Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te keski-ikäiset ostatte vaatteenne?

Vierailija
13.09.2021 |

Tai kengät?

Tuntuu, että kaikki vanhat hyvät kaupat ja ketjut sulkevat ovensa.

Oma suosikkini oli Aleksi 13. Ostin sieltä melkein kaikki kenkäni ja paljon siistejä työvaatteita. Nyt Kookenkä on sulkenut. Jäljellä on joku Click tai mikä onkaan. Vaatteiden ostoonkaan en ole löytänyt uutta suosikkia. Lindexistä löysi nuorena jotain, mutta ei enää vuosiin.

Kommentit (1050)

Vierailija
561/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tokmannilta ja Liitelistä

Liiteli, ei helvetti!

Vierailija
562/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varustelekasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
563/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

TIETYSTI STOCCALTA HIENOJEN NAISTEN TAPAAN!

Vierailija
564/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 50 v. Arkihousut työvaatekaupasta ja Dressmanilta, siistimmät Dressmanilta. Aluspaidat pääasiassa urheilukaupan outletista, kauluspaidat kirpputoreilta ja joskus marketeista. Kengät paljasjalkakenkäkaupasta netissä. Sukat, alkkarit ja vastaavat marketeista. Takkeja ym. alennusmyynneistä mistä nyt sattuu saamaan.

Vierailija
565/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus ei varmaankaan auta ketään, mutta kirpputoreilta. Alunperin ne ovat varmasti lukuisista eri liikkeistä, mutta pääasiallisesti laatuvalmistajien. 

Vierailija
566/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä on hankalaa jos jotain tarvis, ei oikein missään kaupassa ole mitään laadukasta ja kaunista. Sokos menny alaspäin, suppeat valikoimat kuten Stockallakin. Teinimeininkiä, sitä riittää kyllä. Netistä en osta, liian hankalaa sovitella ja palautella, siihen rumbaan en lähde. Tympäsee!

Minusta netistä ostaminen on paljon helpompaa kun valitsee luotettavia myyjiä. Välttyy kauppakeskusten ruuhkilta ja villakoiria ja likaa täynnä olevilta sovituskopeilta.

Minulla tosin nettiostaminen helpottui vasta kun aloin tilata kaksi koko kerralla jos epävarmaa. Palautan toisen.

Vierailija
567/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puseroita Sokoksesta ja Makiasta, farkkuja Lindeksistä.

Vierailija
568/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

viimeiseen 15 vuoteen olen ostanut 4 vaatekappaletta sieltä mistä halvimmalla saanut.

Pitikö kiertää montakin kauppaa, kun noin kauan meni?

Vierailija
569/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta netistä tai matkoilta. Suomesta ostan vain talvikengät.

Vierailija
570/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

US Eaglesta

m49

Vierailija
571/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

US Eaglesta

m49

Niin ja EMP:ltä

sama

Vierailija
572/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sportsdirect

Vierailija
573/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellos nro1, paljon merkkejä ja esim lempikenkiäni Vagabondilta, DrMartensilta, Tamarikselta ja Pavementilta ja joskus löydä454n jotain Prismasta ja Kappahlista.

Vierailija
574/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mujista

Vierailija
575/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenkiä on minusta mahdoton tilata netistä. Tai siis hankala verrata kokoa ja istuvuutta - pitää tilata kaksin kappalein, eri kokoisina ja palauttaa sitten toiset. Tai yllättyä, miten kenkä ei oikeasta koostaan huolimatta istukaan mukavasti.

Hyviä kenkäkauppoja kaipailen Helsinkiin! Siis semmoisia, että olisi kunnollisia nahkakenkiä eikä mitään feikkimuovisia. Olen valmis maksamaankin niistä, koska nahka kestää ja hengittää. En varsinaisesti kaipaa myyjän apua, ihan itsepalveluna kyllä pärjään, mutta tosiaan olisi kiva sovittaa ja koekävellä myymälässä ennen kuin menee ostamaan.

Vierailija
576/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä välttelen ostamasta yhtään mitään. Nyt on ollut pakko ostaa kun koko on muuttunut iän myötä. On kyllä harmillisen hankalaa enkä ole löytänyt sopivaa tuotemerkkiä. Haluaisin ostaa mahdollisimman tylsiä, klassisia perusvaatteita mutta hyvää laatua. Yksivärisiä. Tavallisia väljästi mutta naisellisesti istuvia perusneuleita, housuja, mekkoja yms.

N55, johtavassa asemassa, koko 44.

Vierailija
577/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei muuta mahdollisuutta juuri ole. Kengänkoko on 33-34, eikä sopivia kenkiä saa liikkeistä. Helsingissä kai on edelleen yksi erikoikokojen liike, mutta en asu Helsingissä. Joskus kävin siellä, ja kengät olivat todella kalliita ja suurin osa myös todella tylsiä.

Vierailija kirjoitti:

Kenkiä on minusta mahdoton tilata netistä. Tai siis hankala verrata kokoa ja istuvuutta - pitää tilata kaksin kappalein, eri kokoisina ja palauttaa sitten toiset. Tai yllättyä, miten kenkä ei oikeasta koostaan huolimatta istukaan mukavasti.

Hyviä kenkäkauppoja kaipailen Helsinkiin! Siis semmoisia, että olisi kunnollisia nahkakenkiä eikä mitään feikkimuovisia. Olen valmis maksamaankin niistä, koska nahka kestää ja hengittää. En varsinaisesti kaipaa myyjän apua, ihan itsepalveluna kyllä pärjään, mutta tosiaan olisi kiva sovittaa ja koekävellä myymälässä ennen kuin menee ostamaan.

Vierailija
578/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En muista enää kun siitä on niin kauan kun viimeksi vaatteita ostin.

En voi ostaa oikein mistään vaatteita, kun esim mekot on suunniteltu niin, ettei mun rumpumaha sovi mekkojen sisään. Sellaiset mekot eivät sovi lainkaan, jotka ovat vyötäröltä poikki, kun mun raskausvatsa ( olen kohduton 70-v mummo) ei sovi mekon sisään. En enää tällä iällä hirveästi jaksa laihdutella enkä varsinkaan treenata, joten oma vika. Mutta kun liikuskelee tuolla ulkosalla niin joka kolmannella vastaantulijalla on pömppömaha, eivätkä ole odottavia äitejä. Luojan kiitos Marimekko tekee myös A-linjaisia vaatteita.

Vierailija
579/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En muista enää kun siitä on niin kauan kun viimeksi vaatteita ostin.

En voi ostaa oikein mistään vaatteita, kun esim mekot on suunniteltu niin, ettei mun rumpumaha sovi mekkojen sisään. Sellaiset mekot eivät sovi lainkaan, jotka ovat vyötäröltä poikki, kun mun raskausvatsa ( olen kohduton 70-v mummo) ei sovi mekon sisään. En enää tällä iällä hirveästi jaksa laihdutella enkä varsinkaan treenata, joten oma vika. Mutta kun liikuskelee tuolla ulkosalla niin joka kolmannella vastaantulijalla on pömppömaha, eivätkä ole odottavia äitejä. Luojan kiitos Marimekko tekee myös A-linjaisia vaatteita.

Eikös nyt ole joka kauppa täynnä sellaisia löysiä rimssumekkoja, joihin saa kyllä mahtumaan sisään myös mahaa. :)

580/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Armanin kivijalkaliikkeestä

Rannekellot halvalla - www.vuodenmies.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kolme