Hyi! Mies laittoi paahtoleivän päälle voita sekä mansikkahilloa!!! :-X
Sanoi vielä että hyvää on. O_o
Voin ymmärtäisin mutta että vielä hilloa. Hillo kuuluu mun mielestä pullan päälle tai jätskin kanssa. Siis yleensä makean kanssa syötäväksi.
Mitä puolisosi ruokayhdistelmiä sinä et ymmärrä?
Kommentit (70)
Vaalea paahdettu leipä omenahillon kanssa, NAM, taivaallista :)
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:05"]
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:02"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 21:57"]Toi on ihan perinteinen English breakfast, jota tarjoillaan joka ikisessä lomahotellissakin... Ap ei taida olla kotikyläänsä kauemmas koskaan matkustanut. [/quote] Monissa hotelleissa oon ollu, mutta jokaisessa on ollu hillot, voit ja leivät erikseen. Miten siellä on muka voinut tietää, että joku hillo kuuluu just leivän päälle? Ap [/quote] Niin ja hillot on ollu puuron ja maustamattoman jogurtin vieressä samassa pöydässä. Leivät ja margariinit erikseen. Ap
[/quote]
Ulkomailla (aasiassa ainakaan) ei usein (tai koskaan) ole puuroa ja/tai maustamatonta jugurttia... lentokoneessakin voit saada pienen rasian marmeladilevitettä (et kai odota saavasi lentokoneessa myös puuroa tai maustamatonta jugurttia).
Hapankorppu ja ketsuppi. Tätä mun sisko veti lapsena. Söi lukkojen takana myös salaa hammastahnaa. Ihan ihminen edelleenkin.
Minä laitan paahdetun leivän päälle maksamakkaraa ja hilloa! Nam!
Leivälle voita, juustoa, pekonia ja hilloa!
Maapähkinävoita ja hilloa leivälle nam
[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:33"]Mun mies paahtaa leipää, laittaa leivän päälle aimo annoksen voita ja voin päälle juustoa. Sitten se laittaa leivät mikroon ja syö hyvällä mielellä.
En ymmärrä miksi se voi laitetaan alle, kun sulasta juustosta tulee se rasva leivän "päälle" kumminkin.
Itse rakastan yhdistelmää riisi-ketsuppi-hernemaissipaprika-raejuusto. Ja ketsuppia tosiaan paljon. Myös aiemmin mainittu ranskikset ja pehmis, tosin mäkkärin sijasta hese.
[/quote]
Eikös se rasva valu helpommin sinne mikroon jos laittaisi juuston päälle? O_o