Kiihottaako nykynaisia 40-kymppinen menestyvä Harley mies?
Jos päälle 40 vuotias menestynyt mies hankkii Harley moottoripyörän, niin kiihottaako se edelleen naisia kuten muutama vuosikymmen sitten? Nyt ei siis ole kyse mistään liiviporukasta, vaan menestyvästä miehestä joka hankkii perinteisen moottoripyörän.
Haluaisitko naisena tarakalle?
t.mies vantaan martinlaaksosta
Kommentit (65)
40-kymppinen = 400-vuotias..no jos totta puhutaan niin ei.
40-kymppinen? 400-vuotiasko?!? ;) :D
Oon saanut olla tarakalla nuorena, ei enää niin innosta. Epämukavaa ja tylsää istua siellä takana, mieluummin ajaisin ite.
Ei ainakaan mua, en innostu yhtään autoista, moottoripyöristä, moottorikelkoista, mönkijöistä, polkuautoista, veneistä tms. En myöskään kiihotu vantaalaisista. Mun unelmieni mies ajaa fillarilla ja asuu Helsingin tai muun oikean kaupungin keskustassa.
- N28
Et sinä Harlikalla houkuttele muita kuin materialistisia pintaliitäjiä.
en, mutta jos sulla olis edes kunnollinen auto, niin sitten iso ehkä
vähän vanhan kupsakka makuuni, pidän pääasiassa alle 300-vuotiaista.
Jotain ryhmää varmasti kiinnostaa! Naiisakin on niin erilaisia, ettei voi sanoa mikä kiihottaisi naisia yleensä.
Itseäni ei kiihota, moottoripyörät ja muut "rajut" harrastukset on mulle iso turn off, koska etsin kaltaistani kotihissukkaa. Menestyskin on turn-off. Mutta ihan varmasti löytyy sellaisia naisia myös joita innostaa juuri menestynyt ja moottoripyöräilevä.
Ei kiihota eikä edes kiinnosta moottoripyöräilevä mies riippumatta siitä, minkälainen mopo on kyseessä ja miten usein sillä ajellaan.
Auto on ok, kunhan se ei ole miehelle mikään identiteettikysymys. En siis ottaisi audimiestä, opelmiestä, toyotamiestä, ferrarimiestä, en mitään sellaista mistä, jolla on jotain suuria tunteita jostakin automerkistä, oli ne tuntemukset sitten negatiivisia tai positiivisia.
Voi Martinlaakson mies, toivottavasti sä et ostanut sitä Harrikkaa koska nyt näyttää vähän siltä ettei se toimi. Koita jotain muuta jooko.
No en:) Ihan yhtä isoja turn offeja: HD ja Martinlaakso. Ja sit ihan tiedoksi: MENESTYNEET ihmiset ei asu Martsarissa, seuraavaan provoon heitä ny vaikka Pakkala tai Ylästö, ees vähän parempi.
Jotakin muuta pitää miehessä olla kuin moottoripyörä, joten ensin katsoisin ne muut jutut.
N40
Tää avaus kuulostaa siltä niin kuin 15v. poika olis saanu mopon ja odottaa että mimmit kuolaa.
Hei sori..ei kans kiinnosta mies, joka harrastaa mies-juttuja, kuten moottoripyöriä jne. Ei tietysti oo poissuljettua, että tuollaisenkin kanssa vois synkata, jos mies on elämänmyönteinen ja tykkää elämästään, löytyy jotain yhdistävää tekijää ja mies huomioi minutkin. Mutta siis itseäni ei mitkään statussymbolit vedä puoleensa.
en