Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä te keski-ikäiset ostatte vaatteenne?

Vierailija
13.09.2021 |

Tai kengät?

Tuntuu, että kaikki vanhat hyvät kaupat ja ketjut sulkevat ovensa.

Oma suosikkini oli Aleksi 13. Ostin sieltä melkein kaikki kenkäni ja paljon siistejä työvaatteita. Nyt Kookenkä on sulkenut. Jäljellä on joku Click tai mikä onkaan. Vaatteiden ostoonkaan en ole löytänyt uutta suosikkia. Lindexistä löysi nuorena jotain, mutta ei enää vuosiin.

Kommentit (1050)

Vierailija
541/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika paljon olen ostanut Frankfurtista Zielistä ja jonkin verran Italian merkkioutleteistä. Kengät ostan yleensä jostain Bossin liikkeestä. Suomessa en juuri viitsi kauppoihin mennä koska valikoimat on melko surkeat. M51

Vierailija
542/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme osta lainkaan mitään uusia vaatteita, vaan käytämme vanhat puhki asti loppuun, jonka jälkeen palvelevat vielä siivousrätteinä. Käytettyä vaatetta on maailma täynnä. Eli lisää vaatetta löytyy kirppareilta, usein jopa täysin ilmaisista "saa ottaa"-laareista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokmannilta!

Vierailija
544/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmiten tilaan vaatteet verkkokaupoista: Filippa K, Arket, And other stories, Cos, Gauhar, Nanso, Mango, Zalando. Pidän mekoista ja melko klassisista vaatteista.

Kengät brändien omista verkkokaupoista.

Nainen 42 v.

Vierailija
545/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Netistä.

Netistäpä löytyy nykyään kaikki ja maksaminen tapahtuu netissä kortilla (luotto).

Miksi? No siinä on se turva maksuun. Tai Klarna, mutta siinä ei ole turvaa, koska on vain maksun välittäjä.

Tilaan osin ulkomailtakin, lähinnä saksasta - hyvin pelittää.

Vierailija
546/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomaan matkoilta,suomesta en osta periaatteesta kun pakolliset

Vierailija
547/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut Tori.fi:tä useita kenkiä.  En mitään roskaa osta. Samoin farkkuja ja kirpputoreilta.  Teen tämän nuukuuteni vuoksi.  Olisihan minulla  varaa ostaa kaupastakin.

Vierailija
548/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirpparilta, vintage-liikkeet, Mango, Zara.

52 v.

Vierailija
549/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cubus, Zalando, Halonen, Cellbes, Luhta store. Alusvaatteet KappAhlista.

Vierailija
550/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella laadukkaita vaatteita saa kirppikseltä ja tuunaamalla/yhdistelemällä saa persoonallista tyyliä, mitä ei muilla näe😉

Vierailija
551/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta outlet, aina löytyy jotain edullista ja sopivia vaatteita.

Vierailija
552/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Netistä.

Netistäpä löytyy nykyään kaikki ja maksaminen tapahtuu netissä kortilla (luotto).

Miksi? No siinä on se turva maksuun. Tai Klarna, mutta siinä ei ole turvaa, koska on vain maksun välittäjä.

Tilaan osin ulkomailtakin, lähinnä saksasta - hyvin pelittää.

Jos haluat maksun turvallisuutta, vieläkin kaikkein turvallisinta on ostaa ihan tavallisesta kaupasta ihan tavallisella rahalla ilman minkäänlaista korttia.

Vierailija
553/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosh, me&i, House of Lola. Hyvää siistiä perusvaatetta. Olen työssä, jossa rennommatkin vaatteet ok. Juhlavaatteet muualta. Esim Monsoon. Tarvii kyllä tilata netistä, kun myymälöitä ei tietääkseni ole.

Vierailija
554/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Marks & spencer sokoksella tarjoaa hyvää perusvaatetta, esim. Housut ja neuletakit.

Zarasta löytyy vähän trendikkäämpää.

Triplassa on kekäle, pieni, mutta hyvää vaatetta.

Ja löytyyhän ne merkit stokkaltakin, pienempi paikka kuten itis, on helpompi.

Joo nuo vinkithän toimiikin Hangosta Utsjoelle.

Onko ap:n aleksi 13:stakin ollut hangossa ja utsjoella?

Olisikohan sarkasmia. Stockmannin pohjoisin liike Tampereella. Aleksi Ylöjärvellä.

Vierailija
555/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhta storesta, Haloselta, Prismastakin löytyy joskus jotain.

46-48 -kokoisen ei tarvi mennä nuorisoputiikkeihin, eikä "lady like" -liikkeisiin, koot loppuu 42 :een. Haku päällä pitää olla koko ajan että ehtii jaolle kun uutta tulee, sillä isot koot menee ensimmäisinä - vaikka sirommat naiset väittävätkin että juuri heidän 36/38 -kokojaan ei tangoilla ole. ...siellä muita olekaan, etenkin jos vaate on vähänkin näpsän näköinen ja kivan värinen.

Vierailija
556/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn Keskisen Veskun kans vaatekauppaa ja joskus

käyn Kärkkäisen Juhista huurattamassa.

Vierailija
557/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kekäleestä löytyy vaikka ja mitä ja plussaa hyvästä palvelusta. Myös Sokos ja Stockmann on hyviä.

Raision Myllyn Kekäle menetti kyllä heti avauduttuaan ainakin yhden asiakkaan... sen verran ylimielinen oli vaaleahiuksinen, lyhyehkö myyjä.

Vierailija
558/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42 v nainen.

Ostan vaatteeni Zalandolta.

Myös perus kauppakeskusliikkeistä. Varsinkin alusvaatteet.

Kun olin läskimpi ostin joskus Zizzistä vaatteita jos löytyi alennuksesta hyviä. Nyt meinaa pienimmätkin koot siitä liikkeestä olla liian isoja.

Vierailija
559/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netistä, pääasiassa Zalandolta, sekä kirppareilta. Käyn toisinaan katsomassa tarjontaa esim. Kekäleestä ja Sokoksesta, mutta toistaiseksi ei ole tarttunut mitään mukaan. Harvemmin tulee ostettua muuhun kuin tarpeeseen, ja silloin kun on tarve, tuntuu aina löytyvän.

Vierailija
560/1050 |
25.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan Helsingin second hand liikkeistä ja joskus löytyy kirpparilta. Matkoilta olen tuonut paljon, niin rittää vaikka en nyt halua matkustaa. Käytän lenkkareita , mutta autotallin perällä on hienompia kenkiä monta kassillista, sieltä  valitsen   asuun sopivat jos on juhliin  menoa. Siellä on myös kalliiimpia laukkuja. Kaupoista en löydä  mitään itselleni. Juduin ennen edustamaan ja olen vielä samoissa mitoissa,vaatteita riittää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän yksi