Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pakoilee hommia vessaan.

Vierailija
23.10.2014 |

Haasulta kuulosti tuo otsikko mutta niin se menee, eli kun ollaan lähössä ulos ja lapset pitäisi pukea, laittaa pöytä, nukuttaa lapset, pyykit kuivumaan..ym ym.. Niin mies menee 'kakalle' ja istuu siellä niin kauan kun olen itse jo tehnyt kaikki hommat, hän siis lukee lehtiä, pelaa kännyllä..
Miten saan hänet osallistumaan, kun en mä sitä voi kieltääkään menemästä vessaan :D olen sanonu asiasta että olen huomannut hänen taktiikansa ja hän naureskelee asialle. Toisaalta hänellä on vatsaongelmia ja aihe on herkkä ja hän suuttuu jos hoputtelen häntä vessasta.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meillä.. Siellä ollaan tosiaan huolella känny mukana.

Vierailija
42/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies sentään ei pakene vessaan, mutta on se ärsyttävää kun siellä pitää istua kolme varttia! Eikö jo luulis että tulis peräpukamia tuosta!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 23:47"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:44"]

Mitä ihmettä... Jos meillä mies karkaisi vessaan tai autotalliin, niin minä tekisin osuuteni ja istahtaisin sitten sohvalle tekemään omia juttujani.

[/quote]

Lapset puoliksi puettuna, itsellä jo hiki virtaa takki päällä,ruoka pöydällä jäähtymässä, ruokakassit pöydällä, lapset kylpyammeessa? Ei siinä nyt vaa istuta hoitamaan omia juttuja.. Ap

[/quote]

Takin voi ottaa pois. Ja kai pilaantuvat ruoat saa kaappiin ja muksut ylös ammeesta näpsäkästi ominkin avuin, jos mies juuri sillä hetkellä sattuu olemaan paskalla. Kunhan noin ei käy joka päivä.

Jos mies jättäisi minut jatkuvasti yksin vaikeaan tilanteeseen laiskotellakseen, niin lapsia sen kanssa en rupeaisi tekemään ja suhdettakin koskien pidettäisiin vakava keskustelu.

[/quote]

Eihän sitä voi etukäteen tietää, että mies tulee pakenemaan arkea paskalla istumiseen. Oma mieheni ei tehnyt tuota vielä kun asuimme yhdessä lapsettomana.

Vierailija
44/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
45/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

32

Vierailija
46/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 sivulle...

Onko miehenne lähtenyt paskalle pitkäksi aikaa kun panna pitäisi? Toi vois jo ottaa hermoon, varsinkin jos ite nukahtaa odotellessa.

Vierailija
47/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene itse vessaan. Kun mies on tullut tietoiseksi mitä pitäisi tehdä, mene itse äkkiä vessaan tunniksi hyvän kirjan kanssa ennen kuin hän ehtii.

Vierailija
49/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdet ja lukemiset vessasta pois ja sääntö, että siellä ei kännykällä pelailla tms. Voihan sitä myös yrittää puhua miehelle. Sanoa, että tämä asia ketuttaa ja näin ei voi jatkua. Vaikka miehellä olisi mitä suolisto-ongelmia, niin joku järki siihenkin asiaan ja liioittelua ei tarvita. Miten mies pystyy tekemään töitä vai onko hän edes töissä? Istuuko hän sitten kaiket illat ja viikonloput vessassa jos teillä olisi puuhaa mihin hänen olisi hyvä osallistua? Entä silloin kun hänellä on omia juttuja, tarviiko silloin edes käväistä vessassa? Puhukaahan miehillenne ja sanokaa, että olette todella kyllästyneitä tilanteeseen ja teidän silmissänne se vaikuttaa lähinnä pakoilulta ja saamattomuudelta. Kuinka monta vuotta mies meinaa jatkaa tuota lapsellista temppuiluaan...?

Vierailija
50/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaisi miesten hakea vatsaongelmiin apua lääkäriltä. Kysykääpä miehiltänne miten selvisivät armeijassa kun ei päässyt paskalle joka välissä ja hommat piti tehdä. En ole koskaan ymmärtänyt vessassa lukijoita ja istujia. Vessaan mennään kun tavetta on ja tullaan pois kun on käyty. Ei se istumalla helpota.

Mies.

Vierailija
51/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä mäkin tekisin noin jos se toimis noin hyvin! eipä se syyttömän vika oo jos ette pääse lähteen. itse menisin kattomaan vaikka telkkaria lasten kanssa kun menee vessaan ja sanoisin että isillä kuitenkin kestää niin ei aleta vielä pukea :D

Vierailija
52/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:47"]

Mua oikeasti vähän huolestuttaa kuinka paljon elämästä mum mies menettää vessassa istuessaan. Ihan vaikka esimerkiksi jos telkkarista on joku hyvä juttu, jonka olisi kiva jakaa, eiku ukko istuu vessassa.  On kuulemma aineenvaihdunta niin vilkasta.

[/quote]

Mä huolestuin juuri mun miehestä. Silläkin tuppaa tulemaan tärkeällä hetkellä vessahätä, mutta kiinnostavan tv-ohjelman aikana ei koskaan ole tullut tarvetta mennä vessaan muuta kuin pikapikaa mainostauolla. Onkohan hänen ruuansulatuselimistössään kaikki kunnossa?

Vierailija
53/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tästä voi muuta päätellä kuin että miehienne elimistöön tulee stressireaktio tai vaihtoehtoisesti suoliston rentoutumistila ainakin kun kuulevat äänenne ja pyydätte jotakin. Paska alkaa heti lentää.

Mies.

Vierailija
54/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittavaa on myös jos mies menee vessaan just kun ite oon lähdössä esim. viikonlopuksi reissuun, vaikka sille ei mitään hommaa oiskaan. Jos menee vessaan puoli tuntia ennen kuin mun pitäis lähteä bussille, alkaa mua kyllä vähän jo huolestuttaa että ehtiikö ajoissa pois. Lähinnä siksi, että sanoisin hyvästit mieluummin antamalla suukon ja halaamalla, kuin huikkaalla vessan oven läpi... Tähän mennessä on kyllä sit aina tullut ulos viimeistään siinä vaiheessa kun vedän takkia päälle.