Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tuntenut villiä, ylitsepääsemätöntä

Vierailija
25.10.2014 |

Himoa esim.mieheen/naiseen?

Minulla on sellainen tunne erääseen ihmiseen. Ja tiedän, että se on molemmin puolinen. Olemme molemmat varattuja. Tätä tunnetta on kestänyt vuosia. Eikö tämä laannu ikinä? Tosin on ollut ajanjaksoja ettei tunne ole niin voimakas.

Kommentit (53)

Vierailija
21/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:48"]

Tunsin kaveriin näin. Panimme, seksi oli naurettavaa koska mies laukesi oikeasti varmaan 30 sekunnissa. Minua jäi vituttamaan, nolottamaan ja panettamaan. Tunteet katosivat kun tajusin että kaikki oli vain pääni sisällä ja elokuvateollisuudessa! :) eli kannatti. Sain asian käsiteltyä. Ja kyllä, olin täysin varma asian molemmin puolisuudesta mutta voi kuinka väärässä olinkaan :D joten toivon että Perusteluina on oikeasti muutakin kuin pitkät katseet. ;)

[/quote]

Mä en tajunnut tästä mitään. Siis panitte, ja mies oli niin kiihkoissaan kanssasi, että laukesi samantien, ja sitten kuitenkin väität, että kiinnostus olikin yksipuolista? Siis kiinnostus puuttuikin sinulta, niinkö? No, hyvä kun sait asiaan selvyyden, vaikka kaveruutenne varmaankin loppui?

Ja vastaus kysymykseen: Olen tuntenut, ja nimenomaan kiellettyä himoa. Itse olin varattu, mies vapaa. 

Vierailija
22/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kaikin puolin ihana mies. Seksiä ja rakkautta löytyy. En voi vaan käsittää miksi tunnen noin sitä toista kohtaan. Ja hän myös minua. Haluaisin uskoa, että kaikella on merkitys. Ehkä tämänkin merkitys paljastuu minulle joskus.
Ne jotka tietävät tämän tunteen ymmärtävät varmaan mitä tarkoitan ja miksi tämä on niin raastavaa. En haluaisi satuttaa ketään. Olisi helpompi jos tämä olisi vain yksipuolista. Kun juttelen hänelle en muista mitä juteltiin. On myös vaikea puhua keskenään koska tämä himon tunne on niin suuri.
Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei siinä mitään syvällistä merkitystä ole. Ihminen ei vain ole yksiavioinen. Luonnonvalinnan kannalta on ollut järkevämpää sekoittaa geenejä muidenkin kuin oman kumppanin kanssa. 

Minulla oli samanlainen järjetön ihastus. Pääsin siitä yli välttelemällä kyseistä ihmistä kuin ruttoa. Kun en ollut nähnyt häntä kahteen vuoteen (ja jouduin tekemään tietoisia päätöksiä asian eteen) ihastus ja himo oli kadonnut. Nykyään en tunne häntä kohtaan enää mitään muuta kuin toveruutta. En hyväksy pettämistä enkä ikinä haluaisi pettää miestäni.

Vierailija
24/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

21 jatkaa: minullakin siis oli kyseessä molemminpuolinen ihastus...

Vierailija
25/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua muutaman vuoden vanhempi, älykäs, businesspukeutunut korkokenkiä käyttävä nainen työpaikalla saa himot nousemaan. Fantasioissa olen jo eksynyt työpaikan saunatilaan ja fantasioinut villistä seksistä.

t.mies

Vierailija
26/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kerran työkaverini kohtaan todella vahvaa vetoa ja himoa ja hän minua. Olimme molemmat varattuja. Aloitimme suhteen ja panimme kuin kanit noin vuoden ajan. Vähitellen himo laantui ja koko juttu alkoi tuntua tympeältä ja homma lopahti. Emme ole enää missään tekemisissä. Ei se siis mitään elämää suurempaa ollutkaan.  En varsinaisesti kadu, mutta toiste en alkaisi tuohon. Ei siitä lopulta mitään hyvää jäänyt käteen.

Vierailija
27/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepa romaani nimeltä Rakkauden maanosat. Olet Aasiassa. Javähän höpö, rauhoitu. Ota järki käteen ja etsi elämääsi muuta sisältöä.

Vierailija
28/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo selittämätön salattu himo ja kielletty kiihko tekee elämästä elämisen arvoista.

Vierailija
29/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
30/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin hypätä Harley moottoripyörän selkään, karauttaa työpaikalle ja sanoa naiselle saatana nyt tarakalle! ja sit harrastaan villiä seksiä merenrantaan.

t.mies

Vierailija
31/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsimys lakkaa, kun ainainen himo katoaa :) Tuure tietää...

Vierailija
32/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
33/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
34/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viidenkympinvillitys?

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:01"]

Haluaisin hypätä Harley moottoripyörän selkään, karauttaa työpaikalle ja sanoa naiselle saatana nyt tarakalle! ja sit harrastaan villiä seksiä merenrantaan.

t.mies

[/quote]

Vierailija
35/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

I

Vierailija
36/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epätervettä ja sairasta. Hyi helvetti, että etoo lukea näitä pervoja juttuja!!!!!!!!!!!!

Vierailija
37/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö elämä rakennu erilaisista tunteista ja juuri tunteet tekee elämästä elämisen arvoisen. En sano etteikö minulla olisi mitään muuta kuin tämä "juttu" mutta tämä on ollut iso asia minulle. Tunne kerkesi lopahtaa pariksi vuodeksi. Nyt se on taas pinnalla. Joka tapauksessa jos tämä jäisikin tähän, on minusta se ihana muisto ja tunne siitä, että kaikki ei ole mustavalkoista, tasaista ja "tylsää". En ole minäkään ennen ketään miestä halunnut kuin omaani. Tässä sen näkee miten moniulotteinen elämä on.

Ap

Vierailija
38/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveria kohtaan. Olen varattu, en aio tehdä asialle mitään. Jännää ajatuksen tasolla, todellisuudessa menettäisin liikaa.

Vierailija
39/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon miettinyt samaa!!! Mun mielessä on vuosia pyörinyt sama ihminen ja haluan häntä. Hänet. Ja häntä.... Voisin ehkä jopa saada tän himon kohteeni. Kannattaako? Hävettäs myöntää henkilölle että oon ajatellut vuosia samoin... Mutta myös rakastan oikeasti.

Vierailija
40/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap joutuu ilmeisesti tapaamaan himonsa kohdetta säännöllisesti, mutta muille sanon että kannattaa vältellä henkilöä jota kohtaan tunnette tuota tunnetta, jos olette varattuja. Tunne on niin voimakas, että lupaan asioiden johtavan seksiin, ellette pysy erossa. Ei sitä vastaan pysty heikko ihminen taistelemaan.

nimim. Kokemusta löytyy...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yksi