Naurattaako muita kun miehet joilta nuorempana saitte pakit itkevät peräänne tänä päivänä
Tiedän. Olisin ollut täydellinen puoliso. Luulitte ansaitsevanne paremman. Mutta kuinkas kävikään..🤣🤣🤣🤣
Sori, uusia mahdollisuuksia ei jaella!! Terveisiä kahdelle exälle ja kolmelle muulle katuvalle luuserille!!
Kommentit (52)
No toihan nyt on ihan täyttä tuubaa.
Sä olet ap jo armottomasti yli-ikäinen niille nuoruuden ihastuksillesi. Ne kattelee nykyään sinua huomattavasti nuorempia, eikä kusekaan sinuun päin :)
Näin se menee oikeassa elämässä.
Naisen "pakit" = Mies ei tehnyt aloitetta vaikka hymyilin pimeässä sille.
Vierailija kirjoitti:
No ei nyt suorastaan naurata. Joskus aattelen että itsepä valitsit. Miekkonen on nimittäin sinkku, eikä tietääkseni ole koskaan seurustellut vakavasti minun jälkeeni, jotain lyhyitä suhteita hällä on ollut.
Itse olen pian ollut naimisissa 30 vuotta.
Olisin toki voinut saada hyvän elämän tuonkin miekkosen kanssa, mut kun minä en siis kelvannut hänelle. Tiedä sitten mitä hän oikein haki.
Ehkä tämä eksä ei vain ollut parisuhteen ja perheen perään? Joillekin vaan sopii se sinkkuus paremmin. Ikävä, että ehti sua satuttamaan.
Onko perhonen tatskattuna persposkeen.
Ei ihme että itkevät
No minulle naisena on kyllä käynyt niin, että sellaiset miehet, joita nuorena torjuin, ovat muuttuneet kolmekymppisestä eteenpäin tosi kiinnostaviksi. Menestyneiksi. Ja komistuneet. Ja menneet naimisiin.
Ei vittuakaan kiinnosta kaipaako joku seuraani vai ei. Olen sanut aina haluamani ja olen nyt onnellisesti naimisissa. Mennyt on mennyttä, enkä sitä kaiholla ajattele.
Pakitimme kumpikin. Ei varmaan kumpaakaan nykyään erityisesti naurata muistella menneitä.
Olisin kovasti hämmästynyt, jos nuoruuden tai edes parin viime vuosikymmenen miehiä tulisi vastaan tällä nykyisellä asuinpaikkakunnallani.
Kaljuuntunut, pöhöttynyt, eronnut, lapseton. Ne oli ehkä ne asiat, joita mies tavoittelikin.
Lähinnä rasittaa kun ei tunnu menevän perille, että EI on EI vaan jäädään vonkumaan ja kitisemään että miksei ja mitäs jos.
Jaahas. Sellainen fantasia tällä kertaa.