Mistä saisi apua pesukoneen siirtoon (raput ylös) ja asennus?
Kuka tulisi auttamaan kun en itse jaksa nostaa ja ei ole miehiä tuttuina?
Kommentit (18)
tuo on muuten todella vanhanaikainen käsitys että miesten pitäisi tehdä raskaita töitä ja naiset eivät pystyisi ihan kaikkeen samaan kuin miehetkin
Vierailija kirjoitti:
Menet rapun kerrallaan :)
En jaksa. Olen 77v heikko vanhus.
Osta kotiinkuljetus ja asennuspalvelu.
Jos uusi kone, niin tilaat sen kotiinkuljetuksella ja asennuksella. Niin minä olen tehnyt.
Eikö sinulla ole tuttavia? Huoltomies tulee kantamaan ja asentamaan sen korvausta vastaan.
Vierailija kirjoitti:
tuo on muuten todella vanhanaikainen käsitys että miesten pitäisi tehdä raskaita töitä ja naiset eivät pystyisi ihan kaikkeen samaan kuin miehetkin
Miksi sekaannut asioihini? Sitä paitsi kannoin pesukoneen jo 21. kerrokseen mutta tämä olikin väärä rappu, en edes asu tässä talossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menet rapun kerrallaan :)
En jaksa. Olen 77v heikko vanhus.
Löytyy nimikkeellä keikka-apu, vanhustyöapu auttaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sekaannut asioihini? Sitä paitsi kannoin pesukoneen jo 21. kerrokseen mutta tämä olikin väärä rappu, en edes asu tässä talossa.
Ap
En sotkeennu. Kunhan totesin että sinulla on vanhanaikaiset käsitykset roolimalleista. Onnea etsintään!
Osta nokkakärryt. Aika painavia tavaroita saa kuskattua. Siinä heikkokin apuri riittää, jos ei jaksa vetää kärryjä rapuissa.
Ne tuodaan nokkakärryillä ja työnnetään paikalleen sillein, että lattia naarmuuntuu.
Aina otan kodinkoneet kotiin tuotuna ja samalla vievät vanhat pois
Vierailija kirjoitti:
Osta nokkakärryt. Aika painavia tavaroita saa kuskattua. Siinä heikkokin apuri riittää, jos ei jaksa vetää kärryjä rapuissa.
:DDD Anteeksi, mulle tuli vaan mieleen sellaiset raskaat keltaiset ruosteiset kärryt olohuoneen nurkassa
Siis joo. Anteeksi vielä kerran
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
:DDD Anteeksi, mulle tuli vaan mieleen sellaiset raskaat keltaiset ruosteiset kärryt olohuoneen nurkassa
Siis joo. Anteeksi vielä kerran
Saat anteeksi. Tietojeni mukaan lähes jokaiseen asuntoon kuuluu jonkinlainen varasto ja jos ostat uudet kärry, niin eivät ole ruosteessa😅
ilmainen apuko vain käy