Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies pakoilee hommia vessaan.

Vierailija
23.10.2014 |

Haasulta kuulosti tuo otsikko mutta niin se menee, eli kun ollaan lähössä ulos ja lapset pitäisi pukea, laittaa pöytä, nukuttaa lapset, pyykit kuivumaan..ym ym.. Niin mies menee 'kakalle' ja istuu siellä niin kauan kun olen itse jo tehnyt kaikki hommat, hän siis lukee lehtiä, pelaa kännyllä..
Miten saan hänet osallistumaan, kun en mä sitä voi kieltääkään menemästä vessaan :D olen sanonu asiasta että olen huomannut hänen taktiikansa ja hän naureskelee asialle. Toisaalta hänellä on vatsaongelmia ja aihe on herkkä ja hän suuttuu jos hoputtelen häntä vessasta.

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:33"]Odota niin kauan, että mies tulee vessasta.
[/quote]
Sehän istuu siellä vaikka puoli tuntia, jos mä odottelisin sitä niin me ei saatais mitään tehtyä eikä minnekkää mentyä :D

Vierailija
22/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:35"][quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:26"]

Hahaa mä en tajunnut että tämä on näin yleinen käytäntö miehillä :D jakaakohan ne jotain jippoja kotihommien luistamisesta jossain omalla palstalla... ;) Ap

[/quote]Eiku tää on ihan kansainvälinen ongelma. Mun brittimies tekee tota samaa:)
[/quote]
Eli se on vain miehille sisään rakennettu, kotimaasta riippumatta :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas yleistä! Mun ex teki samaa. Istui vessassa tod. kauan ja hajukin oli kammottava, levisi koko asuntoon. Ikävä puoli myös siinä, että oli vain se yksi vessa ja se oli usein ja pitkään varattu. Kerran kävin pihalla puskapissalla, kun mies vaan oli ja oli ja sanoi, ettei voi tulla pois...

Ongelma ratkesi täysin eroamalla. Onni on oma wc :)

Vierailija
24/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde sinä ensin matkaan ja odota perhettä pihalla. Miehesi oppii varmaan pärjäämään tilanteessa.

Vierailija
25/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä... Jos meillä mies karkaisi vessaan tai autotalliin, niin minä tekisin osuuteni ja istahtaisin sitten sohvalle tekemään omia juttujani.

Vierailija
26/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua oikeasti vähän huolestuttaa kuinka paljon elämästä mum mies menettää vessassa istuessaan. Ihan vaikka esimerkiksi jos telkkarista on joku hyvä juttu, jonka olisi kiva jakaa, eiku ukko istuu vessassa.  On kuulemma aineenvaihdunta niin vilkasta.

Vierailija
27/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
28/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:44"]Mitä ihmettä... Jos meillä mies karkaisi vessaan tai autotalliin, niin minä tekisin osuuteni ja istahtaisin sitten sohvalle tekemään omia juttujani.
[/quote]
Lapset puoliksi puettuna, itsellä jo hiki virtaa takki päällä,ruoka pöydällä jäähtymässä, ruokakassit pöydällä, lapset kylpyammeessa?
Ei siinä nyt vaa istuta hoitamaan omia juttuja..
Ap

Vierailija
29/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä käy siellä vessassa myös tosi nopsaan, mutta just väärällä hetkellä. Tyyliin kävi vessassa puoli tuntia sitten, mutta juuri kun olen vaihtamassa huutavan vauvan kakkavaippaa, kissa oksentaa ja taapero säntää ilosta hihkuen levittämään kissan oksennusta ympäri asuntoa -> mies katoaa vessaan.

Vierailija
30/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa niille että tulee peräpukamia jos huvikseen istuu pöntöllä pitkään!!! :D

Vierailija
31/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
32/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakottakaa ne ukkonne lääkäriin. Ei tuollainen ole normaalia. Katsotaan, kiinnostaako miestä sen jälkeen enemmän muksujen pukeminen vai paksusuolen tähystys.

Vierailija
33/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
34/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu meillä! En siis tiedä, pelaileeko mies siellä vai mitä, en haluakaan tietää. Mutta pitkiä aikoja istuu, ja usein. Ärsyttää joskus kun iso osa yhteisestä ajasta menee tuohon. Näyttää naurettavalta näin kirjoitettuna,mutta...

Vierailija
35/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
36/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:43"]Lähde sinä ensin matkaan ja odota perhettä pihalla. Miehesi oppii varmaan pärjäämään tilanteessa.
[/quote]

Tää voiskin olla hyvä, puhelin mukaan ja autoon av:tä selaamaan tunti ennen lähtöaikaa :D

Vierailija
37/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Vierailija
38/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:52"]

[quote author="Vierailija" time="23.10.2014 klo 22:44"]

Mitä ihmettä... Jos meillä mies karkaisi vessaan tai autotalliin, niin minä tekisin osuuteni ja istahtaisin sitten sohvalle tekemään omia juttujani.

[/quote]

Lapset puoliksi puettuna, itsellä jo hiki virtaa takki päällä,ruoka pöydällä jäähtymässä, ruokakassit pöydällä, lapset kylpyammeessa? Ei siinä nyt vaa istuta hoitamaan omia juttuja.. Ap

[/quote]

Takin voi ottaa pois. Ja kai pilaantuvat ruoat saa kaappiin ja muksut ylös ammeesta näpsäkästi ominkin avuin, jos mies juuri sillä hetkellä sattuu olemaan paskalla. Kunhan noin ei käy joka päivä.

Jos mies jättäisi minut jatkuvasti yksin vaikeaan tilanteeseen laiskotellakseen, niin lapsia sen kanssa en rupeaisi tekemään ja suhdettakin koskien pidettäisiin vakava keskustelu.

Vierailija
39/54 |
23.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi! 

Joo, en katselis kyllä tuollaista.

Vierailija
40/54 |
24.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee pari kertaa sama. Eli esimerkiksi pihalle lähtiessä huikkaa mies ensin auttamaan ja kipitä vessaan ennen kuin hän ehtii sinne. Totea vielä, että aloita sinä tuo lasten pukeminen sillä välin...