Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaako muita kun miehet joilta nuorempana saitte pakit itkevät peräänne tänä päivänä

Vierailija
14.09.2021 |

Tiedän. Olisin ollut täydellinen puoliso. Luulitte ansaitsevanne paremman. Mutta kuinkas kävikään..🤣🤣🤣🤣
Sori, uusia mahdollisuuksia ei jaella!! Terveisiä kahdelle exälle ja kolmelle muulle katuvalle luuserille!!

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vois vähempää kiinnostaa!

Vierailija
2/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Olen ruma ankanpoikanen eli teininä en kuulunut mihinkään suosituimpiin tyttöihin. Puhkesin kukkaan siinä päälle parikymppisenä. Tänä päivänä olen edelleen kaunotar, vaikka ikääkin on jo. Nyt ne samat pojat, jotka silloin ilkkuivat, kuolaavat setämiehen näköisinä lihavina pälvikaljuina perääni 😄

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naurata, mutta kieltämättä tunnen joskus vähän vahingoniloa.

Miehet eivät todellakaan valitse aina kovin järkevästi, ja sitten myöhemmin katuvat.

Vierailija
4/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä käy kyllä ihan molemmin puolin. Naisia alkaakin kummasti kiinnostamaan siinä kolmekymppisinä.

Vierailija
5/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii muuten toisinkinpäin.

Vierailija
6/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naurata, mutta kieltämättä tunnen joskus vähän vahingoniloa.

Miehet eivät todellakaan valitse aina kovin järkevästi, ja sitten myöhemmin katuvat.

Naisetkaan ei aina valitse järkevästi mutta eivät kadu vaan syyttävät siitä miehiä.

Vierailija
7/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet on nuorena ylimielisiä ja nirsoja. Jäävät sitten sinkuiksi. Säälittävää. Lisäksi miehet eivät arvosta hyviä naisia esim eräs ei niin kaunis päihteidenkäyttäjä on kuulemma todella suosittu tinderistä. Kamala naismaku miehillä.

Vierailija
8/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.

Vierailija
9/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista. Sun reikäsi ei eroa muista maailman 3,5 miljardista reiästä millään tapaa =D 

Vierailija
10/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten heräsit. Pakit saisit tänäänkin.

Vierailija
11/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa ne joille annoin nuorempana pakit ja itkevät perääni vieläkin.

Vierailija
12/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan saanut pakkeja mutta voin kuvitella että tuo on aika kiva fiilis.

Vierailija
13/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, koska en ole missään tekemisissä nuoruuden vonkaajien kanssa enkä googlaile miltä he nykyään näyttävät.

Vierailija
14/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole koskaan saanut pakkeja, useammat pakit olen tosin antanut

t kaunis nuori nainen

Vierailija
15/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.

Aivan inhimillistä.

Kyllä minäkin joskus hihittelen mielessäni kun yläasteen kingi ei ole enää minkään näköinen ja sen vaimo on jo plösähtänyt, kun itse olen kaunis ja hoikka ja tuo yläasteen kiusaajakingi panee sen plösövaimoa niiden surkeassa elämässä eikä tule ikinä muuta saamaan.

Lähettelee minulle joskus yöllä humalassa outoja viestejä, enkä tietenkään edes vastaa.

Vierailija
16/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt suorastaan naurata. Joskus aattelen että itsepä valitsit. Miekkonen on nimittäin sinkku, eikä tietääkseni ole koskaan seurustellut vakavasti minun jälkeeni, jotain lyhyitä suhteita hällä on ollut.

Itse olen pian ollut naimisissa 30 vuotta.

Olisin toki voinut saada hyvän elämän tuonkin miekkosen kanssa, mut kun minä en siis kelvannut hänelle. Tiedä sitten mitä hän oikein haki.

Vierailija
17/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä käy kyllä ihan molemmin puolin. Naisia alkaakin kummasti kiinnostamaan siinä kolmekymppisinä.

Tämä varmasti totta

Ap

Vierailija
18/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huutista. Sun reikäsi ei eroa muista maailman 3,5 miljardista reiästä millään tapaa =D 

Kolahtiko??😄

Vierailija
19/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on teillä ollut ongelma. Olisitte hankkineet elämän niin olisi joku voinut oikeastikin teistä kiinnostua. 

Vierailija
20/52 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuu takas. Kaipaan sua niin. Nälkä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kaksi