Naurattaako muita kun miehet joilta nuorempana saitte pakit itkevät peräänne tänä päivänä
Tiedän. Olisin ollut täydellinen puoliso. Luulitte ansaitsevanne paremman. Mutta kuinkas kävikään..🤣🤣🤣🤣
Sori, uusia mahdollisuuksia ei jaella!! Terveisiä kahdelle exälle ja kolmelle muulle katuvalle luuserille!!
Kommentit (52)
Joo. Olen ruma ankanpoikanen eli teininä en kuulunut mihinkään suosituimpiin tyttöihin. Puhkesin kukkaan siinä päälle parikymppisenä. Tänä päivänä olen edelleen kaunotar, vaikka ikääkin on jo. Nyt ne samat pojat, jotka silloin ilkkuivat, kuolaavat setämiehen näköisinä lihavina pälvikaljuina perääni 😄
Ei naurata, mutta kieltämättä tunnen joskus vähän vahingoniloa.
Miehet eivät todellakaan valitse aina kovin järkevästi, ja sitten myöhemmin katuvat.
Tätä käy kyllä ihan molemmin puolin. Naisia alkaakin kummasti kiinnostamaan siinä kolmekymppisinä.
Vierailija kirjoitti:
Ei naurata, mutta kieltämättä tunnen joskus vähän vahingoniloa.
Miehet eivät todellakaan valitse aina kovin järkevästi, ja sitten myöhemmin katuvat.
Naisetkaan ei aina valitse järkevästi mutta eivät kadu vaan syyttävät siitä miehiä.
Miehet on nuorena ylimielisiä ja nirsoja. Jäävät sitten sinkuiksi. Säälittävää. Lisäksi miehet eivät arvosta hyviä naisia esim eräs ei niin kaunis päihteidenkäyttäjä on kuulemma todella suosittu tinderistä. Kamala naismaku miehillä.
Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.
Huutista. Sun reikäsi ei eroa muista maailman 3,5 miljardista reiästä millään tapaa =D
Ja sitten heräsit. Pakit saisit tänäänkin.
Naurattaa ne joille annoin nuorempana pakit ja itkevät perääni vieläkin.
En ole koskaan saanut pakkeja mutta voin kuvitella että tuo on aika kiva fiilis.
Ei, koska en ole missään tekemisissä nuoruuden vonkaajien kanssa enkä googlaile miltä he nykyään näyttävät.
en ole koskaan saanut pakkeja, useammat pakit olen tosin antanut
t kaunis nuori nainen
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.
Aivan inhimillistä.
Kyllä minäkin joskus hihittelen mielessäni kun yläasteen kingi ei ole enää minkään näköinen ja sen vaimo on jo plösähtänyt, kun itse olen kaunis ja hoikka ja tuo yläasteen kiusaajakingi panee sen plösövaimoa niiden surkeassa elämässä eikä tule ikinä muuta saamaan.
Lähettelee minulle joskus yöllä humalassa outoja viestejä, enkä tietenkään edes vastaa.
No ei nyt suorastaan naurata. Joskus aattelen että itsepä valitsit. Miekkonen on nimittäin sinkku, eikä tietääkseni ole koskaan seurustellut vakavasti minun jälkeeni, jotain lyhyitä suhteita hällä on ollut.
Itse olen pian ollut naimisissa 30 vuotta.
Olisin toki voinut saada hyvän elämän tuonkin miekkosen kanssa, mut kun minä en siis kelvannut hänelle. Tiedä sitten mitä hän oikein haki.
Vierailija kirjoitti:
Tätä käy kyllä ihan molemmin puolin. Naisia alkaakin kummasti kiinnostamaan siinä kolmekymppisinä.
Tämä varmasti totta
Ap
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Sun reikäsi ei eroa muista maailman 3,5 miljardista reiästä millään tapaa =D
Kolahtiko??😄
No on teillä ollut ongelma. Olisitte hankkineet elämän niin olisi joku voinut oikeastikin teistä kiinnostua.
Tuu takas. Kaipaan sua niin. Nälkä
Ei vois vähempää kiinnostaa!