Minulla tilillä 100€ miehellä 10 000
... Ja käskee minun maksaa 50€:n ruokaostokset. Onko oikein? Inhottaa tuollainen että toinen elää köyhyyden rajoilla ja toisen kk palkka 4000€, silti minä maksan.
Kommentit (36)
No mutta tämähän ei ole paskan jauhantaa, kun kysyn, että paljonko ostokset oli YHTEENSÄ. Jos kerta jouduit kaiken maksamaan, niin ilmoita miehelle, että ne on sitten kans sun ruokia.
Eikö ole ahdistavaa elää niin, että tilillä on 60€? Itselläni on vaivautunut olo, jos käyttötilillä on alle 500€, ennen tilipäivää.
Voi tsiisus mikä uhriutuva tussukka. Varakas mies käskee lähes persaukisen ap:n maksaa ruokaostokset, ja ap:han maksaa. Jälkikäteen sitten kuitenkin itkee miehen käytöstä av:lla tyyliin antaisi armoa edes loppukuussa. Jos et saa leipäläpeäsi auki miehesi edessä, niin mitä se hyödyttää tänne palstallekaan surkutella. Heikko ja säälittävä nainen.
Jakakaa menot tasan älkääkä vaatiko oikeutta toistenne tuloihin. Tasa arvo toimii.
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:26"]
Voi tsiisus mikä uhriutuva tussukka. Varakas mies käskee lähes persaukisen ap:n maksaa ruokaostokset, ja ap:han maksaa. Jälkikäteen sitten kuitenkin itkee miehen käytöstä av:lla tyyliin antaisi armoa edes loppukuussa. Jos et saa leipäläpeäsi auki miehesi edessä, niin mitä se hyödyttää tänne palstallekaan surkutella. Heikko ja säälittävä nainen.
[/quote]
antaisi armoa edes loppukuussa nikkauksena varusteltuna oli vähän niinkuin vitsi. :) mutta sinähän, huumorintajuinen VAHVA nainen et sitä ymmärrä. ;) olen miehelle avannut leipäläpeni silloin tällöin, se vaikuttaa sen yhden kerran ja ensi kerralla taas sama homma "maksa sinä nämä ostokset. " ap
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 19:17"]
Eikö ole ahdistavaa elää niin, että tilillä on 60€? Itselläni on vaivautunut olo, jos käyttötilillä on alle 500€, ennen tilipäivää.
[/quote]
on ahdistavaa, siksi pyydänkin apua kumppanilta.. ap
Mitäs maksat?
Minulla on tilillä 4000e ja miehellä 400 000e. Minun ei tarvitse maksaa mitään.
Juurihan tuossa kirjoitin että esimerkiksi yhteiset ruokaostokset. Ap
mitä mies maksaa? asunnon, auton, kaikki muut päivittäistavarat, vaatteet, vakuutukset?
[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:38"]
Juurihan tuossa kirjoitin että esimerkiksi yhteiset ruokaostokset. Ap
[/quote]
Et muuten kirjoittanut yhteisistä ruokaostoksista...
Anteeksi, kun unohdin sanoa yhteiset, kun kerroin että 50€ ruokaostokset ;) tuskin vain itselleni kumminkaan kaupassa käyn. :) maksan itse oman autoni, hän omansa. Asunto yhteinen. Vaatteet maksan itse, joskus hänenkin, koskaan ei päinvastoin. Vakuutukset molemmat omamme. Ap
Miksi sinä maksat yhteiset ruuat? Miten jaatte asumiskulut eli vastike ja lainanlyhenykset tai vuokra, sähkö, vesi, mahdollinen kiinteistövero, kotivakuutus?
Niin samaa mietin miksi. Kaikki nuo menee puoliksi paitsi lainaa ei ole. Ja en välitä isoista maksuista, ne menee ihan hyvin puoliksi, se ärsyttää että jos minulla vähän rahaa ja miehellä kaiken tuon jälkeen käyttötilillä 10k, minä maksan ruoat. NOLOA. Ap
No kysy mieheltä, niin saat asiaan hänen näkökulmansa.
Olisiko niin että miehesi ei yksinkertaisesti tiedä että sinulla ei oikeasti ole rahaa?
Inhoittaa ihmiset jotka tulevat jauhamaan tänne p*skaa. :D kyse oli siitä että minusta ei ole reilua että minä maksan YHTEENSÄ MAKSAVAT 50€ ostokset jos minulla tilillä 100€ toisella 10 000€ ja muut menot menee puoliksi. Antaisi armoa edes kuun lopussa ;) ap