Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oikeasti tuo 4-vuotias tyttö on joskus aika pelottava.

Vierailija
12.09.2021 |

Minun isoäitini kaksoissisko kuoli lapsena. He olivat identtiset kaksoset eli aivan saman näköiset. Tyttäreni ei tiedä, että hänen isomummin sisko kuoli lapsena. Katselimme tytön kanssa tänään tytön kanssa valokuvia kun vastaan tuli kuva, jossa kyseinen tytön isomummi on siskonsa kanssa. He ovat täysin identtiset samanlaisissa vaatteissa ja heidät edottaa toisistaan vain sillä, että kuvaan on kummqnkin tytön alle kirjoitettu tämän nimi. Tyttöni ei ole nähnyt kuvaa koskaan aikaisemmin ja ennen kuin onnistuin kertomaan hänelle, että ketä kuvassa on, niin tyttö osoitti isomummunsa siskon kuvaa ja sanoi "Tuossa olen minä vähän ennen kuin kuolin". Sitten hän osoitti isomummonsa kuvaa ja sanoi, että "Sun mummo oli todella surullinen kun minä kuolin. Hänkin halusi kuolla. Minä halusin Taivaassa takaisin siskon luo mutta mutta minua ei päästetty sieltä pois ennen kuin tulin sinun mahaan". Tyttö on myös kertonut edellisistä perheistään ja sanonut asioita mitä hänen ei pitäisi tietää. Esimerkiksi että yhdessä edessä elämässä hänen äiti sai maalla saunassa vauvaa mutta että äiti ja vauva kuolivat. Ja myöhemmin vanhemmista lapsista kaikki paitsi hän kuoli tulirokkoon.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa jännää!

Vierailija
2/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen mieli on avoin ja siksi yhteyksiä on ihan eri tavalla kuin aikuisena. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi ollut kuulolla siinä vaiheessa jälkiruokakaffella kun mummot aina alkavat kerrata kuka kuoli ja mihinkin rokkoon. Voi vaikuttaa ettei kuuntelisi, mutta saattaa kuunnella silti. 

Vierailija
4/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienillä lapsilla ei ole vielä "kolmatta silmää" blokattu kuten aikuisilla on. Siksi niillä on kyky tietää, tuntea ja nähdä asioita mihin vanhemmilla ihmisillä ei ole enää mahdollisuutta. 

Vierailija
5/5 |
12.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kuusi