Naapuri ei tajua, että niiden verhojen läpi näkyy kaikki :/
Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää. Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.
Kommentit (88)
No älä kyylää naapuriin ! Anna toisten olla rauhassa.
Henk. Koht. Olen sitä mieltä että ikkunat on sitä varten että niistä katsotaan ulos. Sisälle katselijat ovat vähän perverssejä. Minä ainakin liikun kotonani alasti oli verhot ikkunoissa tai ei. Jos joku siitä järkyttyy niin oma on häpeänsä. Jos järkyttyjä on lapsi niin vanhempien häpeä, koska vanhempien pitäisi opettaa että ikkunoista ei ole tarkoitus tiirailla sisälle.
Ap, suosittelen sinulle vanhaa kunnon kikka kolmosta: katso pois jo ärsyttää.
Ne on sentään kotonaan. Meidän parvekkeelta näkyy suoraan ostarin katolle, minne nuoret menevät 'piiloon' pussaileen ja vähän muutakin. Siinä sitä riittää talveksi telkkaria suomalaiselle mammalle.
Terveiset vaan Kanarialta
Minua ei siis ärsytä ollenkaan naapuri ja sen tissit. Ja harvoin minä sinne ikkunaan katselen, koska sinne näkee vain parvekkeelta ja siellä harvemmin oleskelen ainakaan tällä säällä. Ja tosiaan, verhot on tummat, mutta ohuet. Ja siis kadulta näkee vallan hyvin, jos vaan osaa katsoa :D Tuskin olen ainut, joka asian on huomannut.
-ap-
Ap siis ei halua kirjoittaa naapurille,että tämän verhoista näkyy läpi,mutta kuitenkin kirjoitti asiasta tänne,miksi? :D Ehkä naapuri ei tiedä tai sitä ei haittaa.Muistaakseni kotonaan saa olla vaikka alasti kokonaan ilman verhoja,kun taas ihminen joka tirkistelee sitä alastonta naapuria syyllistyy yksityisyyden loukkaukseen.
Minulla on kämppä toisesta kerroksessa ja verhot päivisin auki,jos joku haluaa katsella minua mammakalsareissa siitä vaan. Ainoa järkyttävä huomio liittyen tirkistelyyn oli,kun tajusin että naapuritalon ikkunasta näkyi suoraan asuntooni,ja kyseisessä talossa,samassa kerroksessa asui erittäin vanha,erittäin vastenmielinen "ihailijani" :D
No en ala kirjoittelemaan. Jos nyt satun hänet ulkona näkemään, voin toki asiasta mainita. Mutta erikseen en ala mitään kirjettä postittamaan tai soittelemaan tms.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:52"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:38"]
Voi luoja..Kyllä mä kävelen kämpässäni alasti vaikka verhot auki jos huvittaa :D älä kattele jos haittaa.
[/quote]
Olet siis exhibitionisti? Niin, sellaisiakin tosiaan on.
[/quote]
No kai sitä saa kotonaan alasti kävellä, jos haluaa. Ongelma on minusta siinä, joka jää sitä tiirailemaan ja kauhistelemaan. Jos ei ole tissiä ja tussua ennen nähnyt, niin hyvähän se on, että nyt sitten näkee, jos toljottaa toisen ikkunaan.
Miten sä näät minkäänlaisten verhojen läpi onks sillä toppi päällä vai ei? O.o
Oltiin muutettu ekaan yhteiseen kämppään miehen kanssa ja meno oli tietenkin sen mukaista eikä aina muistettu laittaa verhoja teen. Tuli sitten kerran lappu postiluukusta jossa paheksuttiin rietasta menoa ja uhattiin soittaa poliisit jos ei verho ala olemaan ikkunan edessä. Laitettiinhan me verhot mutta ne oli sellaista sorttia että varjot näkyi komeasti läpi jos valo tuli makuuhuoneen takaosasta.
Sen verran nuoria ja hävyttömiä oltiin että alettiin tekemään ihan vasiten varjokuvia. Banaanilla saa aikaan kivoja illuusioita suihinotosta ja takaapäin panoista.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 16:52"]
Miten sä näät minkäänlaisten verhojen läpi onks sillä toppi päällä vai ei? O.o
[/quote]
Kiikari ? Meillä asui lapsuutenikodin naapurissa utelias eukko, joka seisoi pellon reunassa kiikarit kädessä tiiraamassa meille. Eukko meinasi revetä harmista, kun äitini kyllästyi ja istutti pihlajat näkösuojaksi.
Missä päin Vantaata?
-vantaan asukki-
Mä kuljen aina kotonani alasti, joka päivä. Tosin ei oo kyllä vielä verhojakaan, kun vasta muutin uuteen asuntoon. Ihan sama jos naapurit katsoo. Kävelee tien toisella puolellakin olevassa talossa aina joku mies alasti tai ilman paitaa. Miksen minä siis voisi, vaikka olenkin nainen?
Ostimme vanhan talon, minkä tien viereisellä reunalla oli ränsistyneet syreenipensaat. Ihmettelimme, etteivät olleet leikanneet niitä pois ja antaneet kasvaa parempina uudelleen. Me sitten katkaisimme pensaat, mutta seuraavana kesänä ymmärsimme syyn. Naapurin eläkeläispariskunta tiirasi olohuoneen valoverhojen välistä meille ja kesällä siirtyivät istumaan portaille ja päivät tuijottivat suoraan pihaamme ja samalla talon ikkunoista sisään. Kuulimme sitten aina "kylillä", mitä meillä on tapahtunut. Annoimme pensaiden kasvaa uudelleen reheviksi :)
Olenkohan mä se naapuri, nimittäin heilun iltaisin täysin nakuna ja verhoista näkyy läpi, usein ne ei kyllä edes kiinni ole. Jos joku haluaa katsella niin katselkoon, mua ei kiinnosta. Hyvä kroppa niin eipä hävetäkkään, ja jos jotain häiritsee niin katseet pois! :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 17:08"]
Mä kuljen aina kotonani alasti, joka päivä. Tosin ei oo kyllä vielä verhojakaan, kun vasta muutin uuteen asuntoon. Ihan sama jos naapurit katsoo. Kävelee tien toisella puolellakin olevassa talossa aina joku mies alasti tai ilman paitaa. Miksen minä siis voisi, vaikka olenkin nainen?
[/quote]
Tottakai voit. Ethän kuitenkaan pahastu jos minä en paheksukaan toimintaasi, vaan ihaillen katselen kauniita sulojasi :)
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:52"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:38"]
Voi luoja..Kyllä mä kävelen kämpässäni alasti vaikka verhot auki jos huvittaa :D älä kattele jos haittaa.
[/quote]
Olet siis exhibitionisti? Niin, sellaisiakin tosiaan on.
[/quote]
Ei, jotkut viihtyvät kotonaan alasti eivätkä tule ajatelleeksi että se haittaa naapuria.
Kuinka paljon ihmiset katselevat toisten ikkunoista sisään? Minä ainakin käännän heti katseen pois, jos vahingossa katse osuu jonkun valaistuun ikkunaan. Olisi noloa jäädä kiinni sisälle katselusta, etenkin jos katsoisin naapureiden asuntoihin. Koti on yksityisaluetta enkä halua häiritä kenenkään rauhaa. Onhan se selvää, että siellä kotona ollaan myös vähissä vaatteissa ja alastikin.
Huh luojan kiitos en asu ekassa kerroksessa, tuli melko kivat kuumotukset että puhutaanko musta :---D9
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:38"]
[/quote]
Sanoiko aloittaja, että sitä haittaa? Mua ei ainakaan haittaisi pätkääkään, päinvastoin. Aivan antaumuksella tuijottelisin naapurin tisuja ja tuheroa, jos minulle tällainen ilmainen show suotaisiin. Joten tervetuloa vaan naapuriini. Ainakin yhden kestofanin saisit :)