Naapuri ei tajua, että niiden verhojen läpi näkyy kaikki :/
Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää. Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.
Kommentit (88)
Mitä väliä, itse kävelen kotona aina alasti
Jos et ole siihen ikään mennessä tissejä nähnyt niin sitten näät. Tollo.
Me harrastamme monesti miehemme kanssa seksiä keittiössä ja "unohdamme" laittaa verhot kiinni. :D Todennäköisesti vastapäisestä talosta monikin nähnyt, entä sitten?
Pitäisikö sun katella muualle kun naapurisi ikkunaan, olisko sulla siellä kotona jotakin tekemistä, joka liittyy enemmän niinkun itseesi ja perheeseesi.
Laita lappu heidän postiluukustaan, että verhojenne läpi näkyy kaikki.
Luin jostain että ruotsissa ei käytetä verhoja. Kaikilla on vain pieni lamppu ikkunalaudalla. Ne on kuulemma niin kohteliaita ettei kukaan katso toisen asuntoon, joten verhoja ei tarvita.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:56"]Oltiin muutettu ekaan yhteiseen kämppään miehen kanssa ja meno oli tietenkin sen mukaista eikä aina muistettu laittaa verhoja teen. Tuli sitten kerran lappu postiluukusta jossa paheksuttiin rietasta menoa ja uhattiin soittaa poliisit jos ei verho ala olemaan ikkunan edessä. Laitettiinhan me verhot mutta ne oli sellaista sorttia että varjot näkyi komeasti läpi jos valo tuli makuuhuoneen takaosasta.
Sen verran nuoria ja hävyttömiä oltiin että alettiin tekemään ihan vasiten varjokuvia. Banaanilla saa aikaan kivoja illuusioita suihinotosta ja takaapäin panoista.
[/quote]
Itse olen asunut vastaavassa tilanteessa, olohuoneestamme oli suora näkymä vastapäätä olevaan asuntoon, välimatkaa ei ollut paljoakaan Tähän asuntoon muuttii pari, joka harrasti seksiä joka päivä verhot auki, monesti ikkunalaudalla. Kaikki näkyi todella selvästi, ikkunalautasuihinottojen aikana miehen elimen rakenne tuli meillekin todella tutuksi. Voit kuvitella, kuinka inhottavaa tällainen on, kun kotona on lapsia, ja jokainen kerta, kun vieras nosti katseensa ulos ikkunasta. Lapsen elämään ei seksi kuulu, ja harva muukaan haluaa osallistua toisten seksiin ilman omaa suostumusta. Oletan, että tämäkin showseksi oli tahallista.
[/quote]
Miksi alapeukku? :D Haluatko ventovieraiden ja alaikäisten katsovan yhdyntöjäsi?