Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako nykynaisia 40-kymppinen menestyvä Harley mies?

Vierailija
24.10.2014 |

Jos päälle 40 vuotias menestynyt mies hankkii Harley moottoripyörän, niin kiihottaako se edelleen naisia kuten muutama vuosikymmen sitten? Nyt ei siis ole kyse mistään liiviporukasta, vaan menestyvästä miehestä joka hankkii perinteisen moottoripyörän.

Haluaisitko naisena tarakalle?

t.mies vantaan martinlaaksosta

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi, mutta repesin nauruun :D

N26

Vierailija
62/65 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ainakaan mua, en innostu yhtään autoista, moottoripyöristä, moottorikelkoista, mönkijöistä, polkuautoista, veneistä tms. En myöskään kiihotu vantaalaisista. Mun unelmieni mies ajaa fillarilla ja asuu Helsingin tai muun oikean kaupungin keskustassa.

- N28

Viherpiipertäjä -ei kiitos! :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan olla sun Harley Quinn?

N25

Vierailija
64/65 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt aivan. Harrikoista tulee mielleyhtymä sellaiseen keskivartalolihavaan mieheen, joka kuvittelee itsestään liikoja. Mutta moottoripyörät muuten on mielestäni aika hot. Tarkoitan jotain sellaista erilaista pyörää. Onko se sitten joku "kyykkypyörä" niin en tiedä, kun en alan termistöä tunne.

Vierailija
65/65 |
10.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mopo vielä voisi juuri ja juuri mennä  mutta joku Harrikka-takki tai LIPPIS on NIIN turn off että melkoinen Fassbender pitäisi olla että "kiihottuisin".

Olen miettinyt tätä oikeasti. Että jos olisin sinkku ja kiinnostuisin jotain ihmisestä romanttisessa mielessä niin lerpsahtaisiko kiinnostus heti Harrikan paljastuttua? Todennäköisesti.

Toisaalta... onhan mullakin barbie.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi neljä