Kiihottaako nykynaisia 40-kymppinen menestyvä Harley mies?
Jos päälle 40 vuotias menestynyt mies hankkii Harley moottoripyörän, niin kiihottaako se edelleen naisia kuten muutama vuosikymmen sitten? Nyt ei siis ole kyse mistään liiviporukasta, vaan menestyvästä miehestä joka hankkii perinteisen moottoripyörän.
Haluaisitko naisena tarakalle?
t.mies vantaan martinlaaksosta
Kommentit (65)
Taitaa olla liian elähtänyt jos 400-vuotias.
Varmasti kiinnostaa, mutta peittääkseen sen, ettei niin perisuomalainen mätisäkki ensinnäkään pääse sinne pyörän päälle, eikä sen jälkeen kuskille ole enää tilaa, mätisäkki sanoo, ettei kiinnosta.
Naisilla mopoikä menee ohi jo viisitoistakesäisenä, jos sellaista koskaan tuleekaan.
Harrikan taakse en suostu tulemaan, mutta jos ostan kunnollisen moottoripyörän, niin voisin lähteäkin koeajelulle. t. vantaalainen nainen
Vierailija kirjoitti:
Auto on ok, kunhan se ei ole miehelle mikään identiteettikysymys. En siis ottaisi audimiestä, opelmiestä, toyotamiestä, ferrarimiestä.
Näköjään auto saa kuitenkin sinulle olla identiteettikysymys.
Auto on kulkuväline paikasta A paikkaan B. Ihan sama, minkä merkkinen se on, kunhan se toimii ja sinne sisään mahtuu.
Vanha ketju, minkähän takia tämäkin piti nostaa ylös? Ei olisi kelvannut Harrikka-mies, mutta ihan mielelläni istun puolisoni bemarin kyydissä.
kirjoitus taito minusta tärkeämpi
N400
Vierailija kirjoitti:
Vain Chibs.
Mulle kavis Tig, tuo ihana pervo :D (En ihan oikeasti tieda miksi olen siihen niin ihastunut :D)
AP:lle: ei se 40+ harrikkamies enaa kiinnosta. Tuossa iassa pitaa olla liivit sen pyoran lisaksi etta on edes jotain katu-uskottavuutta, ja silloinkin sulla alkaa jo ika painaa. Kolmekymppisena olis ehka viela mennyt, hyvalla kropalla.
Osta ihan suosiolla se Goldwing. :D
Ei jaksa tässä iässä enää kiivetä tarakalle.
Kun ei Harrikka ole oikein kunnollinen moottoripyöränäkään. Put-put-putputtaahan se mukavasti, mutta tehoista tahtoo olla puutetta, varsinkin moottorin kuutiotilavuuteen nähden. Öljyähän se kusee alleen myös, ainakin jos yhtään vanhemmasta mallista kyse. Ja tahtoo kuskillakin olla monesti sama vika, tietysti aine ei ole öljy vaan jotain muuta :)
Joo jos on timmi vartalo. T: N 50
Ai siis 400-vuotias? Juu ei.
(40-kymppinen = 40 x 10 = 400)
400-vuotiaat kuskit ovat niitä aaveratsastajia.
Eli eivät kiihota.
Toiminut aina karkottavana tekijänä.
Vierailija kirjoitti:
Ai siis 400-vuotias? Juu ei.
(40-kymppinen = 40 x 10 = 400)
Tätä "hauskaa" läppää ei olekaan mainittu kuin muutaman kerran tässä keskustelussa. Kyllä naiset osaa sitten olla nipoja vaikka muuta väittävät. Huumorintajustakin kertoo aika paljon...
T. 40-vuotias setämies jolla ei ole velkaharrikkaa tai -audia
400vuotias harleymies, eikö siinä ole vaarana että lehon osat alkavat vauhdissa irtoilemaan?
Olen 40 eikä mua kiinnosta minkäänlainen 400- vuotias. Hyi kauhee, ruumiinhaju ei kiinnosta.