillä kulkee onnellisia pariskuntia. Teen kovasti henkistä työtä sen eteen, etten katkeroituisi. Omasta mielestäni olen ihan mukava tyyppi, opiskelen ja harrastan liikuntaa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vastaus on siinä että oikea elämä pelottaa. Et oo haluttava kumppani.

Vierailija
2/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten ja miesten vastakkainasettelu puree👍

Kiitos intersektionaalisen feminismin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ole iästä kiinni vaan maailmasta. Kaikki on nykyään polarisoituneempaa ja ulkonäkökeskeisempää kuin ennen. Raha, kiinnostus ja kaikki muu kiva osuu yhä voimakkaammin samoille tyypeille.

Vierailija
4/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit työstää esim. tuota pelkoasi tutustua "oikeassa" elämässä. Tai sitten hyväksyä, että elelet itseksesi, ehkä jopa oppia nauttimaan siitä.

Vierailija
5/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat pari konjakki snapsia ja sitten baariin, niin kyllä sitä rohkeutta löytyy.

Vierailija
6/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ehkä toi pelokkuus oli hieman dramaattinen ilmaus, tarkoitan että oon äärimmäisen ujo ja se estää ihmisiin tutustumisen ja tuntemattomille juttelun kasvotusten

Ap

Vierailija
7/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinulla on asiat kunnossa, sinulla on vielä 20 vuottakin aikaa.

Vierailija
9/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Ap

Vierailija
10/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelokkaat miehet eivät ole seksikkäitä. Kehitä itsetuntoasi, olet varmasti hyvä tyyppi.

Vierailija
11/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun pääset yli neljänkympin otat asian rennommin. Ja sitten yksi päivä huomaatkin olevasi naimisissa.

Nauti nyt sinkkuna olemisesta. Voit tehdä juuri niitä asioita mitä itse haluat.

Nim. Puhun kokemuksesta

Vierailija
12/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ehkä toi pelokkuus oli hieman dramaattinen ilmaus, tarkoitan että oon äärimmäisen ujo ja se estää ihmisiin tutustumisen ja tuntemattomille juttelun kasvotusten

Ap

Kouluta itseäsi, käy tilanteissa, jossa joudut puhumaan tai esittelemään itsesi? Itsekin olin nuorena sairaalloisen ujo, mutta menin erilaisiin harrastuksiin ja tapahtumiin, missä oli pakko puhua. Aluksi punastelin ja sössötin, mutta opin käyttäytymään tuntemattomien kanssa. 

Rohkeutta! 

Vierailija
13/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mt-ongelmia ollut aiemminkin kyllä, burn-out, lapsuustraumaa. Nyt tämän takia lääkitystä lisätty ja kovasti odotan terapiaan pääsyä. En pääse tästä asiasta eteenpäin omin voimin.

Ap

Tää ei sit ole mun kommentti.

Ap

Vierailija
14/14 |
14.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun pääset yli neljänkympin otat asian rennommin. Ja sitten yksi päivä huomaatkin olevasi naimisissa.

Nauti nyt sinkkuna olemisesta. Voit tehdä juuri niitä asioita mitä itse haluat.

Nim. Puhun kokemuksesta

Mäkin puhun kokemuksesta, eli aloittaja törmää pariin hyväksikäyttäjään, tulee kaltoinkohdelluksi niin että itsetunto romuttuu, kokee seksuaalista väkivaltaa ja tulee seksuaalisesti niin estyneeksi, ettei kykene enää koskaan intiimisuhteisiin.

Pointti on, että vaikka meillä on tälläisiä kokemuksia, se ei tarkoita että aloittaja eläisi identtisen elämän. Hän voi olla nelikymppisenä suurperheellinen, tai sitten minunkaltainen ihmisraunio. Se, että sinun puolisosi valitsi sinut, ei tarkoita että hän valitsisi aloittajaa. Tai minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kahdeksan