ero, mistä aloitan?
Me ei saada asioita kuntoon vaikka on yritetty.Parempi luovuttaa vaikka oon helvetin pettynyt.
Edessä muutto kaupunkiin, talon myynti jne. Lasten koulut vaihtuvat.
Kertokaa selviääkö siitä? Pelottaa että jää kauheat traumat.
Tosin tuskin tämä huudon kuuntelu sen parempaa on.
Kommentit (53)
Tämä on niin nykyhetkeä itsellekin. Erokummitus on olemassa ja sama kaava edessä - myynti keväällä, mutta miehen sanoin sitten katsotaan lähdetäänkö samaan vai eri suuntaan. Olen ihan rikki ja haen apua. Elämän isoimmat tukipilarit vaarassa kaatua, joten ei ole helppoa. Koko perhe kärsii. Mutta kirjoitan sen vuoksi, että toivoa ei saa menettää. Elämä jatkuu kyllä.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:51"]
Mä yritän sinne kevääseen. Mä en pysty tekee lapsille sitä et kesken kouluvuoden lähetään. Mä en miestä pelkää. Aiva sama vaikka kävis kimppuu. Ja tosiaa se ei oo jatkuvaa. Välillä. Ja etenki humalassa. Lapsille se ei tekis mittää. Ap
[/quote]
Yritätkö provota?!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:51"]
Mä yritän sinne kevääseen. Mä en pysty tekee lapsille sitä et kesken kouluvuoden lähetään. Mä en miestä pelkää. Aiva sama vaikka kävis kimppuu. Ja tosiaa se ei oo jatkuvaa. Välillä. Ja etenki humalassa. Lapsille se ei tekis mittää. Ap
[/quote]
Yritätkö provota?!
[/quote]
En ??
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:25"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:51"] Mä yritän sinne kevääseen. Mä en pysty tekee lapsille sitä et kesken kouluvuoden lähetään. Mä en miestä pelkää. Aiva sama vaikka kävis kimppuu. Ja tosiaa se ei oo jatkuvaa. Välillä. Ja etenki humalassa. Lapsille se ei tekis mittää. Ap [/quote] Yritätkö provota?! [/quote] En ?? Ap
[/quote]
Sitten minulla on vain yksi sana: idiootti!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:27"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:07"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:51"] Mä yritän sinne kevääseen. Mä en pysty tekee lapsille sitä et kesken kouluvuoden lähetään. Mä en miestä pelkää. Aiva sama vaikka kävis kimppuu. Ja tosiaa se ei oo jatkuvaa. Välillä. Ja etenki humalassa. Lapsille se ei tekis mittää. Ap [/quote] Yritätkö provota?! [/quote] En ?? Ap
[/quote]
[/quote]
Jos joku on idiootti niin se olet sinä, ei ap. Kaiva persettäsi rakänokka imbesilli!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:51"]
[/quote]
Jos et voi vaihtaa koulua kesken lukuvuoden, vaihdat asuntoa aluksi koulun lähelle. Menet vaikka tutun tai sukulaisen nurkkiin, jos muuta ei löydy. Ihmisiltä löytyy hyvää tahtoa kun kerrot asioista avoimesti. Vähemmän lapset koulun vaihdosta kärsii kuin kuvailemastasi kotioloista! Et missään nimessä jää yrittämään!
Pahin mitä voi tapahtua jos lähdet, että talo ei mene kaupaksi ja joudut maksamaan talolainaa 10 vuotta talosta, jossa et asu. Jos jäät, mies voi satuttaa sinua vähän liian pahasti ja menetät hengen tai terveyden. Lapset jäävät isälleen. Tai elät 10 vuotta alistettuna ja ajattelet joka ikinen hetki miten pääsisit pois (tai ehkä kevääseen jaksan). Kumpi on pahempi sinulle? Kumpi on pahempi lapsille?
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:49"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 11:27"]
[/quote]
[/quote]
Jos joku on idiootti niin se olet sinä, ei ap. Kaiva persettäsi rakänokka imbesilli!
[/quote]
Jaxuhali vaan sinullekin!<3
Olette niin oikeassa. Mies sano eilen et seuraavan kerra ku lähen niin en tuu ikinä näkemään lapsia. Kurjotin kaikki asiat paperille että muistan jos tulee jotain.
Syyllisyys on hirveintä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:36"]
Olette niin oikeassa. Mies sano eilen et seuraavan kerra ku lähen niin en tuu ikinä näkemään lapsia. Kurjotin kaikki asiat paperille että muistan jos tulee jotain. Syyllisyys on hirveintä. Ap
[/quote]
Eli yrität provota keskustelua perhesurmista...Eikö sillä jo mässäillä ihan tarrpeeksi täällä tänään?!
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:39"][quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 12:36"]
Olette niin oikeassa. Mies sano eilen et seuraavan kerra ku lähen niin en tuu ikinä näkemään lapsia. Kurjotin kaikki asiat paperille että muistan jos tulee jotain. Syyllisyys on hirveintä. Ap
[/quote]
Eli yrität provota keskustelua perhesurmista...Eikö sillä jo mässäillä ihan tarrpeeksi täällä tänään?!
[/quote]
No en tod. Yritä. Ei se tarkottanu et tappas ne. Kuha uhkaa et jos lähen nii en saa lapsia. Tietää etten ilman lapsia lähe mihinkää
Ap
Ihan alkuun on pakko sanoa että lapset tietävät kotona tapahtuvasta väkivallasta ja kärsivät siitä, vaikka väkivalta ei kohdistuisi heihin. Ap, käy rekisteröitymässä Nettiturvakodin sivuilla ja varaa aika kahdenkeskeiseen chattiin ammattiauttajan kanssa, sieltä saa konkreettisia neuvoja! Sivuilta löytyy myös ohjeet esim. turvallisuussuunnitelman tekeiseen jos uhkaavat tilanteet alkavat yleistyä (mitä saattaa tapahtua miehen puolelta mitä lähemmäs konkreettinen erohetki tulee ja ahdistus nousee). https://www.turvakoti.net/site/?lan=1&page_id=10
Ehkä tärkeintä mitä voit tehdä on se että alat puhumaan erosta FAKTANA joka tapahtuu tulevaisuudessa, puhut siitä miehellesi ja sukulaisille ja ystäville ja pikkuhiljaa myös lapsille, valmistelet elämänmuutosta ja varmistat ettet rupea katumapäälle.