Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiihottaako nykynaisia 40-kymppinen menestyvä Harley mies?

Vierailija
24.10.2014 |

Jos päälle 40 vuotias menestynyt mies hankkii Harley moottoripyörän, niin kiihottaako se edelleen naisia kuten muutama vuosikymmen sitten? Nyt ei siis ole kyse mistään liiviporukasta, vaan menestyvästä miehestä joka hankkii perinteisen moottoripyörän.

Haluaisitko naisena tarakalle?

t.mies vantaan martinlaaksosta

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan itse Harrikkaa joten tarakalle en tulisi ja olen jo varattu..mutta onnea kumppanin etsintään :)

Harrikka ei muuten ole mikään "raju" harrastus, kuten joku aiemmin ketjussa sanoi.

Vierailija
22/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 28-vee en voi sietää harrikkatyyppisiä miehiä, saati sitten naisia. Äitini 56-vee nuorekas pakkaus on samaa mieltä. Mieluummin joku suurikokoinen "sporttinen" moottoripyörä. Harleyt on ärsyttäviä päristimiä. Ei.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota martinlaaksolainen Harrikkamies. Toisaalta Bratt Pitt Harrikan selässä on kyllä niin hothot.

Vierailija
24/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olemme molemmat nelikymppisiä, kumpikin saanut  aina toteuttaa haaveitaan aina. Molemmilla riittäisi vientiä sinkkuinakin ja tämä myös tiedostetaan nykytilanteessakin.

Vierailija
25/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:44"]

No en:) Ihan yhtä isoja turn offeja: HD ja Martinlaakso. Ja sit ihan tiedoksi: MENESTYNEET ihmiset ei asu Martsarissa, seuraavaan provoon heitä ny vaikka Pakkala tai Ylästö, ees vähän parempi.

[/quote]

tsot tsot Mika Häkkinen asui vantaan martinlaaksossa. haluaisin nätin 40 v naisen moottoripyörän tarakalle! tarakalle, minä ohjaan koska olen mies.

Vierailija
26/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sietää moottoripyörien ääniä. Riittää, että naapuri prutkuttaa sitä harrikkaansa tyhjäkäynnillä pihassaan viis minsaa ennen kuin se lähtee ajelemaan ja palattuaan toiset viis minsaa. Lisäksi niin monet motoristit kiihdyttelee liikenteessä ihan miten sattuu, että suhtaudun kaikkiin mopoileviin hyvin, hyvin suurella epäilyksellä. En ottais mopoilevaa miestä.

Vierailija
27/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään vaan autoista. Ja niistäkin vaan omista.

Vierailija
28/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Harrikka on aika "pappa". Se oikein huutaa sitä, että mies on nyt tulossa vanhaksi ja yrittää epätoivoisesti pitää kiinni nuoruuden viimeisistä rippeistä... Hanki mieluummin joku oikeasti nuorekkaampi pyörä.

Vierailija
29/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:44"]

No en:) Ihan yhtä isoja turn offeja: HD ja Martinlaakso. Ja sit ihan tiedoksi: MENESTYNEET ihmiset ei asu Martsarissa, seuraavaan provoon heitä ny vaikka Pakkala tai Ylästö, ees vähän parempi.

[/quote]

tsot tsot Mika Häkkinen asui vantaan martinlaaksossa. haluaisin nätin 40 v naisen moottoripyörän tarakalle! tarakalle, minä ohjaan koska olen mies.

[/quote]

Ei vitsi, ootkohan se sama jonka kanssa yritin eräässä chatissa jutella. Sekin oli nelikymppinen vantaalainen harrikkamies, joka luuli saavansa naisen motskarillaan. Kun en kiinnostunut, niin tyyppi haukkui mut läskiksi, joka ei uskalla kohdata Todellista Miestä. Asenne ainakin on ihan sama: Mies ajaa seksikkäissä (heh) mopoiluvaatteissaan, naisen paikka on tarakalla.

Vierailija
30/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:52"]

Mun mielestä Harrikka on aika "pappa". Se oikein huutaa sitä, että mies on nyt tulossa vanhaksi ja yrittää epätoivoisesti pitää kiinni nuoruuden viimeisistä rippeistä... Hanki mieluummin joku oikeasti nuorekkaampi pyörä.

[/quote]

Höpöhöpö. Harrikka on ainoa oikea moottoripyörä, japsit halpoja muoviohjuksia, jotka vielä pitävät saatanallisen rumaa ääntä. Harrikkaa ei vain sen hinnan takia voi persaukiset tai nuoret ostaa. Se kääntää katseet aina, eikä syyttä. Harrikka ei ole vain pyörä, se on elämäntapa.

Vierailija
31/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katusportti sen olla pitää. Ei harrikoita, customeita tai etenkään enduroa.

N40, Espoo, moottoripyöräkortti on

Vierailija
32/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään jampan äänestä , se on sellainen matalan seksikäs

Vierailija
33/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:55"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 21:52"]

[/quote]

Höpöhöpö. Harrikka on ainoa oikea moottoripyörä, japsit halpoja muoviohjuksia, jotka vielä pitävät saatanallisen rumaa ääntä. Harrikkaa ei vain sen hinnan takia voi persaukiset tai nuoret ostaa. Se kääntää katseet aina, eikä syyttä. Harrikka ei ole vain pyörä, se on elämäntapa.

[/quote]

Ja tässähän se sitten meneekin lepikkoon. Kuka kiinnostuu miehestä, jonka elämäntapa on moottoripyörä ja jonka identiteettiä se pönkittää niin paljon, että kutsuu itseään "Harley mieheksi"?

Menestys ei näemmä ainakaan yhdyssanoissa auta.

Vierailija
34/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moottoripyörän kanssa saa lähinnä keski-ikäistä miesseuraa. Ei ne prätkät juuri muita kiinnosta. Mutta Erkki ja Masa lähtee sun kans mielellään ajeleen.

Vierailija
35/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeenlainen mies saa naisen ku naisen. Paa kone murisemaan.

Vierailija
36/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
37/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Mies joka sanoi itseään "harrikkamieheksi" on kyllä minulle totaalinen turn-off.

Vierailija
38/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Harlikka on sellasen tylsän keski-ikäisen miehen valinta. Mä toivon mieheltä enemmän sporttisuutta, mielikuvitusta, lapsenmielisyyttä.
Eli jos sulla olis joku katupyörä, se "legendaarinen" tonninen gixxeri ( :D ) niin voisin innostuakin. En tosin kyytiin tulisi mutta saisit katsella mun perävaloja :D

Vierailija
39/65 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blääh, rasittava vanha mies joka nyt keksii sitten millä toteuttaa itseään, siitä sitten puhuu ja pälättää ja kaipaa ihailua sekä ihmetystä kun ihan harrikka! Ei jaksa näit tyyppei.

Vierailija
40/65 |
26.12.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän