Onko tämä positiivinen?
Anteeksi laadusta, en millään saanut parempaa. Eli siis, kuvittelenko vain tuossa olevan erittäin haalean viivan vai menenkö ostamaan uuden testin? Haluan nyt teidän mielipidettä, koska pelkään että kuvittelen vain tuossa olevan viivan.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:08"][quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:50"]Ja otat siitä paremman kuvan. Perusperiaatteena voisi varmaan pitää, että jso epäilet onko plussa vai ei, ei se sitä ole. Tämän voit varmistaa vielä parin päivän kuluttua, jos epäilet edeleen, et missään nimessä ole raskaana. Ehkä helpompaa olis ostaa se Clearblue joka kertoo tekstillä tuloksen ja viikot.
[/quote]
En mä nyt enää yli 10min jälkeen ottele siitä kuvia. :D kävin apteekissa ja työnsivät mulle ensimmäisenä tuollaisen testi käteen, syynä ehkä se että näytän 13-vuotiaalta. Ehkä teen uuden suosiolla ja kattelen sitten.
[/quote]
Ja vielä
- AP
Mun mielestä siinä näkyy hailakka viiva. Kannattaa kuitenkin vielä uusia testi.
Minkä ikäinen sitten olet? Lapsi kuitenkin ollut suunnitelmissa/toiveena? Onnea siinä tapauksessa! T. Sama kuin 9 ja pari päivää sitten itse kaksi viivaa saaneena :)
Mun mielestä ku kuvaa suurentaa niin on vaaleanpunainen viiva. Onnea!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 01:17"]Minkä ikäinen sitten olet? Lapsi kuitenkin ollut suunnitelmissa/toiveena? Onnea siinä tapauksessa! T. Sama kuin 9 ja pari päivää sitten itse kaksi viivaa saaneena :)
[/quote]
Olen erittäin nuori, sanotaanko näin. Lasta en ole erikseen toivonut, mutta ei sen tulo minua ollenkaa haittaisi. Pidin vaihtoehtoa vain mahdollisena, sillä seksiä on tullu harrastettua satunnaisesti ilman mitään ehkäisyä.
- AP
Et suunnittele lasta, olet erittäin nuori ja harrastat seksiä ilman ehkäisyä.
Olet ihan idiootti?! aikuistu nyt hyvä ihminen, ei tollasesta luseriata oo äidiks.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 10:13"]Et suunnittele lasta, olet erittäin nuori ja harrastat seksiä ilman ehkäisyä.
Olet ihan idiootti?! aikuistu nyt hyvä ihminen, ei tollasesta luseriata oo äidiks.
[/quote]
En varsinaisesti suunnittele lasta, mutta on tähän elämäntilanteeseen tervetullut. :) Aikuistu hyvä ihminen ja lopeta muiden haukkuminen luusereiksi tietämättä heidän elämäntilanteesta yhtään mitään. Ja mikä tekee nuoresta paskan äidin? Kerro ihmeessä minullekin. Minulle on edullisinta saada lapsi juuri nyt, eikä esimerkiksi 4 vuoden päästä. Turha tulla pätemään ilman inffoa.
- AP
Ihan ku siinä oikeessa reunassa olis haalea vaaleanpunainen viiva.
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:44"]Ihan ku siinä oikeessa reunassa olis haalea vaaleanpunainen viiva.
[/quote]
Nimenomaan. Katoin että olis vaaleeta pukkaamassa mutta mies ei nähnyt siinä mitään.
- AP
Jos kokeilet varmuudeksi parin päivän kuluttua uudella testillä?
En ninä ainalaan mitään näe valitettavasti. Mutta Tee toki uusi aamuvirtsasta :)
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:47"]Jos kokeilet varmuudeksi parin päivän kuluttua uudella testillä?
[/quote]
Näin ajattelin tehdä, mutta olisi kiva tietää olenko edelleen järjissäni kun näen tuossa erittäin hennon viivan. :D Niin jännityksellä olen odottanut tuota tulosta.
- AP
Ja otat siitä paremman kuvan. Perusperiaatteena voisi varmaan pitää, että jso epäilet onko plussa vai ei, ei se sitä ole. Tämän voit varmistaa vielä parin päivän kuluttua, jos epäilet edeleen, et missään nimessä ole raskaana. Ehkä helpompaa olis ostaa se Clearblue joka kertoo tekstillä tuloksen ja viikot.
Kyllä mäkin tossa ehkä nään tai sitten en. Enemmän kallistun haaleaan viivaan kuin tyhjään. Käy huomenna hakemassa uusi testi ja tee aamulla. Ja joo, osta se clearblue.
Ihan selvästi on haalea viiva. Onneksi olkoon!
Onpas huono kuva, mutta kyllä mäkin siinä hyvin haalean viivan nään! Onneksi olkoon!
[quote author="Vierailija" time="15.10.2014 klo 00:50"]Ja otat siitä paremman kuvan. Perusperiaatteena voisi varmaan pitää, että jso epäilet onko plussa vai ei, ei se sitä ole. Tämän voit varmistaa vielä parin päivän kuluttua, jos epäilet edeleen, et missään nimessä ole raskaana. Ehkä helpompaa olis ostaa se Clearblue joka kertoo tekstillä tuloksen ja viikot.
[/quote]
En mä nyt enää yli 10min jälkeen ottele siitä kuvia. :D kävin apteekissa ja työnsivät mulle ensimmäisenä tuollaisen testi käteen, syynä ehkä se että näytän 13-vuotiaalta. Ehkä teen uuden suosiolla ja kattelen sitten.