Vierailija

Niin eli on tässä vuoden sisällä ollut kaksi yhdenillan juttua eri ikäisten miesten kanssa ja ihmettelen miksi ihmeessä molemmat olis halunnut naida ilman kumia?

(Niin ymmärrän kyllä, että ilman kumia tunto on parempi ja huppelissa sitä on tuo ajatuksenjuoksu välillä sitä sun tätä tai miehellä voi olla järkyttävän kova panetus ym.) Mutta, kun emme tunne toisiamme kunnolla, mitä nyt sellaista pintapuolista tutustumista ennen seksiä. Itse ainakin olen huolissani sukupuolitaudeista ja mahdollisesta raskaaksi tulemisesta. Siksi en voi ymmärtää miesten halua naida minua paljaalla. Ehkäisystä kuuluisi molempien huolehtia, hieman hölmöä että pitää itse olla huomauttamassa siitä kumista...

Eli onko yleistä että miehet naitte yhdenillan jutuissakin ilman kumia...?

Vaikuttaako naisen ulkonäkö jotenkin siihen että nättiä naista haluaa naida ilman,  mutta jos ei kovin viehättävä tai aiheuttaa miehessä epäilyksen että nainen on sellainen koko kylän polkupyörä, niin silloin kumi ehdottomasti käytössä...

Tokihan niitäkin miehiä on että ihan sama kunhan saa, niin sitten voi häippästä takavasemmalle ja se on naisen oma asia jos pamahtaa paksuksi tms. Mutta tuskinpa suurin osa ihan niin vastuuttomia on.

Sivut

Kommentit (89)

Okei, noh mahtaa sellaisilla miehillä sitten olla todella kova panetus tms. fetissi kun maksullisiakin halutaan paljaalla... ja sehän on varma että maksulliset harrastavat seksiä milloin kenenkin kanssa, että sukupuolitaudit hyvinkin mahdollisia...

Joo ymmärrän että paljaalla tuntuu paremmalle, niin se tuntuu minustakin. Mutta yhdenillanjutuissa joissa sukupuolitaudeista ei voi tietää, enkä todellakaan halua raskaaksi vieraalle ihmiselle. Taikka saada vaikka jotain aidsia... Mutta sitten on vaan itse huolehdittava siitä kumista...

Mielestäni sanonta: "hetken hurmio voi olla elämäsi turmio", on aika hyvä...

Mulla on noista jonkin verran kokemusta, eikä YKSIKÄÄN mies ole ehdottanut kortsun käyttöä. Parilla on sentään ollut kumeja mukana, mutta pääosin tuo homma on ollut kokonaan minun vastuullani.

Se nyt vaan on niiin paljon parempaa paljaana. Onneksi olen päässyt siihen asemaan elämässäni ettei tarvitse kortsujen kanssa värkkäillä.

ohhoh. Eli jos haluaa tulla raskaaksi ilman miestä, niin ei kun pokaamaan joku kapakasta? Harmi että taudeista ei voi tietää, tuskin kovin moni nainen uskaltaa riskeerata.

Jos saisin seksitaudin ja olisin sinkku, panisin tuollaisia miehiä paljaalla että oppisivat tai edes vähän kärsisivät idioottimaisuudestaan... vaikka tuskin mitään oppisivat, levittäisivät vaan tautia entisestään.

Miehillä taudit on useammin oireettomia kuin naisilla. Ja miehet nyt vaan on lapsellisia ja itsekkäitä ja oman pippelin nautinto on tärkeintä maailmassa.

Vierailija

Mikä tuntuu parhaalta, AIDS, klamydia, herpes, tippuri vai seksi kondomin kanssa?

Klamydia ja tippuri lähtevät kerta-annoksella antibioottia, HIV:n riski on niin olemattoman pieni (tarttuu seksissä ilman kumia 0,04% todennäköisyydellä, vain muutamalla tuhannella on HIV).

Heh. Vaikka olisikin hienoa ajatella että 'mä oon niin kaunis ja kunniallisen oloinen niin siksi mua halutaan panna ilman kumia' niin ei se niin mene. Nuo miehet vaan on tyhmiä eikä osaa ajatella seurauksia. Iso osa miehistä on näitä mutta mitä se kertoo susta että panet noin tyhmiä äijiä, ja miten ne edes voisi ajatella ettet sä ole 'koko kaupungin polkupyörä' kun niillekin jaat noin auliisti? Kumma ajatuksenkulku sulla.

Itsekin junnuna panin ilman kumia, onneksi tuli vain klamydia. Mutta siitä viisastuneena, nykyään aina kumi jos on yhden illan hoito.Ja joskus tuli dokkari Virossa työskentelevistä huorista joilla oli HIV, käyttivät kondomia, mutta jos asiakas vaatimalla vaati olla ilman, niin suostuivat. Eivät kerro miehille tietenkään taudeista ja asiakkaina paljon suomalaisia miehiä.

Sivut

Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat