Mä luulin lapsena että vampyyrit imee niillä torahampaillaan sitä verta
Että ne on vähän kuin jotkut hyttysen imukärsät tms😄
Kommentit (12)
Vierailija kirjoitti:
Minä luulin vieläkin😂
Jospa ne imeekin🤔
Häh eihän vampyyreja ole olemassa.
Mä TIEDÄN, että ne imee niillä hampailla.
Niillä hampailla puhkaistaan reiät, ja imetään sitten veri normaalisti imemällä, vrt. pillillä limpskan imeminen.
Vierailija kirjoitti:
Mä TIEDÄN, että ne imee niillä hampailla.
Ei ime. Ne vain tekevät hampailla pienet viillot ja sitten nuolevat haavasta tihkuvaa verta.
Minä mietin että se veri on varmaan jotain erityishyvää, ei normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Niillä hampailla puhkaistaan reiät, ja imetään sitten veri normaalisti imemällä, vrt. pillillä limpskan imeminen.
No mutta tässä tapauksessa luonto on kyllä sitten tehnyt mokan. Kauhean hankalaa, että ne reiänpuhkaisuhampaat on kulmahampaat, miten siinä sitten ssa imettyä molemmista rei'istä yhtäaikaa kun sijaitsevat niin kaukana toisistaan? Paljon kätevämpi olisi, että olisi vain yksi vampyyrinhammas, tai jos ihan pakko on olla kaksi, niin sitten niitten pitäisi olla etuhampaiden kohdalla.
Nykymenollahan toinen reikä vuotaa ihan haaskuuseen, kun imee siitä toisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta tässä tapauksessa luonto on kyllä sitten tehnyt mokan. Kauhean hankalaa, että ne reiänpuhkaisuhampaat on kulmahampaat, miten siinä sitten ssa imettyä molemmista rei'istä yhtäaikaa kun sijaitsevat niin kaukana toisistaan? Paljon kätevämpi olisi, että olisi vain yksi vampyyrinhammas, tai jos ihan pakko on olla kaksi, niin sitten niitten pitäisi olla etuhampaiden kohdalla.
Nykymenollahan toinen reikä vuotaa ihan haaskuuseen, kun imee siitä toisesta.
Nosferatulla oli torahampaat edessä https://www.looper.com/img/gallery/the-creepy-detail-you-missed-in-nosf…
Mä luulin et ne imee vaan munaa.