Naapuri ei tajua, että niiden verhojen läpi näkyy kaikki :/
Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää. Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.
Kommentit (88)
Voi luoja..Kyllä mä kävelen kämpässäni alasti vaikka verhot auki jos huvittaa :D älä kattele jos haittaa.
Soita toki poliisikin katsomaan. Tai tarjoa iltapäivälehdelle. Onhan rinnat sentään aikamoinen sensaationäky vuonna 2014. Mutta ole kiltti äläkä jeesustele, että mitä jos joku lapsi tai teinikin näkee.
Tuli mieleen tarina mummosta, joka näki vastapäisessä kerrostalossa alastoman miehen joka ilta. Hän soitti poliisin paikalle. Poliisi sanoi, että eihän tästä edes näy sen miehen ikkunaa. Mummo vastasi kipakasti, että ottakaapas jakkara alle ja kiikari silmille.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:35"]
Olen mä tissejä nähnyt, mutta naapuri tuskin haluaa omiaan koko kansalle esitellä. 1 kerros (ei ihan maantasalla kuitenkaan), mutta kadultakin näkee sisälle, kun vähän kauempaa katselee.
-ap-
[/quote]
Voi ei, onkohan meidän kämppä kyseessä! Aina mietinkin että näkyyköhän noista verhoista läpi. Mikä kaupunki?
Mikä kaupunki? Mä hillun välillä alasti kotona ja naapurin ikkuna on varmaan 10 metrin päässä, enkä aina muista sulkea sälekaihtimia valoverhojen takaa. Pitääkin nyt vähän skarpata...
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:35"]
Olen mä tissejä nähnyt, mutta naapuri tuskin haluaa omiaan koko kansalle esitellä. 1 kerros (ei ihan maantasalla kuitenkaan), mutta kadultakin näkee sisälle, kun vähän kauempaa katselee.
-ap-
[/quote]
Mistä sen tiedät, vaikka haluaisikin?! Saa tukea omalla itsetunnolleen, kun sinä kateellisena tiirailet hänen rintojaan?!
Vantaalla. Vinkkinä, että jättäkää valot päälle ja vetäkää verhot eteen ja menkää sitten ulos katsomaan pimeällä, näkyykö sisälle. Voitte yllättyä.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:38"]Voi luoja..Kyllä mä kävelen kämpässäni alasti vaikka verhot auki jos huvittaa :D älä kattele jos haittaa.
[/quote]
Ja mäkin oon pari kertaa saanut naapurin miehen tuijottelusta kiinni. Oon keittiössä alusvaatteissa tai alasti ollu tekemässä jotain ja kattonut ikkunasta niin vastakkaisen talon ylemmästä kerroksesta tuijotellut se mies. Samoin meidän parvekkeelta on vastakkaisen talon parvekkeeseen 2-3metriä ja sieltä joku mamma aina tuijottaa jos on verhot auki.
Joskus teininä kun asuttiin vantaalla kyttäilin kiikareilla naapuritaloja, mutta ikinä en tissejä nähnyt.
Lappeenrannassa valtakadulla olevan hotellin ikkunat on samalla korkeudella kuin kadun toisella puolella oleva parkkitasanne, kerran katseltiin jätkien kanssa kun jotkut pani siellä, välillä oli akka päällä välillä alla.
Niin tässä on sekin mahdollisuus että tissit näkyilevät tahattomasti, että tissien omista/haltija ei sitä tajua. Pitäis jotenkin koittaa vinkata että tiedätkö mitä tissisi hommailevat kun käännät selkäsi, et ehkä hoksaa että ne esittelevät itseään kaikelle kansalle...
Todella harvaa ihmistä tuollainen itsensä esittely ei haittaisi, veikkaan siis että ei ole todellakaan tietoinen siitä että näkyy verhojen läpi.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:34"]
En pääse rappuun, kun naapuritalo ja rapun alaovi lukossa.
-ap-
[/quote]No kirjoita sille kirje. Nimen ja osoitteen ilmeisesti tiedät.
Mulle kaunis nainen vastakkaisesta talosta oikein näyttelee välillä rintojaan, olen näyttänyt stondistani. Meillä on näemmä jo sellainen suhde, kadulla emme ole tietääkseni nähneet.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:38"]
Voi luoja..Kyllä mä kävelen kämpässäni alasti vaikka verhot auki jos huvittaa :D älä kattele jos haittaa.
[/quote]
Olet siis exhibitionisti? Niin, sellaisiakin tosiaan on.
No en aio mitään kirjettä kirjoittaa :D Hillukoot alasti, ei ole multa pois.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:30"]Vetää piemän tultua verhot ikkunan eteen, mutta niiden läpi näkyy ihan kaikki. Siis silloin, kun valot ovat heillä päällä ja ulkona pimeää. Siellä se tissit paljaana kulkee. Kerrostaloasumisen ihanuutta.
[/quote]
Nauti äläkä puhu kellekään.
Heh, joo... Mulla oli kanssa yhdessä opiskelijaboksissa aikanaan verhot, joista näkyi läpi. Ne oli tummat, joten ne pimensi ulkoa tulevaa valoa aika hyvin, niin ei tullut mieleenkään että niistä voisi näkyä läpi, vaikka olikin ohuet. Pidin verhoja kiinni oikeastaan koko ajan, koska suoraan vastapäätä oli talo ja en tykännyt ajatuksesta, että joku näkee sisälle.
No kävi sitten niin, että olin pyöräilemässä yliopistolta kotiin naama hiessä ylämäkeen, kun vastaan kävelevä mies alkoi huitoa jotain. Pysähdyin ja mies alkoi jutella niitä näitä, kysyi että enkös mä asukin siinä ja siinä talossa. Se kehui mun hiuksia ja sanoi, että on aina niin kivan näköistä kun kiharran niitä. Tässä kohtaa ihmettelin vähän, mut ajattelin, et se vain tarkoitti et se tykkää mun hiuksista kun ne on kiharat. Lopulta se kysyi, et haluaisinko lähteä sen kanssa kahville. Sanoin että en lähde, koska seurustelen. Mies sanoi, ettei usko, kun ei mun luona ikinä näy ketään miehiä. Sanoi, että siitä tietää, kun se asuu tien toisella puolella mua vastapäätä ja näkee mun verhojen läpi sisälle. Mulla oli poikaystävä, joka kylläkin asui eri paikkakunnalla ja yleensä tavattiin vain sen luona, koska mä asuin solukämpässä, joten mies ei tosiaan ollut voinutkaan nähdä sitä mun luona kovin monta kertaa.
Tuli ihan kohtuullisen limainen olo siitä keskustelusta, kun aloin miettiä et mitä kaikkea se (ja muut samassa talossa asuvat) on nähneet niiden mun verhojen läpi. Kyseessä oli ihan normaali suomalainen mies, sellainen ehkä kolmevitonen, olin itse silloin 20-vuotias. Tai en mä tietty tiedä miten normaalia on tuolla tavalla stalkata naapuria ja lopuksi tulla sen pohjalta vielä ehdottelemaan treffejäkin.
Meni verhot vaihtoon kyllä nopsasti.
Saa kai sita olla vaikka alasti mutta ei kannata sit olla ihmeissaan ja soitella poliisille jos joku perverssi kuikkii ikkunan takana. Vahan jarkea paahan..
Meillä on kaksi vuotta ollut makkarissa paksut verhot ja luultiin, ettei niistä näy läpi. Väärässä oltiin, aika paljon on edelliset naapurit nähny kun ekassa kerroksessa asuttiin. Nyt on rullaverho ja sen läpi ei näy, on tarkistettu!
Sääliksi käy ap:n naapuria. Itse olisin halunnut tietää aiemmin.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 13:36"]Mä asun rivarissa, ja vastapäisessä rivarissa pitää hieroja vastaanottoa. Olen muutaman kerran ajatellut kun olen iltaisin takapihalla käynyt että jos joskus sinne hierontaan menen, vien kyllä omat verhot mukana. Kiva kun mammat siellä tissit paljaana heiluu, eikä kukaan ole vielä tajunnut että ne pitsiverhot on yhtä tyhjän kanssa.
[/quote]
Tuosta kyllä kannattaisi mainita sille hierojalle.