Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä liike Tampereella tekee 1,5v lapselle korvareijät?

Vierailija
25.10.2014 |

Enkä kaipaa tähän ketjuun lasten korviksia vastustavia. Minä laitan lapselleni korvakorut ja mieltäni ei voi tässä asiassa muuttaa. Jos löytyisi joku joka on Tampereella lähiaikoina käynyt lapselleen laittamassa korvakorut? :)

Kommentit (126)

Vierailija
1/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

=(

Vierailija
2/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei yksikään.

Vierailija
4/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio auttaa sinua.

Vierailija
5/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mikään. Ampumalla ei muutenkaan kannata laittaa korviksia ja lävistäjät ei taatusti tee taaperolle korvareikiä.

Vierailija
6/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä.

Vierailija
7/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:36"]Toivottavasti ei yksikään.
[/quote]

Se on sun mielipide.

Vierailija
8/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakennat lapsestasi parempaa minää....=(

Vierailija
9/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät laita

Vierailija
10/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ei ole lelu.

Vierailija
11/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti ei mikään.

Vierailija
12/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta ropo

Vierailija
13/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]Toivottavasti ei mikään. Ampumalla ei muutenkaan kannata laittaa korviksia ja lävistäjät ei taatusti tee taaperolle korvareikiä.
[/quote]

Ainahan ap voi käyttää ikivanhaa teinien suosimaa jääpala-tulitikku-parsinneula -kikkaa :)

1,5 -vuotias voisi toki olla myös kiinnostunut jo tatuoinnista, ehkä mamman nimi niskaan tai tribaali käsivarren ympärille? Kiinalainen merkki kankkuun?

Vierailija
14/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä.
[/quote]

Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi?

Vierailija
15/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitten vaan kuullu kysyä lapsen ikä. Kun kysyvät vastaat 7v ja reiät tulee! Näin tapahtui, kun ystäväni laitatti 3-v lapselleen Helsingissä korvikset. Ekassa paikassa olivat kysyneet ikää ja ystäväni oli vastannut rehellisesti  3v, olivat kieltäytyneet. Seuraava mesta ja sama kysymys. Ystäväni oli sanonut 7v ja asia oli ollut sillä selvä.

Vierailija
16/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä. [/quote] Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi?

[/quote]

No kerropa meille, miksi se puolitoistavuotias ne korvikset tarvitsee? Hyvinvointinsa vuoksi? Ollakseen kauniimpi? Tai söpömpi?

Vierailija
17/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi bloggaaja, jonka mies on muistaakseni latino, ei saanut vauvalleen korviksia mistään, tai siis missään ei suostuttu laittamaan. Mies lävisti sitten itse. En muista blogin nimeä, kun sattumalta sitä luin. Jonkun portaalin alla kuitenkin.

Vierailija
18/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:46"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä. [/quote] Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi?

[/quote]

No kerropa meille, miksi se puolitoistavuotias ne korvikset tarvitsee? Hyvinvointinsa vuoksi? Ollakseen kauniimpi? Tai söpömpi?
[/quote]

En jaksa enää täältä kysyä yhtään mitään koska palsta täynnä kiihkoilia mammoja :( Enkä ala kulttuuri taustoja selittelemään. Puoliksi Vietnamilainen perhe. Laitamme sitten Vietnamissa lapsellemme korvakorut. Ei täällä voi asiallista keskustelua oikein mistään käydä :( Heti ollaan haukkumassa tyyliin huonoksi vanhemmaksi. Voisitte itse varmasti miettiä, miten voisitte olla parempia vanhempia lapsillenne ja sitä ei korvakoruissa mitata. Lapset tarvitsevat aikaa ja yhdessä oloa sekä paljon rakkautta, tietysti rajoja unohtamatta.

Vierailija
19/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinustako on oikein satuttaa pientä lasta tahallasi siksi, että hän ei ole sinusta muuten tarpeeksi kaunis?

Vierailija
20/126 |
25.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:49"][quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:46"] [quote author="Vierailija" time="25.10.2014 klo 12:38"]minä minä minä minä...jospa ajattelisit sitä lastasi välillä. [/quote] Me ollaan monikulttuurinen perhe. Ihan taatusti lasta ollaan ajateltu ja minä minä minä asenteella ei pahemmin olla oltu. Lapsi lopettamassa imetyksen ja nukkuu perhepedissä. Yhtäkään yötä tai päivää en ole vielä lapseni luota ollut pois. Ei syö purkki ruokia vaan terveellistä kotiruokaa. On iloinen ja terve lapsi. Allergioita ei ole eikä ole ollut vielä kertaakaan kipeänä, nyt on vähän nuhaa ja sekin johtuu MPR rokotteesta. Rakastan lastani enemmän kuin mitään muuta tässä maailmassa. Eikö tähän maailmaan mahdu erinlaisia ihmisiä ja erinlailla eläviä? Yhtähyvin voisin sinulta kysyä että miksi juokset baareissa tai ylipäänsä Suomalaiset juoksee vaikka on lapsia? Annat lapsen liian pienenä hoitoon ym??? Eikö tuo ole itsekästä?? Minä minä minä...kun minun tarpeet, mutta entä lapsi? [/quote] No kerropa meille, miksi se puolitoistavuotias ne korvikset tarvitsee? Hyvinvointinsa vuoksi? Ollakseen kauniimpi? Tai söpömpi? [/quote] En jaksa enää täältä kysyä yhtään mitään koska palsta täynnä kiihkoilia mammoja :( Enkä ala kulttuuri taustoja selittelemään. Puoliksi Vietnamilainen perhe. Laitamme sitten Vietnamissa lapsellemme korvakorut. Ei täällä voi asiallista keskustelua oikein mistään käydä :( Heti ollaan haukkumassa tyyliin huonoksi vanhemmaksi. Voisitte itse varmasti miettiä, miten voisitte olla parempia vanhempia lapsillenne ja sitä ei korvakoruissa mitata. Lapset tarvitsevat aikaa ja yhdessä oloa sekä paljon rakkautta, tietysti rajoja unohtamatta.

[/quote]

Turhan fyysisen kivun tuottaminen ja korvien silpominen on sinusta äidinrakkautta? Hyi helvetti sinua, olet kuvottava etkä todellakaan ajattele lapsesi parasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi viisi