Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako Clotamin kanssa ottaa Buranaa?

Vierailija
24.11.2014 |

Järkyttävä niska-hartiakipu säteilee päähän ja pelkään migreenikohtausta. Jos kohtaus tulee, otan Migardia, mutta entä näin ennaltaehkäisynä kipuun? Otin jo Clotam-tabletin, mutta saanko ottaa sen kanssa ibuprofeenia tai parasetamolia? Minkälaisia annoksia ja kumpaa mieluummin? Kiitos neuvoista, on aika tuskainen olo...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei buranaa, mutta panadolia saa. Näin minua ohjeistettiin apteekissa. Lääkärikin neuvoi et olisi hyvä olla väh 12h clotamin ja buranan välissä.

Vierailija
2/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:32"]

Ei buranaa, mutta panadolia saa. Näin minua ohjeistettiin apteekissa. Lääkärikin neuvoi et olisi hyvä olla väh 12h clotamin ja buranan välissä.

[/quote]

Minä olen joskus ottanut buranaa samaan aikaan, kun en ole kuullutkaan ettei saisi! Onko niissä sitten sama vaikuttava aine, vai miksiköhän on noin? Rasittavat esim. maksaa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat molemmat saman sarjan tulehduskipulääkkeitä - ei samoja mutta saman tyyppisiä. Hyöty tuskin lisääntyy päällekkäin otettuna, mutta haittavaikutuksien riski kasvaa. Parasetamolia voi ottaa max 1 gramma 6-8 tunnin välein lisäksi.

Vierailija
4/4 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"][quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:32"]

[/quote]

Minä olen joskus ottanut buranaa samaan aikaan, kun en ole kuullutkaan ettei saisi! Onko niissä sitten sama vaikuttava aine, vai miksiköhän on noin? Rasittavat esim. maksaa?
[/quote]
Ovat vatsalle raskaita. Panadol nimenomaan on maksatoksinen eli ei rasita mahaa. Kuulemma burana+clotam yhteiskäytöstä voi seurata vatsahaavaa ainakin. Tiedä sitten kuinka herkästi :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän