Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Junamatkustamisen rajatonta riemua

Vierailija
26.10.2014 |

IC-junissa saa automaattisesti istumapaikan, halusi tai ei. Liikuin perheen kanssa joten varattiin neljä paikkaa siellä missä on neljä istuinta yhden pöydän ympärillä. Ne pienet erilliset tilat mihin mahtuu 12 matkustajaa. Tiedätte varmaan.

Kävi kuitenkin niin että kun saavuttiin oikealle paikalle, oli pariskunta jo ottanut ne. Oli asiaankuuluvasti vielä nostanut matkatavaransa vieruspaikoille ettei vahingossakaan joutuisi toisen vieressä istumaan. Ilmoitin asiallisesti mutta jämäkästi että paikat on varattu meille ja pyysin heitä poistumaan mihin naispuolinen vastasi että ne jää pois Salossa ja että päästäisi sen jälkeen sinne. Tämän jälkeen ilmoitin että ne poistuu ja kun ne ei reagoinut, korotin hiukan ääntä ja toistin "heti-heti-heti". Pariskunnan mieshenkilö oli puhelimessa joten tein samalla sen keskustelun mahdottomaksi. Tästä ne kimmastui ilmiselvästi todeten että juna on täynnä paikkoja, haukkui häiriköksi ja vitun pelleksi ja lopulta onneksi poistui.

Eli mikä meni pieleen?

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisättäköön vielä että olen suorastaan hämmentynyt, että kuinka paljon tolloja onkaan liikenteessä.

Suorastaan ääliöitä, joiden kannattaisi olla ihan vaan hiljaa ja totella kun ei aivot muuhun riitä.

Vierailija
22/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mä olen aivan hermostunut. Paijatkaa mua lohdutukseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein toimittu. Jotain maailmanomistajia jotka kuvittelevat voivansa tehdä mitä lystää..

Vierailija
24/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa vähän varoa. Jos olisin ollut humalassa olisin luultavasti lyönyt sinua turpaan. Mies oli oikeassa. Koko vaunu täynnä paikkoja.

-Mark-

Vierailija
25/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh, miten törkeää käytöstä pariskunnalta. Ihan oikein tehty!

Vierailija
26/26 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä matkustajia on moneen lähtöön. Oma miehenikin varmasti kiristäisi nyrkkejään ja haluaisi mösäyttää nyrkillä naamaan, jos saa noin ikävää palautetta.

Asioista voi neuvotella kypsästikin. Suosittelen ottamaan huomioon ettei ihan jokainen käyttäydy sivistyneesti tuollaisissa tilanteissa. Että ehkä olisi viisaampaa kutsua paikalle konduktoori ja poliisi ennenkuin alatte ketään häätämään paikoilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan