Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri ei tajua, että niiden verhojen läpi näkyy kaikki :/

Vierailija
27.10.2014 |

Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää.  Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.

Kommentit (88)

Vierailija
61/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:30"]Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää.  Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.
[/quote]

Osoite? Aahhhh... Kerro tarkemmin niistä tisseistä...

Vierailija
62/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi hiivatti. Joskus miettinyt, näkyyköhän noista verhoista läpi, kun tossa naapurissa ikkunan edessä on joku konealan firma, ukkeleita vilisee piha ja pari toimiston ikkunaakin sopivasti tänne päin. On kyllä aika paksua puuvillaa ja värikkäitä kuvioita noissa verhoissa, ehkä mun tissihyppelyt maastoutuu niihin? Tissihyppely = nukkumaan/suihkuun mennessä unohtuu jotain, räpsään valot päälle ja vilahdan nopeasti olkkarin läpi ilman paitaa tai liivejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

XD

Vierailija
64/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi meillä on sälekaihtimet.

Nyt kaikki hopi hopi verhotarkastuksia pihalle tekemään ja jos näkyy läpi, niin uudet verhot kaupasta :D

Vierailija
65/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelukaverin ikkunasta näkyi miten vanhempi nainen keikisteli korsetti päällä omassa asunnossaan. Ei heti kehdattu paljastaa että kyseesdä oli transu ja teki sitä ihan tahallaan :)

Vierailija
66/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä kaupunki? Ettei ole meidän verhot :D

Vierailija
67/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittuako kyyläät! Ite kuljen alasti kotonani ja ei todellakaan kiinnosta jos joku vilaukselta näkee tissini. Mielestäni nolompaa sille kyylääjälle eli tässä tapauksessa ap:lle.

Vierailija
68/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vantaalla. En viitsi tarkemmin kertoa, koska sitten paljastan, missä itsekin asun.

-ap-

Vierailija
69/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hittoa sua vaivaa kyyläri >:(!

Vierailija
70/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka ajattelin, että täytyy olla meidän asunto, mutta ei hätää, asutaan omakotitalossa, eikä ole verhoja ollenkaan ikkunan edessä. Älä ap muuta maalle.

Vierailija
71/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]

Mä kuljen aina kotonani alasti, joka päivä. Tosin ei oo kyllä vielä verhojakaan, kun vasta muutin uuteen asuntoon. Ihan sama jos naapurit katsoo. Kävelee tien toisella puolellakin olevassa talossa aina joku mies alasti tai ilman paitaa. Miksen minä siis voisi, vaikka olenkin nainen?

[/quote]

Tottakai voit. Ethän kuitenkaan pahastu jos minä en paheksukaan toimintaasi, vaan ihaillen katselen kauniita sulojasi :)
[/quote]

En toki pahastu! Katsele vain.

T: Värikäs Pipsa

Vierailija
72/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 18:18"]Vittuako kyyläät! Ite kuljen alasti kotonani ja ei todellakaan kiinnosta jos joku vilaukselta näkee tissini. Mielestäni nolompaa sille kyylääjälle eli tässä tapauksessa ap:lle.
[/quote]

No vittuapa hyvinkin.

Vierailija
73/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menittekö te kaikki nyt paniikkiin ja tilasitte uudet verhot? Kuinka moni meni ulos tarkistamaan, näkyykö verhoista läpi? Tunnustakaa nyt :D :D

Vierailija
74/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:56"]Oltiin muutettu ekaan yhteiseen kämppään miehen kanssa ja meno oli tietenkin sen mukaista eikä aina muistettu laittaa verhoja teen. Tuli sitten kerran lappu postiluukusta jossa paheksuttiin rietasta menoa ja uhattiin soittaa poliisit jos ei verho ala olemaan ikkunan edessä. Laitettiinhan me verhot mutta ne oli sellaista sorttia että varjot näkyi komeasti läpi jos valo tuli makuuhuoneen takaosasta.

Sen verran nuoria ja hävyttömiä oltiin että alettiin tekemään ihan vasiten varjokuvia. Banaanilla saa aikaan kivoja illuusioita suihinotosta ja takaapäin panoista.
[/quote]

Itse olen asunut vastaavassa tilanteessa, olohuoneestamme oli suora näkymä vastapäätä olevaan asuntoon, välimatkaa ei ollut paljoakaan Tähän asuntoon muuttii pari, joka harrasti seksiä joka päivä verhot auki, monesti ikkunalaudalla. Kaikki näkyi todella selvästi, ikkunalautasuihinottojen aikana miehen elimen rakenne tuli meillekin todella tutuksi. Voit kuvitella, kuinka inhottavaa tällainen on, kun kotona on lapsia, ja jokainen kerta, kun vieras nosti katseensa ulos ikkunasta. Lapsen elämään ei seksi kuulu, ja harva muukaan haluaa osallistua toisten seksiin ilman omaa suostumusta. Oletan, että tämäkin showseksi oli tahallista.

Vierailija
75/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, että verhoistamme näkyy läpi, mutta kuljen silti alasti. Nautin olla alasti ja saan olla omassa kodissani alasti, vaikka joku sitä paheksuisikin. Laita silmät kiinni tai käännä katse. :)

Vierailija
76/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kuljen kotona iso t-paita ja alushousut jalassa usein. Onneksi asun ylimmässä kerroksessa ja vastapäätä on vain yksi monta kerrosta matalampi talo. Aika mutkalle saa katsoa, että tänne näkee. :D

Vierailija
77/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh. Kotona painelen useinkin alasti ympäri kämppää. Nukun alasti joten aamukahvit mennään laittamaan ilkosillaan, suihkusta tullessa, vaatteita vaihtaessa ym., eikä kaikissa ikkunoissa edes OLE verhoa. Ei kyllä ole naapureitakaan vastapäätä, metsäkaistale vaan, mutta liikkuuhan siellä esim. koiranulkoiluttajia. Pidän kyllä ihan omana häpeänä jos on pakko pällistellä muiden ihmisten kodin ikkunoista sisään ja kytätä muiden tekemisiä...

Vierailija
78/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin parvekkeella kun vastapäätä alkoi ikkunassa vilahtaa naisen naama tasaseen tahtiin. Ei menny kauaa kun molemmat katso toisiaan nolona ja nainen hyökkäs alasti sulkemaan verhot!:D vai pomppikohan Se pomppukepillä.....

Vierailija
79/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:16"]

[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]

Mä kuljen aina kotonani alasti, joka päivä. Tosin ei oo kyllä vielä verhojakaan, kun vasta muutin uuteen asuntoon. Ihan sama jos naapurit katsoo. Kävelee tien toisella puolellakin olevassa talossa aina joku mies alasti tai ilman paitaa. Miksen minä siis voisi, vaikka olenkin nainen?

[/quote]

Tottakai voit. Ethän kuitenkaan pahastu jos minä en paheksukaan toimintaasi, vaan ihaillen katselen kauniita sulojasi :)

[/quote]

Eikö alaston mies katsota aina kahta kauheammin hävyttömäksi pervoksi mutta nainen saa nakuilla rauhassa

Vierailija
80/88 |
27.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Vantaalla ja tiedän kyllä, että mun verhoista näkyy sisään ihan hyvin, jos valot on sisällä päällä ja ulkona on pimeää. Sen takia yritänkin vältellä nakuna kulkemista, mitä nyt joskus on pakko nopeasti suihkusta tullessa käydä hakeen sen paita päälle tai keskellä yötä kipaista vesilasi keittiöstä.

Mun naapureilla on kyllä ikävä tapa koiriaan ulkoiluttaessaan pysähdellä tiirailemaan ikkunoista sisään. Muutaman kerran olen yllättänyt jonkun keski-ikäisen tai varhais-mummoikäisen naisen kyttäämässä tänne mun kämppään samalla kun Fifi tekee pisuaan. Teki mieli vilkuttaa takaisin. Asun valitettavasti ekassa kerroksessa minäkin.