Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

MITEN voikaan pelkän kuvan perusteella ihastua näin paljon??!!

Vierailija
02.11.2014 |

Olen aina pitäny itseäni melko järkevänä naisena kunnes reilut puoli vuotta sitten näin Facebookissa kaverin kaverin profiilin ja ihastuin mieheen ihan silmittömästi heti, pelkkien kuvien perusteella. Ei olla siis koskaan tavattu mutta ihastukseni vaan syveni kun tietysti stalkkasin tyypin profiilia ja kaikki mitä se kirjotti, mistä se tykkäs, kirjat mitä oli lukenu, linkit mitä jakoi, musiikki jne.jne....olin suu auki, ihan niinku oisin oikeasti löytäny sen puolikkaani, sielunkumppanin.En ole tehnyt asian eteen mitään, ei asuta edes samassa kaupungissa, mulla on oma parisuhteeni ja tällä miehelläkin nähtävästi ainakin jonkunlainen...mut miten, MITEN pääsen tästä tunteesta eroon??Aattelin että aika auttaa mutta ei, päinvastoin.Aattelin että poissa silmistä, poissa sydämestä enkä katsellu tyypin kuvia tai käyny profiilissa aikoihin mut ei auta mitään, etenki ku jostain syystä tää mies on usein ekana niissä Facebookin kaveriehdotuksissa (ihmiset jotka saatat tuntea tms.).Mietin jo että laitan tyypin profiiliin eston etten nää mitään häneen liittyvääkään mutta tunnen itseni naurettavaksi, enhän mä voi täysin tuntematonta ihmistä estää, kai tähän on joku muu ratkasu...

Onko muille käyny koskaan näin ja miten tästä tunteesta pääsee eroon?Vai mitä tekisitte, onko tää nyt niitä kortteja jotka pitäs kattoa ettei tarvi sitte vanhana katua "olis pitäny tehdä jotain..." Vai kertooko tämmönen hullaantuminen mielestänne siitä että nykyiseni ei sitte ole se oikea minulle? Auttakaa, riudun rakkaudesta....

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää kaveriksi ja ala juttelemaan :)

Vierailija
2/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi on joku aivokemiajuttu, en ottaisi vakavasti, ethän tunne koko ihmistä oikeasti etkä tiedä millaista elämä hänen kanssaan olisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en jättäisi tota korttia katsomatta, etenkin jos oma parisuhteesi voi huonosti tai olet ajatellut eroa. Eri asia jos kaikki kunnossa omassa elämässä, silloin tutustumisesta saattaa aiheutua iso sotku.

Vierailija
4/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti huonossa suhteessa olevat, eli esim. alkoholistin kanssa seurustelevat, kokevat tuollaisia 'hullaantumisia' toisiin, vähän niin kuin pakopaikka siitä kuluttavasta suhteesta.

Tietysti monet ns. normaalitkin hullaantuvat, eli en tosiaan väitä että olisi juuri tuosta kyse :)

Vierailija
5/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohonhan se Tinderikin perustuu.

Ilman muuta treffeille, jos olette molemmat vapaita. Tiedosta kuitenkin, että olet luonut hänestä ihannekuvan, joka ei välttämättä vastaa todellisuutta.

Jos taas päädytte yksiin, tuossa on aikamoinen tarina lapsille ja lapsenlapsille kerrottavaksi. <3

Vierailija
6/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 21:58"]

Lisää kaveriksi ja ala juttelemaan :)

[/quote]

Näin haluaisin tehdä mutta en uskalla...kun siis tyyppi ainakin tapailee jotain naista. Jotenki tuntuu että ihan ilman "syytä" ei viitsisi lisätä kaveriksi, pitäs tehdä jotenki tikusta asiaa, en vaan keksi mitä. voi minua. ap

Vierailija
7/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:01"]

Tuohonhan se Tinderikin perustuu.

Ilman muuta treffeille, jos olette molemmat vapaita. Tiedosta kuitenkin, että olet luonut hänestä ihannekuvan, joka ei välttämättä vastaa todellisuutta.

Jos taas päädytte yksiin, tuossa on aikamoinen tarina lapsille ja lapsenlapsille kerrottavaksi. <3

[/quote]

Juu tiedostan toki että voi olla ja varmasti onkin muuta kuin mitä olen pikku päässäni ajatellut mutta mutta...Niin, olisihan se aikamoinen ensikohtaaminen ja toisaalta niin tätä päivää, tiedän minäkin pareja joiden tarina on alkanu Facebookista. Pitäis vaan jotenki uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel. ap

Vierailija
8/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulle kävi samalla tavalla, kuin näin ekaa kertaa Lauri Tilkasen kuvan.

Vierailija
9/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lisää kaveriksi vaan laita jokin kiva mutta neutraali viesti, kuten "sullahan on hyvä maku" tms. Jos vastaa niin sithän näet... Jos asutten eri paikkakunnillakin, niin et häneen sitten edes törmää jos hävettää.

Vierailija
10/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:05"]

Juu tiedostan toki että voi olla ja varmasti onkin muuta kuin mitä olen pikku päässäni ajatellut mutta mutta...Niin, olisihan se aikamoinen ensikohtaaminen ja toisaalta niin tätä päivää, tiedän minäkin pareja joiden tarina on alkanu Facebookista. Pitäis vaan jotenki uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel. ap

[/quote]

Siis sinulla on parisuhde, tuolla ihastuksen kohteellasi, jota et edes tunne, on parisuhde, mutta silti mielestäsi "pitäis vaan jotenki uskaltaa ottaa se ensimmäinen askel". Voiko ihminen enää itsekkäämpi olla?

Vierailija
11/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis sillä on jo muija, eli mikä sulta meni ohi.

Vierailija
12/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Keneltä meni ohi? Lainaa viestiä johon viittaat, niin tiedetään kenelle sä höpöttelet.

Vierailija
13/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle laittoi viestin joku tuntematon, joka oli ihastunut enkä kyllä sitä ottanut mitenkään imartelevana edes. Eihän pelkistä kuvista nää mitään millainen ihminen oikeasti on. Sitten hän vielä kirjoitteli että turhaan meni ihastumaan, kun ystävällisesti kerroin että olen parisuhteessa ja minun olisi kuulemma pitänyt laittaa se tieto julkiseksi.

Vierailija
14/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:19"][quote author="Vierailija" time="02.11.2014 klo 22:12"]

[/quote]

Keneltä meni ohi? Lainaa viestiä johon viittaat, niin tiedetään kenelle sä höpöttelet.
[/quote]No ihan ite ap.lle oli tämä, et meniks siltä ohi se, et jäbä on varattu, joten next.

Vierailija
15/15 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on itsellä parisuhde, ja miehellä myös. Toihan on älyttömintä mitä voi olla, suunnitella pettämistä ja jättämistä jonkun ventovieraan takia! Ja mitä sä alkaisit vieraan ihmisen parisuhdetta sotkemaan lapsellisella ihastumisellasi, anna ihmisten olla rauhassa. Ei ihmisiä pidä alkaa stalkkaamaan ja häiriköimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi