Naurattaako muita kun miehet joilta nuorempana saitte pakit itkevät peräänne tänä päivänä
Tiedän. Olisin ollut täydellinen puoliso. Luulitte ansaitsevanne paremman. Mutta kuinkas kävikään..🤣🤣🤣🤣
Sori, uusia mahdollisuuksia ei jaella!! Terveisiä kahdelle exälle ja kolmelle muulle katuvalle luuserille!!
Kommentit (52)
Juu. Tarkastan viikoittain somen kautta miten niillä luuseri vonkaajille menee. Se on minun harrastus ja hupi :).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.
Aivan inhimillistä.
Kyllä minäkin joskus hihittelen mielessäni kun yläasteen kingi ei ole enää minkään näköinen ja sen vaimo on jo plösähtänyt, kun itse olen kaunis ja hoikka ja tuo yläasteen kiusaajakingi panee sen plösövaimoa niiden surkeassa elämässä eikä tule ikinä muuta saamaan.
Lähettelee minulle joskus yöllä humalassa outoja viestejä, enkä tietenkään edes vastaa.
Ei se, että olet hoikka ja mielestäsi kaunis, sinusta vielä mukavaa kumppania tee. Omaa mätisäkkiäni en vaihtaisi yhtään keneenkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut pakkeja mutta voin kuvitella että tuo on aika kiva fiilis.
En usko paitsi jos et koskaan ole edes yrittänyt tasokkaampaa vaan huolit kenet vaan
En ole ollut kuin yhdessä suhteessa elämäni aikana. Sitä ennen en ollut yrittänyt ketään (koska kukaan ei kiinnostanut), mutta minua oli kyllä monikin yrittänyt. En tosiaan ole se tyyppi joka huolii kenet tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta tunnen (sairasta, tiedän) mielihyvää, kun naiset, jotka eivät vilkaisseetkaan minuun 2-3-4-kymppisenä, ovat nyt järestään muuttuneet ylipainoisiksi mätisäkeiksi, joihin en enää koskisi kepilläkään. Itse fitissä kunnossa 50+. Surkeaa, tiedän.
Aivan inhimillistä.
Kyllä minäkin joskus hihittelen mielessäni kun yläasteen kingi ei ole enää minkään näköinen ja sen vaimo on jo plösähtänyt, kun itse olen kaunis ja hoikka ja tuo yläasteen kiusaajakingi panee sen plösövaimoa niiden surkeassa elämässä eikä tule ikinä muuta saamaan.
Lähettelee minulle joskus yöllä humalassa outoja viestejä, enkä tietenkään edes vastaa.
Ei se, että olet hoikka ja mielestäsi kaunis, sinusta vielä mukavaa kumppania tee. Omaa mätisäkkiäni en vaihtaisi yhtään keneenkään.
Lopeta sitten se viestittely xD
Tuohan se on miesten yleisin lohtu; en olisi halunnutkaan, ja kauniilla on pakko olla jotenkin huonompi luonne.
Silti maailma täynnä miehiä jotka valittaa, että se ”mukava” vaimo nalkuttaa, pihtaa yms…
Vierailija kirjoitti:
Ja sitten heräsit. Pakit saisit tänäänkin.
Sori. Onnellisesti naimisissa ja vielä hieman "menestyneemmän" miehen kanssa🥰
Ap
Vierailija kirjoitti:
Naurattaa ne joille annoin nuorempana pakit ja itkevät perääni vieläkin.
Laita itsestäsi kokovartalokuva niin kerrotaan uskotaanko
Todellisuudessa ilmiö on päinvastainen ja naisen arvo parisuhdemarkkinoilla laskee miehen arvoa nopeammin.
Vierailija kirjoitti:
Todellisuudessa ilmiö on päinvastainen ja naisen arvo parisuhdemarkkinoilla laskee miehen arvoa nopeammin.
Todellisuudessa ilmiö ei ole sukupuolittunut.
Vierailija kirjoitti:
Toimii muuten toisinkinpäin.
Yleensä ne naiset jakavat enemmän niitä pakkeja, sillä miehen edellytetään olevan useimmiten se aloitteellinen osapuoli, joka ottaa vastaan iskut.
Siihen pitää suhtautua hurtilla urheilumielelle eli jollei saa aikaiseksi edes maalia kohti menevää laukausta, niin ei ole toivoakaan että se kiekko menisi maaliin. Tosin riittävän monen kylmän iskun jälkeen moni vetäytyy kokonaan pelikentiltä.
En ole saanut pakkeja, koska en ole ketään vongannutkaan. Olin nörtti ja viihdyin kotona. Haikailin kyllä erään pojan perään, myöhemmin toisenkin, mutta salaa. En tiedä, mitä heille kuuluu nykyään. Olen muuttanut kauan sitten pois niiltä sijoilta ja kokenut nuoren naisen normielämää, eli olen joutunut olemaan itse se pakkien antaja. (Ja ne, jotka tästä suuttuvat, niin miettikää, miten kävisi, jos nuori nainen kelpuuttaisi kaikki tarjokkaat? Ei liene vaikea arvata...)
Yhteenveto: ei naurata, koska ei ole moisesta kokemusta. En usko, että naurattaisi sittenkään. Hämmästyisin kai lähinnä.
Googlasin huvikseni, mitä niille kahdelle neidille kuuluu, jolta sain nuorena pakit.
Molemmilla menee nykyään hyvin. Kumpikin on väitellyt tohtoriksi ja on nyt suhteellisen korkealla pallilla isossa firmassa, mutta ei kuitenkaan ihan huipulla. Toinen on vielä yhtä nätti ja solakka kuin 30 vuotta sitten, toiselle on päässyt vähän kiloja karttumaan, mutta ei mitenkään pahalta näytä.
Vaikkei vahingonilolla tässä pääsekään elämöimään, olen ihan iloinen siitä, että heillä menee hyvin. Saattaa olla, että jos eivät olisi pakkeja antaneet, niin en olisi mennyt yhteen puolisoni kanssa. Meillä on nyt 24 yhteistä vuotta takana ja en haikaile muita.
Oli vielä kolmaskin neiti, joka antoi minulle pakit, mutta kun en enää muista koko nimeä, niin on paha mennä googlailemaan.
Ei aavistustakaan, missä nuo nuoruuden pakkien antajat nykyisin liikkuvat. Teini-ikä meni irvailuja kuunnellen ja kavereiden aktiivista seurusteluelämää sivusta katsoen. Hyvin minun kuitenkin sitten kävi. Löysin puolisokseni hienon miehen ja ollaan oltu pitkään yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huutista. Sun reikäsi ei eroa muista maailman 3,5 miljardista reiästä millään tapaa =D
Kolahtiko??😄
Ai nostat reikääsi jalustalle? Huutista =D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aivan inhimillistä.
Lopeta sitten se viestittely xD
Tuohan se on miesten yleisin lohtu; en olisi halunnutkaan, ja kauniilla on pakko olla jotenkin huonompi luonne.
Silti maailma täynnä miehiä jotka valittaa, että se ”mukava” vaimo nalkuttaa, pihtaa yms…
no naiset kuvittelevat olevansa universumin keskipiste jokaiselle maailman miehelle, että kyllä se teidän harhaisuutenne vie voiton =D -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan saanut pakkeja mutta voin kuvitella että tuo on aika kiva fiilis.
En usko paitsi jos et koskaan ole edes yrittänyt tasokkaampaa vaan huolit kenet vaan
Monen naisen ei tarvitse koskaan tehdä aloitteita (eikä minusta pitäisikään), vaan niitä tehdään heille ihan riittävästi. Sen kun valitsee. Joten pakkejakaan ei välttämättä ole koettu.
Vierailija kirjoitti:
Joo. Olen ruma ankanpoikanen eli teininä en kuulunut mihinkään suosituimpiin tyttöihin. Puhkesin kukkaan siinä päälle parikymppisenä. Tänä päivänä olen edelleen kaunotar, vaikka ikääkin on jo. Nyt ne samat pojat, jotka silloin ilkkuivat, kuolaavat setämiehen näköisinä lihavina pälvikaljuina perääni 😄
Huono tuuri kun kaikki sairastavat pälvikaljua.
Pälvikalju on sairaus, ei tavallinen miestyyppinen kaljuuntuminen.
Pitää olla itkettävän hyvä perä, että sen perään kannattaa itkeä. You know.