Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko koskaan tuntenut villiä, ylitsepääsemätöntä

Vierailija
25.10.2014 |

Himoa esim.mieheen/naiseen?

Minulla on sellainen tunne erääseen ihmiseen. Ja tiedän, että se on molemmin puolinen. Olemme molemmat varattuja. Tätä tunnetta on kestänyt vuosia. Eikö tämä laannu ikinä? Tosin on ollut ajanjaksoja ettei tunne ole niin voimakas.

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:32"]

Siis mä oon miettinyt samaa!!! Mun mielessä on vuosia pyörinyt sama ihminen ja haluan häntä. Hänet. Ja häntä.... Voisin ehkä jopa saada tän himon kohteeni. Kannattaako? Hävettäs myöntää henkilölle että oon ajatellut vuosia samoin... Mutta myös rakastan oikeasti.

[/quote]

jos ootte molemmat vapaita niin hell yes! 

Vierailija
42/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakavissani ajatellut luopua pitkästä parisuhteesta, jotta voin toteuttaa halujani ja kokea eläväni. Maailmassa on niin paljon ihanai pantavia miehiä, joten mitä vittua ahdistua suhteissa! Nim. kerran sitä vaan eletään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan :P tosin ei olla yhteyksissä oltu, välillä kuullut kavereiden kautta hänestä jotain ja hän minusta.

Voi luoja. Tää on ihan uskomaton tunne. Ja uskon että on molemminpuolista...

Vierailija
44/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus 39:lle t.41

Vierailija
46/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo! Mulla yksi tuttu, joka on vapaa ajoittain, niinkuin minäkin nyt. Se ei ole sillai perustavalla viehättävä mies, vaan siinä on jotain mikä saa mut kiihottumaan... En usko et tunne on molemminpuolinen, koska sen aiemmat naisystävät on ihan eri tyypppisiä kuin minä. Tai voihan se olla, mut se ei kehtaa myöntää. Olen ns. kiltti tyttö, sen naiset olleet tatuoituja laulajia yms.

Vierailija
47/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin kaveriin näin. Panimme, seksi oli naurettavaa koska mies laukesi oikeasti varmaan 30 sekunnissa. Minua jäi vituttamaan, nolottamaan ja panettamaan. Tunteet katosivat kun tajusin että kaikki oli vain pääni sisällä ja elokuvateollisuudessa! :) eli kannatti. Sain asian käsiteltyä. Ja kyllä, olin täysin varma asian molemmin puolisuudesta mutta voi kuinka väärässä olinkaan :D joten toivon että Perusteluina on oikeasti muutakin kuin pitkät katseet. ;)

Vierailija
48/53 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
49/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
50/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 23:01"]

Haluaisin hypätä Harley moottoripyörän selkään, karauttaa työpaikalle ja sanoa naiselle saatana nyt tarakalle! ja sit harrastaan villiä seksiä merenrantaan.

t.mies

[/quote]

Tajuatko edes kuinka kylmä siellä merenrannassa on näin loppusyksynä?

Vierailija
51/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
52/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yks mies töistä on jäänyt mieleen vuosikausiksi... Vetoa tunnen, vaikka ei pitäisi.

Vierailija
53/53 |
26.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Yks mies töistä on jäänyt mieleen vuosikausiksi... Vetoa tunnen, vaikka ei pitäisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi yksi