Epäonnistunut laihdutus ja itsetuhoiset ajatukset. Mikä avuksi? Jatkuva epäonnistuminen lyö maahan
Ja ajatukset todella synkkiä.
Tuntuu, että maailma olisi avoin vain laihana.
Kommentit (51)
Lääkäriin mars ja pyydät saada kokeilla laihdutuslääkettä. Mulla toimii erinomaisesti.
Kysy lääkäriltä tai psykiatrilta, toimisiko Voxra masennukseesi ja laihdutukseesi. Minulla auttoi molempiin. Se laihdutti laihduttamattakin. Ja ihan huippu masennukseeni.
Pyydä pääsyä syömishäiriöihin erikoistuneelle ravitsemusterapeutille.
Hänen kanssaan katsotte, mihin nyt kannattaa keskittyä ja mikä jättää vielä myöhemmäksi kun kriittisemmät asiat ovat hieman paremmalla tolalla.
Itse näen, että ateriarytmi on kaiken a ja o ja se onkin usein hyvä kohta aloittaa.
Jos sinulla on uniongelmia, masennusta, parisuhdehuolia, muita sairauksia ym voimavaroja muutokseenkin on paljon vähemmän.
Eli pienin askelin.
Ja muista: kaikessa harjoittelussa tulee välillä ns takapakkia. Niin käy huippuviulisteille ja olympiavoittajillekin. Se on väistämätön osa harjoittelua. Hyväksy se siis faktana.
Tsemppiä sinulle!
AP:llä on muut ongelmat isompi kuin paino.
Lue Läsnäolon voima. Tuo kirja auttaa sinua elämään hetkessä ja olemaan vähemmän mielesi sisällä.
Miten laihdutus voi epäonnistua? Lihot aina vaan vaikka et syö mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syöt 2400 kaloria päivässä ja laihdut kilon viikossa! Koska sun BMi on 41
Aloita tänään
Lataa tuo:
Ei kyllä kaikilla pidä ollenkaan paikkaansa tuollaiset kalorimäärät. Itse kun painoin 135 kg, painoni pysyi samassa syöden 2400 kcal päivässä. Jos on kauan jojoillut painonsa kanssa, elimistö on oppinut aika pirun pihiksi kalorien kanssa, kun "nälänhätiä" eli niitä laihiksia on riittänyt.
Minulla paino pysyy siinä sadan kilon tietämillä noin 1500 kalorilla. 1200 llisi sitten hyvä pudotukseen. Siinä ei paljoa syödä.
Kuinka paljon haluat sitä että laihtuisit? Oletko valmis pieneen epämukavuuteen? Onko ongelmia suutuntumassa joihinkin ruoka-aineisiin? Voin kertoa yhden ruoka-aineen millä laihtuu...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita tänään
Lataa tuo:
Ei kyllä kaikilla pidä ollenkaan paikkaansa tuollaiset kalorimäärät. Itse kun painoin 135 kg, painoni pysyi samassa syöden 2400 kcal päivässä. Jos on kauan jojoillut painonsa kanssa, elimistö on oppinut aika pirun pihiksi kalorien kanssa, kun "nälänhätiä" eli niitä laihiksia on riittänyt.
Minulla paino pysyy siinä sadan kilon tietämillä noin 1500 kalorilla. 1200 llisi sitten hyvä pudotukseen. Siinä ei paljoa syödä.
Kuinka kauan olet yrittänyt? Ei kitudieettejä, vaan elämäntaparemontti, niin todellakin voi syödä enemmän kuin 1200 kcal tai sitten sinulla on joku tosi paha häiriö elimistössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloita tänään
Lataa tuo:
Kuinka kauan olet yrittänyt? Ei kitudieettejä, vaan elämäntaparemontti, niin todellakin voi syödä enem
10v
Ap
Markkinoilla on laihdutuslääkkeitä jotka on tehokkaita mutta myös kalliita. Laihdutusleikkaus on myös auttanut monia.
Lähivuosina on tulossa useita uusia laihdutuslääkkeitä myyntiin, niistä voi saada avun.