Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla tilillä 100€ miehellä 10 000

Vierailija
26.10.2014 |

... Ja käskee minun maksaa 50€:n ruokaostokset. Onko oikein? Inhottaa tuollainen että toinen elää köyhyyden rajoilla ja toisen kk palkka 4000€, silti minä maksan.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"]

... Ja käskee minun maksaa 50€:n ruokaostokset. Onko oikein? Inhottaa tuollainen että toinen elää köyhyyden rajoilla ja toisen kk palkka 4000€, silti minä maksan.

[/quote]

Älä tuhlaa kaikkia rahojasi vaatteisiin.

Vierailija
2/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän paras ratkaisu olisi, jos ukkosi käyttäisi ylimääräiset rahansa älyttömyyksiin samalla tavalla kuin sinäkin, niin sitten ei tarvitsisi enää kyräillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistäkää ihan kaikki yhteiset menot puoliksi. Teidän aikuisten omat vaateostokset eivät minusta ole yhteisiä. Mutta laskekaa paljonko kuukaudessa yhteisiin menee, sitten siirrätte molemmat oman osuutenne sinne, jos siis käytte töissä kummatkin.

Loppurahat ovat omia. Niitä saa sitten haaskata mihin lystää.

Vierailija
4/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies käskee maksamaan, joten sinä maksat kiltisti ja sitten itket av:lla, että menikö oikeinMitä sä sen käskyjä tottelet, jos kerran eri mieltä olet. Maksa jatkossa vain omat ruokasi.

Vierailija
5/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa. Epämiellyttävä suhde.

Vierailija
6/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 13:52"]Eiköhän paras ratkaisu olisi, jos ukkosi käyttäisi ylimääräiset rahansa älyttömyyksiin samalla tavalla kuin sinäkin, niin sitten ei tarvitsisi enää kyräillä.
[/quote]

Jep - en taida itse tienata ihan 4000€. Miten luulet tietäväsi mitään siitä miten käytän rahani? Et todellakaan tiedä. Ostan yhden paidan kk, jos sitäkään. Ja sehän on suuri älyttömyys. Ap

Vierailija
7/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta kauraryynejä ja tee puuroa ja sano, ettei ollut rahaa mihinkään muuhun. Kun syö aamulla ja illalla ja viikonloppulounaaksi ja päivälliseksi puuroa, niin ehkä pistää omistaan vähän.

Minä en tuollaiselle kitupiikille ostaisi mitään muuta. Nähköön nälkää tai syököön seteleitään.

Vierailija
8/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
9/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:35"]

[/quote]

huoraamista...  jos sinulla olisi 100x enempi rahaa kuin miehellä niin antaisit sille kenkää.  

miehen pitää antaa rahansa naiselle, toisinpäin ei tule käymään...  

jssap 

Vierailija
10/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tilillä nyt 59 euroa ja miehellä on yli 100 000 euroa. Mun palkkani on 1700 euroa netto, miehellä 4700 euroa netto.  Onhan tuossa tuloeroa... :/ Emme ole naimisissa eikä meillä ole yhteistä taloustiliä. Mä maksan vuokran ja sähköt, mies maksaa kaiken muun. Mulla on kaksi lasta, miehellä ei ole yhtään mutta hän kuitenkin maksaa kaikki lomamatkat koko porukalle koska haluaa.

On valitettavaa että on ap:n miehen kaltaisiakin miehiä. Tosin, tuohonkin voi oikeasti itse vaikuttaa.

Vierailija
11/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:00"]Mulla on tilillä nyt 59 euroa ja miehellä on yli 100 000 euroa. Mun palkkani on 1700 euroa netto, miehellä 4700 euroa netto.  Onhan tuossa tuloeroa... :/ Emme ole naimisissa eikä meillä ole yhteistä taloustiliä. Mä maksan vuokran ja sähköt, mies maksaa kaiken muun. Mulla on kaksi lasta, miehellä ei ole yhtään mutta hän kuitenkin maksaa kaikki lomamatkat koko porukalle koska haluaa.

On valitettavaa että on ap:n miehen kaltaisiakin miehiä. Tosin, tuohonkin voi oikeasti itse vaikuttaa.
[/quote]

Onnen pekka! <3

Vierailija
12/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua, miksi ap maksaa miehen vaateostoksia yms. Onko jotenkin jäänyt epäselväksi, että kyseessä on henkilö joka ei missään tilanteessa maksa kuin omat kulunsa? Jos sellaisen kanssa on, niin on pakko ruveta itse samanlaiseksi tai jää rankasti häviölle.

Vierailija
13/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:22"]

Onnen pekka! <3

[/quote]

Pekka Onni?

Vierailija
14/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh, meilläkin mies tienaa aika paljon enemmän, kuin minä, mutta yleensä kaikessa siltikin se maksaa kumpi jaksaa. :)

Vierailija
15/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä näin: minulla n. 10 000e säästötilillä, enkä niihin juuri aio koskea vaikka mies välillä valittaakin. Perintöjä ja omia säästöjä. Miehellä n. 70e ja minulla käyttötilillä 50e., ja kyllä haluan, että maksamme ruokalaskut puoliksi, emme asu yhdessä mutta olemme aina minun luonani. Molemmat siis opiskelijoita.

Vierailija
16/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta ruokaa vaan itsellesi ja älä osta miehelle vaatteita. Jos pyytää tuomaan, antakoot rahaa. Ala pitää puolesi

Vierailija
17/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:55"]Meillä näin: minulla n. 10 000e säästötilillä, enkä niihin juuri aio koskea vaikka mies välillä valittaakin. Perintöjä ja omia säästöjä. Miehellä n. 70e ja minulla käyttötilillä 50e., ja kyllä haluan, että maksamme ruokalaskut puoliksi, emme asu yhdessä mutta olemme aina minun luonani. Molemmat siis opiskelijoita.
[/quote]

Tajuat kai ettei tilanteesi ole verrannollinen ap:n tilanteeseen?

Vierailija
18/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"]En tajua, miksi ap maksaa miehen vaateostoksia yms. Onko jotenkin jäänyt epäselväksi, että kyseessä on henkilö joka ei missään tilanteessa maksa kuin omat kulunsa? Jos sellaisen kanssa on, niin on pakko ruveta itse samanlaiseksi tai jää rankasti häviölle.
[/quote]

Ostan jos näen esim hienon paidan koska haluan yllättää ja katsella komeasti pukeutunutta miestä, mutta olet oikeassa, taidan lopettaa sen! Koska itse saan kerran vuodessa ruusuja :)

Vierailija
19/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap oliko ostosten loppusumma 100e vai jouduitko maksaa kaiken itse? Kenen kuvittelet maksavan ostokset jos ja kun mies ottaa eron pummista?

Vierailija
20/36 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:01"][quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 18:40"]En tajua, miksi ap maksaa miehen vaateostoksia yms. Onko jotenkin jäänyt epäselväksi, että kyseessä on henkilö joka ei missään tilanteessa maksa kuin omat kulunsa? Jos sellaisen kanssa on, niin on pakko ruveta itse samanlaiseksi tai jää rankasti häviölle.
[/quote]

Ostan jos näen esim hienon paidan koska haluan yllättää ja katsella komeasti pukeutunutta miestä, mutta olet oikeassa, taidan lopettaa sen! Koska itse saan kerran vuodessa ruusuja :)
[/quote]

Itte ostat niin miehenkin pitäisi? Älä hussaa, niin on varaa ruokaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kahdeksan