Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja että sushi voi olla ihanaa!

Vierailija
26.10.2014 |

"Löysin" sen vasta noin kuukausi sitten, tein itse ihan elämäni ekaa kertaa :) ja sen jälkeen olen syönyt varmaan pari kertaa viikossa sushia (valmista kaupasta tai ravintolasta) eikä vielä kyllästymistä näy.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:10"]

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 17:05"]Eikä ole. Yksinkertaista ruokaa yksinkertaisille. Ei maku- eikä muitakaan ärsykkeitä. Sinua on huijattu. [/quote] Jollakin on mennyt wasabinokare nenään.

[/quote]

Se on tuo Sou lääst siison -ihmistyyppi, joka ei kestä sitä että juntit tunnistavat avokadopastan. Hashashhahhha, shä hävishit! -tyyppi. (If you know who I meen)

Vierailija
42/43 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta asia on ajankohtainen aina. Sushikoulutus kestää Japanissa oikeasti 10 vuotta ja on todella arvostettu ammatti. En oikein jaksa uskoa, että Suomessa edes japanilaiset sushikokit ovat tuota koulutusta käyneet kokonaan. Toisaalta Suomesta saa kyllä ihan hyvää sushia, mutta se on Japanissa ihan omaa luokkaansa. Niille jotka eivät alun perin sushista pitäneet, menkää oikeaan sushiravintolaan ja unohtakaa esim. se mitä olette jossain laivalla saaneet. Vain harva tykkää sushista ensimmäisellä kerralla, koska kokemus on yleensä melko nuorena ja monesti jossain b-luokan raflassa. Sushin tason näkee monesti maun lisäksi mm. palojen koosta. Vastaan on tullut jopa nyrkin kokoisia järkäleitä, vaikka ideana on, että sushia syödään suupaloina. Jos siis joudut ottamaan yhdestä palasta monta haukkua, olet juuri jossain b-luokan paikassa. Omat lempparini ovat ehdottomasti lohi-, tonnikala- ja ankeriasnigirit.   

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/43 |
29.08.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen syönyt oikean sushikokin tekemää sushia, ja vaikka se oli hyvää, ei se suosikkeihini kuulu. Italialainen ruoka on enemmän minun makuuni.

Tykkään kyllä graavatuista kaloista, esim. siiasta ja lohesta todella paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi