Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaahan, miksi mies haluaa naida paljaalla yhdenillan jutuissa?

Vierailija
24.10.2014 |

Niin eli on tässä vuoden sisällä ollut kaksi yhdenillan juttua eri ikäisten miesten kanssa ja ihmettelen miksi ihmeessä molemmat olis halunnut naida ilman kumia?

(Niin ymmärrän kyllä, että ilman kumia tunto on parempi ja huppelissa sitä on tuo ajatuksenjuoksu välillä sitä sun tätä tai miehellä voi olla järkyttävän kova panetus ym.) Mutta, kun emme tunne toisiamme kunnolla, mitä nyt sellaista pintapuolista tutustumista ennen seksiä. Itse ainakin olen huolissani sukupuolitaudeista ja mahdollisesta raskaaksi tulemisesta. Siksi en voi ymmärtää miesten halua naida minua paljaalla. Ehkäisystä kuuluisi molempien huolehtia, hieman hölmöä että pitää itse olla huomauttamassa siitä kumista...

Eli onko yleistä että miehet naitte yhdenillan jutuissakin ilman kumia...?

Vaikuttaako naisen ulkonäkö jotenkin siihen että nättiä naista haluaa naida ilman,  mutta jos ei kovin viehättävä tai aiheuttaa miehessä epäilyksen että nainen on sellainen koko kylän polkupyörä, niin silloin kumi ehdottomasti käytössä...

Tokihan niitäkin miehiä on että ihan sama kunhan saa, niin sitten voi häippästä takavasemmalle ja se on naisen oma asia jos pamahtaa paksuksi tms. Mutta tuskinpa suurin osa ihan niin vastuuttomia on.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:45"]

[quote author="Vierailija" time="02.02.2015 klo 20:42"]

Mulla on tullut tällainen sankari vastaan, joka kyllä suostui sen kumin laittamaan, mutta oli sitten jossain välissä ottanut sen salaa pois!

[/quote]

Vitsi mikä törkimys.

[/quote]

Joo, mulla kans kerran yks vanha tuttu.. oli laittanu kumin, mut jotenki mun huomaamatta ottanu melkein samantien pois ja yritti tulla sisää. Ei sil oikee seisonu kunnol ja siit ei sit tullu mitää. Enkä antanu paljaalla sen tulla :D Oli vähän jännä/nolo tilanne..

Ja yks vanha panokaveri on kyselly aina välillä et sais paljaalla panna, en oo suostunu kertaakaa. Voi luoja, silläki voi olla ties kuin monta muijaa ketä käy panemassa ja en edes tiedä kuin montaa ilman kumia panee vaik ois muita ehkäisyi.. En ikinä anna ilman kumia ellei oo oikee suhde kyseessä.

Vierailija
22/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan kaikille naisille jotka haluavat lapsen muttei miestä niin suostumaan tällaisen pellen ehdotukseen ja mies saa maksaa elarit ..itse olen kerran tehnyt näin ja toinen lapsi on suunnitteilla. Viikonloppuna baariin jos löytyis joku komea mies joka ehdottaa panoa paljaalla :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
24/88 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasan yhtä tyhmä on se ämmä joka antaa kumitta itseään kairata, kuin ilman kumia mulkullaan nussiva mulkku. Kahden vajaaälyisen lisääntyessä lapsesta tulee varmaan aivan vitun tyhmä.

Vierailija
25/88 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.10.2014 klo 11:20"]

Tuntuu vaan niin paljon paremmalta kuin kumilla ja ei tarvitse alkaa räpläämään kortsua päälle vaan voi suoraan siirtyä hommiin ja roiskia sperma naisen sisään kun kumisukkaan. Naiset täällä laulaa kuinka vastuuttomia miehet on, mutta muistelisivat vain itseään puoli viideltä jatkoilla, kun pakottava tarve on saada munaa vaikka aamulla olisi jälkiehkäisyn hakeminen edessä...

T. Kokenut mies

[/quote]

Itse en ole tuollainen horo edes silloin viideltä aamulla.

Vierailija
26/88 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies haluaa paljaalla ja kysyn taudeista niin: "joo ei mulla oo mitään ku oon käyny testeissä x aikaa sitte (yleensä useita kuukausia)/en oo koskaan pannu mitään huoria. ja sullahan ei varmaan oo mitään tauteja ku haluut käyttää kumia/oot niin tasapainosen olonen/vaikutat kiltiltä"

TURN OFF ja ei seksiä!!

On ne miehet kyllä taitavia ulkonäön perusteella tunnistamaan kellä on tauti ja kellä ei :)

Vierailija
27/88 |
03.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"]

Tippurista ja kupasta on olemassa jo versioita, joihin ei nykylääkkeet tepsi. Kuppakin on tappava tauti. "Vaan" klamydia aiheuttaa lapsettomuutta ja syöpää, joten villin sinkun olis syytä kertoa. Herpes ei parane, vaan jää elimistöön.

[/quote]

Myös kondylooma jää elimistöön. Litteä kondylooman muoto, josta usein puhutaan vain hpv:nä (mitä kaikki kondylooma-virukset tosin ovat), voi aiheuttaa kohdunkaulansyöpää ja muita syöpiä.
[/quote]

Kondylooma ei ole virus vaan HPV-viruksen aiheuttama tauti (visvasyylä), joka on yksi tiettyjen hpv-virusten ilmenemismuodoista. Suurin osa hpv-infektioista paranee, mutta paraneminen on hidasta ja koska erilaisia hpv-viruksia tunnetaan jopa 100, ovat uudet eri tyypin hpv-infektiot silti mahdollisia. Toki osalla sairastuneista virus jää latentiksi elimistöön ja tällaisista infektioista erityisesti ns. suuren riskin hpv-virukset ovat merkittävä riski mm. kohdunkaulan syövälle.

Kaikki hpv-virukset eivät aiheuta kondyloomaa tai muita genitaalialueiden oireita, vaan esimerkiksi monille tutut syylät ovat hpv-viruksen aiheuttamia. 80% suomalaisista saa elämänsä aikana hpv-infektion, mutta läheskään kaikki niistä eivät oireile lainkaan.

Vierailija
28/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa naisistakin antaa panna ekana iltana paljaalla. Itse harrastin aikoinaan aika paljonkin yhden yön juttuja ja omien ja myös muutamien kaverien kokemusten perusteella ainakin 80% jopa 90% antaa heti panna paljaalla. Osa jopa vaati saada paljasta!  M35

Vierailija
29/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite oon Aasian reissuilla lukemattomat kerrat surffannu kännissä pitkin huorakatuja. Ilman kumia olen aina pannu. En ole testeissä käyny eikä muna ole vielä mustaksi muuttunu. Suomessa panen aina paljaalla.

Vierailija
30/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvaseksi ei sytynä miestä niin paljon kuin villi ja vapaa seksi, mies haluaa siksi paljaalla.

voit todeta tämän itse käyttämällä naisten kondomia jokapanolla.

Vierailija
31/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 17:32"]

Kun mies haluaa paljaalla ja kysyn taudeista niin: "joo ei mulla oo mitään ku oon käyny testeissä x aikaa sitte (yleensä useita kuukausia)/en oo koskaan pannu mitään huoria. ja sullahan ei varmaan oo mitään tauteja ku haluut käyttää kumia/oot niin tasapainosen olonen/vaikutat kiltiltä"

TURN OFF ja ei seksiä!!

On ne miehet kyllä taitavia ulkonäön perusteella tunnistamaan kellä on tauti ja kellä ei :)

[/quote]

voi mikä teini. muista että maailmassa on tämänkin jälkeen monta ihmeellistä asiaa.

Vierailija
32/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 18:02"]

[quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:09"][quote author="Vierailija" time="03.11.2014 klo 16:06"] Tippurista ja kupasta on olemassa jo versioita, joihin ei nykylääkkeet tepsi. Kuppakin on tappava tauti. "Vaan" klamydia aiheuttaa lapsettomuutta ja syöpää, joten villin sinkun olis syytä kertoa. Herpes ei parane, vaan jää elimistöön. [/quote] Myös kondylooma jää elimistöön. Litteä kondylooman muoto, josta usein puhutaan vain hpv:nä (mitä kaikki kondylooma-virukset tosin ovat), voi aiheuttaa kohdunkaulansyöpää ja muita syöpiä. [/quote] Kondylooma ei ole virus vaan HPV-viruksen aiheuttama tauti (visvasyylä), joka on yksi tiettyjen hpv-virusten ilmenemismuodoista. Suurin osa hpv-infektioista paranee, mutta paraneminen on hidasta ja koska erilaisia hpv-viruksia tunnetaan jopa 100, ovat uudet eri tyypin hpv-infektiot silti mahdollisia. Toki osalla sairastuneista virus jää latentiksi elimistöön ja tällaisista infektioista erityisesti ns. suuren riskin hpv-virukset ovat merkittävä riski mm. kohdunkaulan syövälle. Kaikki hpv-virukset eivät aiheuta kondyloomaa tai muita genitaalialueiden oireita, vaan esimerkiksi monille tutut syylät ovat hpv-viruksen aiheuttamia. 80% suomalaisista saa elämänsä aikana hpv-infektion, mutta läheskään kaikki niistä eivät oireile lainkaan.

[/quote]

nykyään voin ottaa rokotteen, joskin aikuisella maksaa. käy miehelle tai naiselle.

Vierailija
33/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typeryyttähän tuollainen riskinotto on. Mutta se syy:

Koska se on kiihottavaa, kun saa purkaa lastinsa pillun perälle (ja potentiaalisesti tehdä naisen raskaaksi). Näin tuntevat miehet, jotka salaa haluavat siittää jälkeläisiä mutta eivät halua vanhemmuutta rasitteeksi.

t. mies

Vierailija
34/88 |
02.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan turha riskinotto on tyhmää. Tauteja liikkuu.

Mutta ilman suojaamatonta seksiä ei meistä ketään olisi olemassakaan

Vierailija
35/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuohon ole muuta vastausta kuin pelkkä tyhmyys. Ajattele mitä kaikkee se ukko on käynyt polkemassa ennen sua, vaikka niitä huoria..

Vierailija
36/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on noista jonkin verran kokemusta, eikä YKSIKÄÄN mies ole ehdottanut kortsun käyttöä. Parilla on sentään ollut kumeja mukana, mutta pääosin tuo homma on ollut kokonaan minun vastuullani.

Vierailija
37/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tuntuu parhaalta, AIDS, klamydia, herpes, tippuri vai seksi kondomin kanssa?

Vierailija
38/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on niiin paljon parempaa paljaana. Onneksi olen päässyt siihen asemaan elämässäni ettei tarvitse kortsujen kanssa värkkäillä.

Vierailija
39/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ohhoh. Eli jos haluaa tulla raskaaksi ilman miestä, niin ei kun pokaamaan joku kapakasta? Harmi että taudeista ei voi tietää, tuskin kovin moni nainen uskaltaa riskeerata.

Vierailija
40/88 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tuli kerran yksi pirihuora tarjoamaan itseään ja mainosti, että kaikkea saa tehdä ja paljaallakin saa panna.

Ei tullut kauppoja.