Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pienten lasten äiti raiskattiin

Kommentit (91)

Vierailija
21/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:11"]

SE NAINEN EI OLLUT MENOSSA PETTÄMÄÄN VAAN MENI JOTTA SAISI YHTEYDEN MIEHEENSÄ.

[/quote]

Nainen meni miehen asunnolle tahdäkseen miehensä mustasukkaiseksi ja haki huomiota. Eihän yksikään täysjärkinen ihminen mene kenenkää asuntoon saadakseen yhteyttä mieheensä. Puhelin niillä taksikuskeilla yms on kenet hän on tavannut ennen tuota miestä.

Vierailija
22/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyllisyyttä onkin ihan hyvä herättää. On yritetty hyvällä ja se ei tuottanut tulosta. Ehkä on jo korkea aika lopettaa se naisten pään silittely ja uhrin asemaan typistämin ja puhua asioista niiden oikeilla nimillä! Mies ei ole auttamatta se sika ja nainen se joka tekee niitä rohkeita ja itsenäisiä valintoja. Itsenäisyys on noussut naisilla päähän. Voidaan vaatia paljon ottamatta itse vastuuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:59"]

Millainen miesystävä jättää naisensa tuntemattoman miehen luo yöksi?

[/quote]

Naisen puhelinhan oli hävinnyt. Ja oli sitten tietokoneella laittanut viestin poikaystävälle, joka oli varmaan silloin nukkumassa ja on nähnyt viestin vasta myöhemmin.

Vierailija
24/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulipa taas mieleen, että itse en muista mieheni puhelinnumeroa ulkoa. Pitäis ehkä opetella tai laittaa johonkin jemmaan käsilaukkuun talteen. Jos hukkaisin puhelimen, niin nyt olisi pakko ensin pyytää jotain avuliasta soittamaan numerotiedusteluun.

Mutta jos mulle kävisi noin, että hukkaisin rahat ja lompakon ja jotenkin sitten mieheen saisin yhteyden, niin se kyllä vaikka millä lahjoisi jonkun kaverin hakemaan mut pois. Jos siis olisi täys mahdottomuus itse tulla hakemaan. Ei todellakaan jättäisi nukkumaan vieraan äijän asuntoon humalassa.

Vierailija
25/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:31"]

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:59"]

Millainen miesystävä jättää naisensa tuntemattoman miehen luo yöksi?

[/quote]

Naisen puhelinhan oli hävinnyt. Ja oli sitten tietokoneella laittanut viestin poikaystävälle, joka oli varmaan silloin nukkumassa ja on nähnyt viestin vasta myöhemmin.

[/quote]

Miksi nainen ei soittanut taksikuskin tai ravintolahenkilökunnan puhelimella...

Vierailija
26/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:11"]

SE NAINEN EI OLLUT MENOSSA PETTÄMÄÄN VAAN MENI JOTTA SAISI YHTEYDEN MIEHEENSÄ.

[/quote]

No näinpä!!! Ei tullut mieleen soittaa jonkun puhelimesta esim. sieltä kadulta, tai sieltä ravintolasta tai tai tai.... Jos et ole siinä kunnossa että oksennat ja kuset allesi niin taksi varmasti vie sut kotiin jos siellä on joku maksamassa. Jos nainen lähtee vieraan miehen asunnolle niin se todennäköisesti oli lähdössä pettämään miestään. Ehkä tuli toisiin ajatuksiin kun pää selvisi. Raiskaus kuitenkin oli erittäin väärin.

Vierailija
27/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 15:34"]

Tulipa taas mieleen, että itse en muista mieheni puhelinnumeroa ulkoa. Pitäis ehkä opetella tai laittaa johonkin jemmaan käsilaukkuun talteen. Jos hukkaisin puhelimen, niin nyt olisi pakko ensin pyytää jotain avuliasta soittamaan numerotiedusteluun. Mutta jos mulle kävisi noin, että hukkaisin rahat ja lompakon ja jotenkin sitten mieheen saisin yhteyden, niin se kyllä vaikka millä lahjoisi jonkun kaverin hakemaan mut pois. Jos siis olisi täys mahdottomuus itse tulla hakemaan. Ei todellakaan jättäisi nukkumaan vieraan äijän asuntoon humalassa.

[/quote]

Olen niin vainoharhainen ihminen, että minulla on sellainen sos-koru, jossa on miehen ja omat tietoni. Sekä sukassa/rintaliiveissä rahaa taksia varten rahaa varoiksi.

Vierailija
28/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistetään syyllisyys puoliksi...nainen oli niin humalassa ettei tiennyt mitä teki ja mies oli niin humalassa ettei tiennyt mitä teki, koska molemmilla on oikeus juoda itsensä humalaan, joutumatta syylliseksi...Tyytyväisiä?!

Vierailija
29/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä viikolla ihan julkisesti poliisi varoitteli miehiä menemästä humalassa tiettyjen autojen kyytiin, koska lopputuloksena on ollut rahojen varastaminen. Olisi varmaan ollut piru merrassa, jos olisi sanottu vastaavasti naisille, että humalassa törttöily voi johtaa huonoon lopputulokseen.

Vierailija
30/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 14:28"]

Aika kamalaa ois jos se nainen sattuis lukemaan tätä ketjua...

[/quote]

Miksi?!  Onhan ihan yleisesti tiedossa, että tuollainen käyttäyminen ei ole hyväksyttävää.

Vierailija
31/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:35"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:38"]

Mitäs lähti vieraan miehen kämpille ja joi liikaa.. Itse olisin mieluummin kävellyt vaikka 20 kilsaa sateessa kuin tehnyt noin. Ei saa multa sympatiaa tuollaiset.

[/quote]

Mitas nainen pukeutui hameeseen ja meikkasi ja näytti naiselta! Olisi pukeutunut jätesäkkiin ja kävisi vain kerran viikossa suihkussa. Mitäs liikkui ulkona ilman sukulaismiehen tai aviomiehen valvontaa oma vika hei! Mitäs lapsi käveli yksin koulusta kotiin, vanhemman vika!

Raiskaus ok ja aina uhrin vika?

Toki aina voi tehdä valintoja, jotka voisivat vaikuttaa siihen ettei tule raiskatuksi, mutta raiskaaja sen päätöksen tekee, ei uhri. Missä ihmisten empatia kyky..
[/quote]

Ei raiskaaminen toki oikein ole, mutta omalla toiminnalla voi vaikuttaa todella paljon asioihin. Ei kannata väenvängällä altistaa itseään vaaratilanteille. Hyppäätkö esim. suojatielle jos sen yli on ajamassa kovaa vauhtia bussi, koska bussilla ei ole oikeutta ajaa päällesi? Jos nainen olisi mennyt bilettämisen jälkeen perheensä tykö niin raiskausta ei olisi tapahtunut. Meni sen sijaan nukkumaan vieraan miehen sänkyyn huh huh..
[/quote]

Juu, en voi kuin ihmetellä. Meillä varmaan mies syyttäisi pettämisestä, jos noin törkeästi asettautuisin alttiiksi. Mutta kaikilla ei aivot päässä kiristele.

Vierailija
32/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs lähti vieraan miehen kämpille ja joi liikaa.. Itse olisin mieluummin kävellyt vaikka 20 kilsaa sateessa kuin tehnyt noin. Ei saa multa sympatiaa tuollaiset.

Vierailija
33/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:38"]

[/quote]

Mitas nainen pukeutui hameeseen ja meikkasi ja näytti naiselta! Olisi pukeutunut jätesäkkiin ja kävisi vain kerran viikossa suihkussa. Mitäs liikkui ulkona ilman sukulaismiehen tai aviomiehen valvontaa oma vika hei! Mitäs lapsi käveli yksin koulusta kotiin, vanhemman vika!

Toki aina voi tehdä valintoja, jotka voisivat vaikuttaa siihen ettei tule raiskatuksi, mutta raiskaaja sen päätöksen tekee, ei uhri. Missä ihmisten empatia kyky..

Vierailija
34/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on jo aloitus

Vierailija
35/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 08:23"]

Koska jutussa ei mainittu että "Jari-Petteri Taka-Perttula tuomittiin...", kyseessä lienee arbian tai afrikan suunnalta tullut ulkkis. 

Eivät läheskään aina ole niin perhekeskeisiä ja kohteliaita, kuin täällä mamup:t esittävät. Ainakaan tilastojen valossa.

Lehtien pitäisi keksiä koodinimet näille ystäville. Mohammed voisi olla vaikka Juha-Matti ja Aziz voisi olla Yli-Antti. Näin uutinen sisältäisi tiedon raiskarin kansalaisuudesta, kuitenkin niin että kantasuomalainen saisi syyt niskoilleen isommassa yleisössä.

[/quote]

Ei ole sellaista paikkaa/maata olemassa kuin "Arabia". Vai tarkoitatko kenties Helsingin Arabianrantaa?

Vierailija
36/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:47"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 07:38"]

[/quote]

[/quote]

Ei raiskaaminen toki oikein ole, mutta omalla toiminnalla voi vaikuttaa todella paljon asioihin. Ei kannata väenvängällä altistaa itseään vaaratilanteille. Hyppäätkö esim. suojatielle jos sen yli on ajamassa kovaa vauhtia bussi, koska bussilla ei ole oikeutta ajaa päällesi? Jos nainen olisi mennyt bilettämisen jälkeen perheensä tykö niin raiskausta ei olisi tapahtunut. Meni sen sijaan nukkumaan vieraan miehen sänkyyn huh huh..

Vierailija
37/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törkeetä uhrin syyllistämistä täällä tass

Vierailija
38/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:25"]

[/quote]

Miehiä luultavasti.

Vierailija
39/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uhrilla oli miesystävä ja lähti vieraan miehen asunnolle miehen kanssa ? Just joo taas. Ihan ämmän oma vika. Tais vieras kikkeli kiinnostaa. Olis ajatellu ees lapsiansa.

Vierailija
40/91 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:33"][quote author="Vierailija" time="24.10.2014 klo 12:25"]

[/quote]

Miehiä luultavasti.
[/quote]

No minä oon ainakin nainen.. Ja naisen oma vika. Kotona kolme lasta ja miesystävä ja lähtee vieraan miehen luokse panemis-mielessä ihan varmasti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi neljä