Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä jolla on aviomies, jos sinulta kysytään "kuka on maailman komein mies?", mitä vastaat?

Vierailija
13.09.2021 |

Vastaatko, että miehesi on komein vai vaikkapa joku näyttelijä tai urheilija tms.?

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aviomieheni.

Vierailija
22/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset eivät katso tarpeelliseksi vastata omaa miestä. 

Mutta suuttuvat verisesti jos mies vastaisi jotain muuta kuin hänet kysyttäessä kauneinta naista. 

Naisilla nyt vain on erivapauksia :D

En odottaisi hetkeäkään mieheni vastaavan, että minä olen kaunein. Tai edes kutsuvan minua kauniiksi. Olen lähes kuusikymppinen ylipainoinen suomalainen harmaatukkainen perunanenä eikä minulla ole minkäänlaisia harhakuvitelmia ulkonäöstäni.

Onko täällä taas teinejä palstalla? Oikeastiko ajattelette, että äitinne odottaa isänne vastaavan, että hän on kaunein nainen maailmassa? Tai että äitinne mielestä isänne on komein mies maailmassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaisin en tiedä. Enhän ole nähnyt kaikkia maailman miehiä. Ties vaikka jossain Borneon viidakossa eläisi mies, joka on minusta maailman komein. 

Todennäköisesti just siellä se komistus mennä viipottaa joku puhvelinsarvi pilin päällä ja jaguaarin hampaita kaulassa.

Vierailija
24/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Brad Bitt

Vierailija
25/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? En ole kiinnostunut komeista miehistä, tykkään söpöistä ja älykkäistä. Muut saavat päättää keskenään, kuka on komein.

Vierailija
26/29 |
13.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yksi Sveitsin jalkapallomaajoukkueen pelaaja, en muista nimeä.

Maailman kaunein nainen on mielestäni Jennifer Esposito. Mieheni mielestäni vaan "ihan nätti"!! Harkitsen avioeroa. Jennifer <3

Vierailija
27/29 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi jösses kun on taas lapsellista. Minkä ikäinen tätä kysyy?

Täytyy sanoa ettei meillä kyllä kumpikaan kysele tällaisia toiselta, olisi jotenkin hassua sellainen, kun ketä silleen nyt ihan oikeasti kiinnosta toisten täysin subjektiiviset mielipiteet komeudesta. Sen sijaan monestikin tulee sanottua että sä oot kyllä maailmankaikkeuden hyvännäköisin/komein/kaunein/ihanin/rakkain/seksikkäin kumppani. Puolin ja toisin siis.

Vierailija
28/29 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on kokonaisuutena komea. Toki jos nenä olisi vielä vähän kolhompi niin olisi ihan huippu komea! Mutta ei hän maailman komein mies.

Vierailija
29/29 |
14.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihmekään ettei suhteet kestä, kun ei osata edes kehua toista. Esimerkiksi Espanjassa tervehditäänkin sanomalla kaunottareksi tai komeaksi. Suomessa on nuivaa, vaikka positiivisuus ei maksa mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi